Salkkarit, miksi aina seksiä ?

Anonyymi

Aina täytyy näköjään tuota seksiä työntää tuohon ohjelmaan. Maanantain jakso alkoi olla sellainen, että vaihtui kanava.

17

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nusuttavat kuin pienet kanit koko ajan ja juovat jatkuvasti olutta tai viiniä mutta silti ikärajasuositus on: S

• Anonyymi

Salkkareiden käsikirjoittajat on irstailijoita, sarjassa pitää heidän mielestään olla viinanjuontia, seksiä, homoilua ja nykyään myös teinilesboilua. Hyi hitto!

• Anonyymi

Nii, sellainen tavallinen elämä on hävinnyt kokonaan. Voi tuota ohjelmaa tehdä vaikka ilman homoiluu ja lespoiluu sekä jatkuvaa seksii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii, sellainen tavallinen elämä on hävinnyt kokonaan. Voi tuota ohjelmaa tehdä vaikka ilman homoiluu ja lespoiluu sekä jatkuvaa seksii.

Pitääkö oikeesti näyttää runkauksia🤔! On menny kyllä hiukan juonteen käänteet syvälle !!!!. Ällöttää!

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun sarjan puvustajat vaihtoi naisnäyttelijöiden löysät housut järjestään tiukempiin vartalonmyötäisiin farkkuihin alkoi enemmän seksi kohtauksia olemaan.
      Vetoaahan biologisestikin sellainen tiukka vartaloinen nainen miehiin enemmän ja mikäs näitä namusia on katsellessa joka päivä.

• Anonyymi

Mä katselen niitä namusia tiukkafarkkuisia naisia mielummin livenä kuin jossain salkkareissa.

• Anonyymi

Salkkareissa myös tämä homous ihannointi syvältä, annetaa nuorille vääriä suuntia elämässä.

• Anonyymi

On naintia, seksikohtauksia, ihmisten kaappauksia ja vainoamista ja murhia, rikoksia, pettämistä ja kieroilua, silti ikärajasuositus on yleensä S, eli sallittu kaikille.

• Anonyymi

Eipä tuota ohjelmaa ole tullut tässä, sitten viime vuoden elokuun jälkeen katsottua. Tänään katsoin, eikös siinä ollut taas sitä seksiä, ihan useimman parin välityksellä. Ihme, se sinänsä ei ollut kahden miehen välistä puuhaa. Hyvä !

• Anonyymi

Aina kun uusi hahmo saapuu sarjaan, se pitää koeajaa makuuhuoneen kautta heti. Ja nämä parit ovat niin absurdeja. Nuorempi mies ja vanhwmpi nainen, vanhempi nainen ja nuorempi mies, aina näin päin. Ja eilisessä jaksossa oikein bordellimeininkiä ja paneskeltiin oikein urakalla, silti ikärajoitus 7

• Anonyymi

Koska nuorempi nainen ja vanhempi mies asetelma nähdään sovinistisena, raiskauksena vähintään ja syntinä siksi asetelma käsikirjoitetaan aina toisinpäin.
        Vanhempi nainenhan opettaa ystävällisesti miestä seksin saloihin, mutta vanhempi mies vaan käyttää naista himojensa kohteena. Näin se asia nähdään tässä "tasa-arvon" yhteiskunnassamme.

• Anonyymi

Olen myös 'kyllästynyt' koko sarjaan. Ihmeellisiä juttuja koko ajan. Kuolleet heräävät jne.... Hmmm..... Severiä tosin käy kateeksi ja nyt jo ajattelen, kuinkahan mahtaa Susannan (Laineen) käydä? Varmaan muuttaa Severin kanssa samaan kämppään? :)

• Anonyymi

Salkkareissahan on kaikki mahdollista....eli veikkaan Kallea, jollei Severi ole jo ehtinyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salkkareissahan on kaikki mahdollista....eli veikkaan Kallea, jollei Severi ole jo ehtinyt?

Tai jospa onkin Susanna kolmas lepakko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jospa onkin Susanna kolmas lepakko ?

Se sopisikin juoneen oikein hyvin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sopisikin juoneen oikein hyvin. :)

Jospa Susanna onkin Loveboy . Meikataan mieheksi, ollut ennen nainen. Tuossa sarjassa voi olla mitä vaan hölmöö. Onhan sitä jo ollutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa Susanna onkin Loveboy . Meikataan mieheksi, ollut ennen nainen. Tuossa sarjassa voi olla mitä vaan hölmöö. Onhan sitä jo ollutkin.

Hi hii, Mehän annamme tässä käsikirjoittajille hyviä vinkkejä. Saa sitten nähdä, toteutuvatko? :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe