Janita näkee tämänkin joulun

Anonyymi

Ja seuraavan ja sitä seuraavan jne.

22

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko Janita on julkaissut joululahjakeräyksensä tilinumeron?

• Anonyymi

Sinun sydän on aina yhtä musta?

• Anonyymi

Musta huumori paras huumori. Älä ole tollanen tosikko 😉

• Älkää oikeesti viittikö. Jokaisesta Janitan kuvasta näkee kärsimyksen ja pahan olon.

• Anonyymi

Sehän on vaan hyvä asia, että Janita näkee vielä 50-70 joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä asia, että Janita näkee vielä 50-70 joulua.

Totta ei kenellekään toivo mitään pahaa .Tässä maassa on liikaa minä minä ihmisiä.

• Anonyymi

Outoa, että herra Raili Suominen näki tässäkin asiassa pelkkää negatiivista.

• Anonyymi

Sairas kommentti,voit todella pahoin henkisesti,mistä teitä sinun kaltaisia ihmisiä oikeesti sikiää,jokin helvetin esikartanoko teitä tuotttaa,?ei mitään empatiaa,vain pelkkä musta sielu,mutta paha saa kuitrnkin aina palkkansa.

• Anonyymi

Ei se feikkaaja mikään sairas ole ja kunhan esittää.Ja eikohän tämä tykky ole vielä elossa kymmenenkin vuoden päässä Terho kodissa.

• Anonyymi

Törkeää kommentointia

• Anonyymi

Kyllä, uskottavuus mennyt👍pilkkaa oikeasti syöpäsairaita jotka taistelevat hengestään😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, uskottavuus mennyt👍pilkkaa oikeasti syöpäsairaita jotka taistelevat hengestään😡

Aivan itse teki asiasta vastenmielisen! Alusta asti pullistellut täysissä meikeissä, silikonit etualalla näytillä. Monta kertaa on lähtö hänen mukaansa ollut jo käsillä, ja kohta taas veikistelee suu korvissa. Kyllä syvästi ihmettelen, jos tähän mainostamaansa tautiin kuolee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan itse teki asiasta vastenmielisen! Alusta asti pullistellut täysissä meikeissä, silikonit etualalla näytillä. Monta kertaa on lähtö hänen mukaansa ollut jo käsillä, ja kohta taas veikistelee suu korvissa. Kyllä syvästi ihmettelen, jos tähän mainostamaansa tautiin kuolee.

Uskon siihen, että Janita pysyy näissä maallisissa kuvioissa vielä kauan. On sen verran omituisia käänteitä ollut flikan sairauskuvioissa, kaikki nettikerjuut vielä päälle, että en yhtään ihmettele ihmisten speptisyyttä.

• Anonyymi

Harvemmin kyllä yleensäkin vakavasti sairaat syöpäpotilaat ovat ns. saattohoidossaan julkaisseet sairautensa etenemistä kovinkaan julkisesti mediassa, kuten tämä Seiska-lehden mannekiini.

• Anonyymi

Kyllä näitä tuntemattomia ihmisiä on antanut kasvonsa kuolemaan johtaneille sairauksille, vaan eipä kellekään ole satanut tällaista paskaa niskaan, kuin Janitalle. Lopettakaa nyt jo toi sairas kommentointi ja toivokaa, ettei omalle kohdalle osuu syöpäarpa. Todennäköistä kuitenkin on, että jollekkin k..päiselle katkeralle kommentoijalle osuu jossain vaiheessa omaan nilkkaan pilkka. Kannattaa miettiä, miltä tuntuisi saada tällaista tekstiä silmilleen. Vaikka katsastaa sitten tänne postaamansa kirjoitukset ja miettiä oliko fiksua, jos ei nyt ehkä "terveenä" omaa sen vertaa empatiaa, että jättäisi herjaukset kirjoittamatta.

• Anonyymi

Hyi olkoon mitä ihmisiä täällä kommentoi. Muistakaa tämä kun itse tai läheisenne kärvistelee tappavan taudin kanssa. Huomattavasti vanhempana kuin Janita jonka aikuiselämä jää lähes kokematta. Janita niin nuori terve että joutunut pitkään kärsimään.
      Ansaitsette kaiken pskan jonka tulette saamaan tuolla ilkeällä luonteella.
      T. Saattohoitaja

• Anonyymi

Et ole äidinkielenopettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole äidinkielenopettaja.

On todella kauheaa, kun "läheinen kärvistelee tappavan taudin kanssa"!
        Olen sen todellakin nähnyt! Sen vuoksi on tuntunut pahalta seurata tuota julkisuushakuisuutta vakavan asian yhteydessä!!!

• Anonyymi

Sinä mikään saattohoitaja ole, saatat korkeintaan äijiä pubista😆

• Anonyymi

Joulu on Vapahtajamme syntymäjuhla. Meidän tulisi miettiä joulun tärkeintä sanomaa. Tänään on hyvä päivä tehdä parannus ja katua syntejään.

• Anonyymi

Aamen!!

• Anonyymi

Joo minä olen paavi😇

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe