Miksi joillakin rikollisilla on mielenkiinto oman sukupuolen anaaliin,ollaan tunkemassa virveliä , vasaraa tai pulloa.
Mikä mielenkiinto anaaliin
18
<50
Vastaukset
Mutta ei kai sentään puukkoja, puntareita ja muita VIRVOKKEITA?
- Anonyymi
Hys! Älkää puhuko tuollaisia, tulkitaan vielä "homofobiaksi"...
- Anonyymi
Se on uskonnollinen riitti. Pohjaa lahkolaiskulttuureista.
- Anonyymi
Niin paksu mulkku on. Hyvä kun sopi emättimeen. Usein jäänyt sen takia työntämättä moneenkaan illuun. Ne kun naiset säikähtää jotenkin sitä ja niiden lantiopohjanlihaksen menevät ilmeisesti jotenkin juntturalle?
- Anonyymi
Isorintainen ja lantioinen nainen. Inttiaikana omaa kultaa tuli haaveissa ajateltua joka päivä 1970-luvulla kun alokasaikana viiteenviikkoon ei päästäneet lomille. Nyt kyllä kohtä 50-vuotta ollaan oltu yhdessä ja lomille tästä suhteesta ei oikein pääse kun sillä isorintaisella naisella on nykyään muistisairaus.
- Anonyymi
TEE TOSTA JUTUN AVAUS. LUULEN ETTÄ MUITAKIN ON TUOSSA ASEMASSA OMAISHOITAJANA.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TEE TOSTA JUTUN AVAUS. LUULEN ETTÄ MUITAKIN ON TUOSSA ASEMASSA OMAISHOITAJANA.?
Onkait tuosta keskusteltu paljonkin näillä palstoilla? Miksi minun siitä pitäisi avaus tehdä? Tähän hyvinvoivaan keskustelukulttuuriimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkait tuosta keskusteltu paljonkin näillä palstoilla? Miksi minun siitä pitäisi avaus tehdä? Tähän hyvinvoivaan keskustelukulttuuriimme?
Ei oo kyllä enemmin tehty. Mistä lie johtuu. Voisko olla ettekä ne omaishoitajat rakaskastaa enemmin läheisiään kuin ainaista valitusta kaikesta turhasta?
- Anonyymi
Aloittaja kyl kysyi. Mistä johtuu mielenkiinto anaaliin ja taas te papat ja mummot alatte sekoittaa pakkaa.
- Anonyymi
Mahtista rupattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtista rupattelua.
Suorastaan keskustelukulttuuria jopa?
- Anonyymi
Oon kuuskytkesäinen Ismo ja mikään muu mua ei kiinnosta niin kuin kaikki epänormaali. Onko vieläkään edes syytä huoleen?
- Anonyymi
Mää oon seitenvitonen Heikki ja vieläkin nuorempien sistotyttösteni alushousut muistoissani kiinnostaa. Voiko tästä toipua koskaan?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637