Mitä Savorinen edellä, sitä muut reilusti yli 10 vuotta perässä.

Tässä tyypit ovat oivaltaneet asian josta minä kerroin jo yli 10 vuotta sitten 😀

Weather on Jupiter and Saturn may be driven by different forces than on Earth

https://phys.org/news/2020-11-weather-jupiter-saturn-driven-earth.html

"The researchers suggest that some of the weather patterns on both planets are likely driven by jet streams and processes below the surface. They also suggest their simulations show that the famous red spot may have formed when the planet's dynamo region set off processes that resulted in the production of large anticyclones in the atmosphere."

HOH HOH HOUUU.

Näinhän tää sitten työntyy.

Sitä muut perässä, mitä minä teille jo monta aikoo sitten olen kertonut 😀

Vielä pitää näiden tyyppien ymmärtää että Aurinkokuntaan aika ajoin työntyvät energiapulssit sisältävät laajenevaa pimeää työntävää voimaa jota työntyy Auringon ja planeettojen keskustaan ja sieltä kohteiden pinnalle viiveellä energiaa / ainetta joka saa aikaan voimakkaita sääilmiöitä 😀

Niin, ja eihän Maapallo erilainen ole.

Eli avaruudessa laajeneva Maapallokin saa keskustaansa uutta laajenevaa ainetta josta osa työntyy ulos Maapallosta kaasujokina jotka saavat aikaan hirmumyrskyjä.

😀

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En löytänyt tuon linkin takaa Savorisen räjähtäen ja supistuen laajenevia atomeita. Tai työntävää vetovoimaa...

      Voisikohan tuo englanti olla maybe too much for your understanding? 🤔 🐒🐒🐒

    • Anonyymi

      Tarkoittaako otsikkosi sitä, että muut joutuisivat hoitoon 10 vuotta sinun jälkeen? Ikävä todeta, mutta tuollainen olettamus johtuu vain sairautesi oireista.

      • Anonyymi

        Olen lukenut Savorisen juttuja jo yli 10 vuotta, mutta olen yhä terveen kirjoissa. Ei hulluus tartu.
        Zorg


    • Anonyymi

      Muistan vallan hyvin, kun kirjoitit Venuksen radasta ja sen pyrintänopeudesta, joka osoitti kiistattomasti OSP.n olevan oikeassa.
      Kun huomautin asiasta, että kiertoradan ja akselinsa ympäri pyöriviä nopeuksia ei sellaisenaan voi laskea yhteen, koska pyörintäakselit ovat aivan eri suuntiin, niin jostain syystä koko ketju katosi välittömästi, joten en voi linkittää sitä muiden naurettavaksi.

    • Anonyymi

      Täytin just äsken (n. vartti sitten) 13-vuotta ja oon puhunut tosta samasta asiasta lähes 50-vuotta!!!

    • Anonyymi

      Mikäs olikaan syy ettei hirmumyrskyjä esiinny päiväntasaajalla?

      • Anonyymi

        Olisiko tonttutihentymien puute vai ihan se arkinen coriolis-voima vaikuttamassa asiaan?
        Ne kun pyörivät päiväntasaajan molemmin puolin eri suuntiin. Ei se myteri tarkalleen päiväntasaajalla tiedä, mihin suuntaan pitäisi pyöriä.


    • Anonyymi

      Tämä on tyypillistä kun on jokin pakkomielle. Asia ei kyllä millään tavalla vahvista eikä kyllä kumoakkaan Savorisen aatoksia. Silti Savorinen löytää siitä kaikki plussat. vaikka minusta ei mitään plussia olekkaan.
      Pakkomielle *vesi menee oikealle*. Kaadat vettä lattialle. Huomaatkos olin oikeassa puolet roiskeista meni oikealle. :D Vasenta puolta ei ole edes olemassa tuossa testissä.

    • Anonyymi

      Mitä aloituksen otsikkoon tulee, niin väärin meni. Osaan vieläkin ihan oikeaa fysiikka, enkä näe tonttutihentymiä ja räjähtäviä atomeja. Ei ole sekopäisyys tarttunut kymmenessä vuodessa.

    • Anonyymi

      Skitsofrenian hoitoon on nykyään hyviä lääkkeitä. Ketipinor, Risperdal, Abilify mm. Suosittelen. Lääkityksen aloituksen jälkeen voisit käyttää aikaasi ihan oikeaan elämiseen, sen sijaan että kirjoittelet sekopäisiä juttujasi jo kymmenettä vuotta tänne. Ketään ei kiinnosta. Lopeta. Tee elämälläsi jotain hyödyllistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe