Nyt poliisi alkaa valvomaan nopeuksia etänä ja kamera räpsii kuvat ja poliisi lähettää sakot !
Voin veikata että tästä tulee paljon ajokortin menettäneitä !
Rantatunneli kamerat
74
3907
Vastaukset
- Anonyymi
Rantatunnelin uudet nopeusvalvontakamerat ovat uusinta tekniikkaa – Niillä suitsitaan etenkin yhtä ilmiötä: ”Ne ovat iso ongelma”
Automaattinen nopeusvalvonta käynnistyy joulukuun aikana Tampereen Rantatunnelissa. Aiemmin suunniteltu keskinopeusvalvonta saattaa myös toteutua.- Anonyymi
Neljä isoa kameraa asentaa poliisi valvomaan tunnelia
- Anonyymi
Kokaiinipöllyssä tuskin muistavat koko kameroita.
- Anonyymi
Ei tarvinnut vanhalla tiellä kameroita eikä tutkia mutta hyvin liikenne veti.
Jos multa kysyttäisiin niin ensimmäiseksi vaihtaisin Tampereen liikennekaaos suunnittelijan.- Anonyymi
Mitä tarkoitat vanhalla tiellä?
- Anonyymi
Kamerathan tulevat tunnelin suille. Siinä pitää vähän hidastaa ja sitten tunnelissa voi ottaa menetetyn ajan takaisin. Pitää siellä vain sitten ajaa vähän lujempaa kuin ennen...
- Anonyymi
Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.
Ainakaan tässä vaiheessa ei ole vielä tulossa keskinopeusvalvontaa. Se tulee niin kalliiksi ettei rahaa ole vielä löytynyt. Sakkorahathan menevät suoraan valtion budjettiin, niistä ei nopeusvalvontaa voida kustantaa. Pitäisikö aloittaa kansalaiskeräys? Kommenttien perusteella täällä olisi paljon vapaaehtoisia lahjoittajia...
- Anonyymi
Lähtee sen verran aikasin liikkeelle ettei tarvi kaahailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.
onneks ei tule mitään vitun keskinopeus juttuja.
- Anonyymi
KAMERAT EIVÄT POISTA KASVANUTTA NARKKIEN JA JUOPPOJEN LISÄÄNTYVÄÄ KOHELLUSTA AUTOLLA.
RATSIOITA LISÄÄ JA TURVALLISUUS PARANEE IHAN OIKESTI. - Anonyymi
Onneksi viherpeippo narkkareita ei pyörinensä päästetä tunneliin.
- Anonyymi
Miten niin onneksi?
- Anonyymi
Anteeksi. Pyöräijijät täyttyy päästää myös tunneliin syrjinnän välttämiseksi.
- Anonyymi
Tarkoititko pyörääijäilijät?
- Anonyymi
Eihän Tampereella syrjitä kuin autoilijoita. Pyöräilijät ovat etuoikeutettu luokka joita ei koske mitkään säädökset ja jotka eivät joudu maksamaan mistään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Tampereella syrjitä kuin autoilijoita. Pyöräilijät ovat etuoikeutettu luokka joita ei koske mitkään säädökset ja jotka eivät joudu maksamaan mistään mitään.
Jos mietitään sitä, että autoilijoille on rakennettu tunneleita, tehty parkkihalleja, teitä aurataan ja suolataan talvisin jne. Ja, kun lisänä kaikki ne haitat, joita henkilöautoilu tuo ihmiselle ja luonnolle.
Niin voidaan todeta, että esim. pyöräilyinfraan ei olla panostettu juuri ollenkaan.
Reitit ovat yhä merkitsemättä selvästi. Ei ole komeita halleja, että pyörän voisi jättää suojaan, kun vähän ripottaa vettä Ja pyöräilyreittien talvikunnossapito on olematon.
Siinä on se miljardiluokan hintaero, että ajatko 10cm levyistä piennarta vai tarvitko monen metrin levyisen tilan päästäksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mietitään sitä, että autoilijoille on rakennettu tunneleita, tehty parkkihalleja, teitä aurataan ja suolataan talvisin jne. Ja, kun lisänä kaikki ne haitat, joita henkilöautoilu tuo ihmiselle ja luonnolle.
Niin voidaan todeta, että esim. pyöräilyinfraan ei olla panostettu juuri ollenkaan.
Reitit ovat yhä merkitsemättä selvästi. Ei ole komeita halleja, että pyörän voisi jättää suojaan, kun vähän ripottaa vettä Ja pyöräilyreittien talvikunnossapito on olematon.
Siinä on se miljardiluokan hintaero, että ajatko 10cm levyistä piennarta vai tarvitko monen metrin levyisen tilan päästäksesi.Ja autoilija on maksanut ne kaikki, vieläpä moninkertaisesti.
Ja autoilija on maksanut vielä ne käyttämäsi pyörätietkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja autoilija on maksanut ne kaikki, vieläpä moninkertaisesti.
Ja autoilija on maksanut vielä ne käyttämäsi pyörätietkin.Miten autoilija on maksanut pyörätiet?
- Anonyymi
Pyöräilijä syö sinunkin pöydässä. Auton omistaja.
- Anonyymi
Rahattomat ja verojamaksamattomat pyöräilijät suuna ja päänä huutaa tyhjyyttään jokapaikassa kun ei ole rahaa ajaa autolla, kuka räntäsateessa nyt pyörällä?
- Anonyymi
Kiva nähdä, että sinulla menee hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva nähdä, että sinulla menee hyvin.
Oneksi ajan 60km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oneksi ajan 60km
Hyvä Oneksi, 60 km ei ole sama kuin 60 km/h...
- Anonyymi
Nämä ei kai edes räpsähdä? Mittaavatko keskinopeuden 150m päästä?
Taisin ajaa tuollaiseen..- Anonyymi
Kyllä ne räpsähtävät, mutta edelleenkään ei ole kameraa jokaisessa tolpassa ja toistaiseksi ei kai vielä yhdessäkään. Ne pystyisivät mittaamaan nopeuden 150 metrin päästä mutta käytännössä ei niin kaukaa mitata. Se on vain Palsternakan pelottelua. Selvisit siis tällä kertaa säikähdyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne räpsähtävät, mutta edelleenkään ei ole kameraa jokaisessa tolpassa ja toistaiseksi ei kai vielä yhdessäkään. Ne pystyisivät mittaamaan nopeuden 150 metrin päästä mutta käytännössä ei niin kaukaa mitata. Se on vain Palsternakan pelottelua. Selvisit siis tällä kertaa säikähdyksellä.
Ei tuossa edes onnistuisi se 150m päästä mittaus..? Tiehän ei ole kummastakaan päästä 'pitkää suoraa' että tämä olisi mahdollista. Ei tuo sauronin silmä joka mutkan ja kumpareen taakse näe. Toki pystyy ottamaan tutkaa pidemmältä matkalta kuin se vanhanaikainen pönttöpoliisi.
- Anonyymi
Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.
Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.
Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.Sellaista tekniikkaa ei ole onneksi Suomessa vielä käytössä, on kuulemma liian kallista. Sakkorahat kun menevät lyhentämättöminä suoraan valtion pohjattomaan budjettiin. Kamerajärjestelmiin tarvittavat rahat on budjetoitava erikseen ja tässä kohtaa rahaa ei sitten enää olekaan. Tarvittava ohjelmistokin tilataan tietysti Tiedolta ja kaikkihan tietävät miten sitten käy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.
Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.Nopeusvalvonta tunneliin oli päätetty jo ennen kun yksikään auto oli siitä ajanut.
Joten rajoituksen noudattaminen tai noudattamatta jättämisen ei ole siihen vaikuttanut millään tavalla.
Sinun peilistäsi näkyy tyhmä ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.
Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.Pitäis alentaa nopeus 40km/h tunnelissa, autojen turvavälit vähintään 10metriä, keskinopeusmittaus ja vasenkaista pois käytöstä. Mihin helvettiin sitä vasentakaistaa tarvitaan no ei vittu mihinkään. Kyllä näillä Suomi pelastuu. Pitää varmaan vaihtaa töihin meno reittiä, ei tästä tule mitään. Tai sitten vaan aikasemmin töihin ja voi sitten lähtee aikasemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis alentaa nopeus 40km/h tunnelissa, autojen turvavälit vähintään 10metriä, keskinopeusmittaus ja vasenkaista pois käytöstä. Mihin helvettiin sitä vasentakaistaa tarvitaan no ei vittu mihinkään. Kyllä näillä Suomi pelastuu. Pitää varmaan vaihtaa töihin meno reittiä, ei tästä tule mitään. Tai sitten vaan aikasemmin töihin ja voi sitten lähtee aikasemmin.
Mikäs nyt noin harmittaa? Koita piristyä! Asiat on ihan hyvin. Katso vaikka.
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto ihmisten turvallisuuden lisäämiseen on siirrettävät mobiilitekniikalla toimivat valvontakamerat. Tällöin voidaan seurata erilaisten alueiden liikennekäyttäytymistä laajemmin kuin kiinteillä kameroilla.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kiinteistä valvontakameroista tulee luopua, mutta se voi monipuolistaa ja tehostaa tilannetta nykyiseen verrattuna.
Koulut, lastentarhat, harrastepaikat ja monet muut tavallisten ihmisten alueet voidaan tällöin saada paremmin turvattua.
Jo pelkästään kiinteät liikennemerkit lisäkyltillä alueella liikennevalvontaa voivat toimia apuna. Varsinkin, jos siirrettävien tutkien paikkaa muistetaan säännöllisin väliajoin vaihtaa.
Tämä on kaikkien yhteinen etu. - Anonyymi
Jokainen pystyy kaasujalalla vaikuttamaan siihen, maksaako ylinopeusveroa vai ei. Täysin itsestä kiinni koko asia.
- Anonyymi
Alinopeusvero kans, tien tukot ne vaaraan saa aikaan.
- Anonyymi
Juuri näin. Ylinopeusyrjöt ovat ne jotka saavat aikaisesi tiukemmat otteet ja enemmän valvontaa.
- Anonyymi
Mitä valvomista on suoralla tiellä missä ei ole risteyksiä eikä suojateitä?
Käsittämätöntä.
Tilastot onnettomuuksista on faktoja ei mutu tuntumat.
On satoja paikkoja mitä pitäisi oikeasti valvoa, laittaa kameroita ,
erikoinen asenne?- Anonyymi
Pekka Haaviston seläntaakse pittää saaha kamera.
- Anonyymi
Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.
Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan.Minun mielestäni olisi ollut paljon kiinnostavampaa lukea, millä tavoin kumoat esitetyn argumentin, mutta tyydyit vain kiukutteluun. No, se sinulle suotakoon.
- Anonyymi
Ei ole yksittäisen ihmisen asia arvioida asia. Sinun tehtäväsi on noudattaa sääntöjä ja lakeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan.Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.
Mitä väliä jos ajaa ylinopeutta, oli laki tai ei? Eipä ole kauheasti kolareita tullut tunnelissa ylinopeudesta ja helpottaa ruuhkia.
Ja kyllä yleensä nää ketkä ajaa helvetin hitaasti ja tukkii vasemman kaistan on näitä kännykkä kädessä ajajia, nämä vasta aiheuttaakin kolareita. Nokialla joku fordi ajo rekan perään noin 40km/h koska kännykkä kädessä helvetti soikoo.
- Anonyymi
40 rajoitus, mutta sakorettaisiin vasta 60 nopeuden ylittämisestä. Nyt kaikki saisivat kokea kaahamisen iloa ja sääntöjen rikkomisen tunteesta.
- Anonyymi
Oikeaa asiaa:
Miten kamerat auttavat huumehörhöjen ja kännisten kuolemaan johtavien onnettomuuksien oikeassa todellisessa ongelmassa?
Tähän taas vakijänkyttäjien lässytyksiä ja viisauksia, tack.- Anonyymi
Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.
Mitä nopeemin ajaa, jää aikaa elämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.
Menikö höpöheinät väärään kurkkuun.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.
Mutta liikenneturvallisuuden kameroilla ei ole minkäänlaista merkitystä.
Ylinopeus aiheuttaa alle 2% onnettomuuksista, mutta narkkarit, juopot, mielisairaat, lääkkeiden väärinkäyttäjät, yms. aiheuttaa lähes kaikki kuolonkolarit.
Niihin ei kamera vaikuta millään tavalla.
- Anonyymi
Nämä ylinopeutta ajavat eivät välitä pätkääkään muistakaan laeista.
Ovat samoja jotka käyttävät mm. lapsia seksuaalisesti hyväkseen.- Anonyymi
Mee suoraan päälääkäärin ja HETI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee suoraan päälääkäärin ja HETI.
Nyt kamerat on otettu käyttöön sanottiin pirkanmaan uutisissa
- Anonyymi
Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.
Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...
Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.
Oikeetahan sitä pittää ajjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.
Toi on totta ,
ei muualla kuin pirkanmaalla,
kiusantekoa,
ei sujuvuutta on niin syvällä,
katkeran autoilija joka kadehtii,
kun tulee kalliinpi ja parempi auto ohi,
sitä ei ressukka kestä,
mieti kestätkö sinä ihan oikeasti,
no et tietenkään,
mutta et myönnä sitä edes itsellesi ,
ja tämän kypsymättömyyden,
sitä tajuamatta ,
kanssa menet hautaan, sääli . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on totta ,
ei muualla kuin pirkanmaalla,
kiusantekoa,
ei sujuvuutta on niin syvällä,
katkeran autoilija joka kadehtii,
kun tulee kalliinpi ja parempi auto ohi,
sitä ei ressukka kestä,
mieti kestätkö sinä ihan oikeasti,
no et tietenkään,
mutta et myönnä sitä edes itsellesi ,
ja tämän kypsymättömyyden,
sitä tajuamatta ,
kanssa menet hautaan, sääli .Yritä muuttaa ajatteluasi. Ei kukaan ole siellä liikenteessä sinua kiusatakseen. Kaikilla on oma päämäärä. Eteesi ei vaihda kaistaa kukaan siksi, että sinua harmittaisi, vaan siksi, että päämäärään pääsee paremmin sitä kaistaa käyttäen. Kaistan vaihtaminen on ihan normaali tilanne liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.
just tämä. Harvoin annetaan tilaa tai sitten jos on tilaa niin joku kyrpä tulee hanaa ilman vilkkua eteen hidasteleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...
No mitäs vittua se vilkku autaa siinä tilanteessa jos on 10 auton letka kaikki kiinni toistensa perseessä eikä ketään kiinnosta antaa tilaa?? Ainut on painaa kaasu pohjaan ja mennä kaikkien edelle.
Suurin huoli on autoilijoiden piittaamattomuus muista, pieni ylinopeus ei yksistään aiheuta onnettomuuksia vaan kuljettajan asenne. - Anonyymi
Kannattaa sunkin vaan jäädä kotio kasvaa, ei tollasia hidastelijoita tarvita liikenteessä.
- Anonyymi
Hienoa. Nyt loppui onnettomuudet tunnelissa. Mikään ei ole niin viisas kuin Tampereen kaupungin virkaatekevä liikennesuunnittelija.
Eikä sekään ihan kauheen viisas. - Anonyymi
En tiedä missä helvetin höyryissä pourukka täälä on, mutta nykypäivänähän kaikkihan siellä tulee vähintään 70-80 ohi kun ite menee 60. Joku tuolla väitti että siitä sakot voisi saaha nii se oli kyllä paskapuhetta. Ainoostaan tunnelin päissä olevat kamerat mittaa nopeutta ja neki vasta 20m päästä kamerasta. Eli ellet kyttie kaa siellä tunnelissa samaan aikaan kanssa kaaha niin et voi millää sakkoja saada
- Anonyymi
Keskinopeusvalvonta on ainoa jolla saadaan kiinni tuossa tapauksessa.
- Anonyymi
Tunneli tehtiin väärin liian jyrkkä laskeuma, joten näillä mennään, antaa mennä kun on alamäki vaan, niin kuin siinä laulussakin sanotaan.
- Anonyymi
Voi vittu näitä vähä-älyisiä paskoja riittää liikenteessä, oli taas joku en muista merkkiä peugeot tai kia beige värinen ajo vasenta kaistaa helvetin hitaasti tukkimalla liikenteen tunnelissa.
- Anonyymi
Onko niin kiire , muutama minuutti tai kilometri, jos ajat 55km/h tai ajatko 60km/
- mieti oikeasti mitä merkitystä asialla ihan oikeasti on elämässäsi?
( jos pystyt miettiin tai vain yleensä muuta kuin kiroileen.....)
- Anonyymi
Kyllä ajonopeuksien laskeminen yksi tärkeimmistä autoiluun liittyvistä seikoista, joka lisää tavallisten ihmisten turvallisuutta.
Nykyaikana saadaan moderneja ja tarkkoja valvontakameroita teiden varsiin. Mutta myös teknologian alentuneet hinnat mahdollistavat entisten kaltaisten valvontakameroiden hankkimisen edullisemmin.
Poliittisten päättäjien tehtäväksi jää valvontaverkoston kehittämisestä tehtävät ratkaisut.- Anonyymi
MIten niitä autojen nopeuksia lasketaan? Mennään tien varteen seisomaan ja aletaan laskea: 1, 2, 3, 4...
- Anonyymi
Pitäisi kyllä nostaa tunnelin rajoitus ainakin 80km/h. 60 on täysin järjetön rajoitus lähes moottoritietasoisessa tunnelissa.
- Anonyymi
60 km/h rajoitus tunnelissa on ihan ok, tällöin siellä ajetaan alamäessä korkeintaan 80 km/h ja tasaisen jälleen alkaessa nopeus laskee sinne 60-70km/h välille. Tällaisen salliminen on enemmän kuin järkevää.
- Anonyymi
Nopeusrajoituksen ylittäminen ei ole ok. Nopeusrajoitus on maksiminopeus. Sitä tärkeämpi on sopiva tilannenopeus.
- Anonyymi
Peräkammarin pojalla niitä aika lailla kun sai periä ne ja hänen uusi harrastus.Kyttää ihmisiä kait se joku uusi harrastus ja känsiä sormissaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233