Rantatunneli kamerat

Anonyymi

Nyt poliisi alkaa valvomaan nopeuksia etänä ja kamera räpsii kuvat ja poliisi lähettää sakot !
Voin veikata että tästä tulee paljon ajokortin menettäneitä !

74

3301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rantatunnelin uudet nopeusvalvontakamerat ovat uusinta tekniikkaa – Niillä suitsitaan etenkin yhtä ilmiötä: ”Ne ovat iso ongelma”

      Automaattinen nopeusvalvonta käynnistyy joulukuun aikana Tampereen Rantatunnelissa. Aiemmin suunniteltu keskinopeusvalvonta saattaa myös toteutua.

      • Anonyymi

        Neljä isoa kameraa asentaa poliisi valvomaan tunnelia


    • Anonyymi

      Kokaiinipöllyssä tuskin muistavat koko kameroita.

    • Anonyymi

      Ei tarvinnut vanhalla tiellä kameroita eikä tutkia mutta hyvin liikenne veti.
      Jos multa kysyttäisiin niin ensimmäiseksi vaihtaisin Tampereen liikennekaaos suunnittelijan.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat vanhalla tiellä?


    • Anonyymi

      Kamerathan tulevat tunnelin suille. Siinä pitää vähän hidastaa ja sitten tunnelissa voi ottaa menetetyn ajan takaisin. Pitää siellä vain sitten ajaa vähän lujempaa kuin ennen...

      • Anonyymi

        Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.

        Ainakaan tässä vaiheessa ei ole vielä tulossa keskinopeusvalvontaa. Se tulee niin kalliiksi ettei rahaa ole vielä löytynyt. Sakkorahathan menevät suoraan valtion budjettiin, niistä ei nopeusvalvontaa voida kustantaa. Pitäisikö aloittaa kansalaiskeräys? Kommenttien perusteella täällä olisi paljon vapaaehtoisia lahjoittajia...


      • Anonyymi

        Lähtee sen verran aikasin liikkeelle ettei tarvi kaahailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kahden kameran avulla voidaan laskea, kuinka lujaa olet tunnelissa ajanut.

        onneks ei tule mitään vitun keskinopeus juttuja.


    • Anonyymi

      KAMERAT EIVÄT POISTA KASVANUTTA NARKKIEN JA JUOPPOJEN LISÄÄNTYVÄÄ KOHELLUSTA AUTOLLA.
      RATSIOITA LISÄÄ JA TURVALLISUUS PARANEE IHAN OIKESTI.

    • Anonyymi

      Onneksi viherpeippo narkkareita ei pyörinensä päästetä tunneliin.

      • Anonyymi

        Miten niin onneksi?


    • Anonyymi

      Anteeksi. Pyöräijijät täyttyy päästää myös tunneliin syrjinnän välttämiseksi.

      • Anonyymi

        Tarkoititko pyörääijäilijät?


      • Anonyymi

        Eihän Tampereella syrjitä kuin autoilijoita. Pyöräilijät ovat etuoikeutettu luokka joita ei koske mitkään säädökset ja jotka eivät joudu maksamaan mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Tampereella syrjitä kuin autoilijoita. Pyöräilijät ovat etuoikeutettu luokka joita ei koske mitkään säädökset ja jotka eivät joudu maksamaan mistään mitään.

        Jos mietitään sitä, että autoilijoille on rakennettu tunneleita, tehty parkkihalleja, teitä aurataan ja suolataan talvisin jne. Ja, kun lisänä kaikki ne haitat, joita henkilöautoilu tuo ihmiselle ja luonnolle.
        Niin voidaan todeta, että esim. pyöräilyinfraan ei olla panostettu juuri ollenkaan.
        Reitit ovat yhä merkitsemättä selvästi. Ei ole komeita halleja, että pyörän voisi jättää suojaan, kun vähän ripottaa vettä Ja pyöräilyreittien talvikunnossapito on olematon.
        Siinä on se miljardiluokan hintaero, että ajatko 10cm levyistä piennarta vai tarvitko monen metrin levyisen tilan päästäksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mietitään sitä, että autoilijoille on rakennettu tunneleita, tehty parkkihalleja, teitä aurataan ja suolataan talvisin jne. Ja, kun lisänä kaikki ne haitat, joita henkilöautoilu tuo ihmiselle ja luonnolle.
        Niin voidaan todeta, että esim. pyöräilyinfraan ei olla panostettu juuri ollenkaan.
        Reitit ovat yhä merkitsemättä selvästi. Ei ole komeita halleja, että pyörän voisi jättää suojaan, kun vähän ripottaa vettä Ja pyöräilyreittien talvikunnossapito on olematon.
        Siinä on se miljardiluokan hintaero, että ajatko 10cm levyistä piennarta vai tarvitko monen metrin levyisen tilan päästäksesi.

        Ja autoilija on maksanut ne kaikki, vieläpä moninkertaisesti.
        Ja autoilija on maksanut vielä ne käyttämäsi pyörätietkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja autoilija on maksanut ne kaikki, vieläpä moninkertaisesti.
        Ja autoilija on maksanut vielä ne käyttämäsi pyörätietkin.

        Miten autoilija on maksanut pyörätiet?


    • Anonyymi

      Pyöräilijä syö sinunkin pöydässä. Auton omistaja.

    • Anonyymi

      Rahattomat ja verojamaksamattomat pyöräilijät suuna ja päänä huutaa tyhjyyttään jokapaikassa kun ei ole rahaa ajaa autolla, kuka räntäsateessa nyt pyörällä?

      • Anonyymi

        Kiva nähdä, että sinulla menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva nähdä, että sinulla menee hyvin.

        Oneksi ajan 60km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oneksi ajan 60km

        Hyvä Oneksi, 60 km ei ole sama kuin 60 km/h...


    • Anonyymi

      Nämä ei kai edes räpsähdä? Mittaavatko keskinopeuden 150m päästä?

      Taisin ajaa tuollaiseen..

      • Anonyymi

        Kyllä ne räpsähtävät, mutta edelleenkään ei ole kameraa jokaisessa tolpassa ja toistaiseksi ei kai vielä yhdessäkään. Ne pystyisivät mittaamaan nopeuden 150 metrin päästä mutta käytännössä ei niin kaukaa mitata. Se on vain Palsternakan pelottelua. Selvisit siis tällä kertaa säikähdyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne räpsähtävät, mutta edelleenkään ei ole kameraa jokaisessa tolpassa ja toistaiseksi ei kai vielä yhdessäkään. Ne pystyisivät mittaamaan nopeuden 150 metrin päästä mutta käytännössä ei niin kaukaa mitata. Se on vain Palsternakan pelottelua. Selvisit siis tällä kertaa säikähdyksellä.

        Ei tuossa edes onnistuisi se 150m päästä mittaus..? Tiehän ei ole kummastakaan päästä 'pitkää suoraa' että tämä olisi mahdollista. Ei tuo sauronin silmä joka mutkan ja kumpareen taakse näe. Toki pystyy ottamaan tutkaa pidemmältä matkalta kuin se vanhanaikainen pönttöpoliisi.


      • Anonyymi

        Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.

        Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.

        Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.

        Sellaista tekniikkaa ei ole onneksi Suomessa vielä käytössä, on kuulemma liian kallista. Sakkorahat kun menevät lyhentämättöminä suoraan valtion pohjattomaan budjettiin. Kamerajärjestelmiin tarvittavat rahat on budjetoitava erikseen ja tässä kohtaa rahaa ei sitten enää olekaan. Tarvittava ohjelmistokin tilataan tietysti Tiedolta ja kaikkihan tietävät miten sitten käy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.

        Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.

        Nopeusvalvonta tunneliin oli päätetty jo ennen kun yksikään auto oli siitä ajanut.
        Joten rajoituksen noudattaminen tai noudattamatta jättämisen ei ole siihen vaikuttanut millään tavalla.

        Sinun peilistäsi näkyy tyhmä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti pystyy kahden tai useamman pisteen (kameran) väillä laskemaan keskinopeuden. Jos ei ylinopeudesta kameran kohdalla tule sakkoa, niin sitten tulee keskinopeuden laskelmien jälkeen. Ihan fiksu tekniikka ja hyvä sellainen.

        Jälleen kerran jokainen voi katsoa peiliin, että onko itse ollut aiheuttamassa tiukemmat otteet. Vinkkinä voin sanoa että sääntöjä ja rajoituksia noudattava ei noita tiukennuksia ole aiheuttanut.

        Pitäis alentaa nopeus 40km/h tunnelissa, autojen turvavälit vähintään 10metriä, keskinopeusmittaus ja vasenkaista pois käytöstä. Mihin helvettiin sitä vasentakaistaa tarvitaan no ei vittu mihinkään. Kyllä näillä Suomi pelastuu. Pitää varmaan vaihtaa töihin meno reittiä, ei tästä tule mitään. Tai sitten vaan aikasemmin töihin ja voi sitten lähtee aikasemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis alentaa nopeus 40km/h tunnelissa, autojen turvavälit vähintään 10metriä, keskinopeusmittaus ja vasenkaista pois käytöstä. Mihin helvettiin sitä vasentakaistaa tarvitaan no ei vittu mihinkään. Kyllä näillä Suomi pelastuu. Pitää varmaan vaihtaa töihin meno reittiä, ei tästä tule mitään. Tai sitten vaan aikasemmin töihin ja voi sitten lähtee aikasemmin.

        Mikäs nyt noin harmittaa? Koita piristyä! Asiat on ihan hyvin. Katso vaikka.


    • Anonyymi

      Yksi vaihtoehto ihmisten turvallisuuden lisäämiseen on siirrettävät mobiilitekniikalla toimivat valvontakamerat. Tällöin voidaan seurata erilaisten alueiden liikennekäyttäytymistä laajemmin kuin kiinteillä kameroilla.
      Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kiinteistä valvontakameroista tulee luopua, mutta se voi monipuolistaa ja tehostaa tilannetta nykyiseen verrattuna.
      Koulut, lastentarhat, harrastepaikat ja monet muut tavallisten ihmisten alueet voidaan tällöin saada paremmin turvattua.
      Jo pelkästään kiinteät liikennemerkit lisäkyltillä alueella liikennevalvontaa voivat toimia apuna. Varsinkin, jos siirrettävien tutkien paikkaa muistetaan säännöllisin väliajoin vaihtaa.
      Tämä on kaikkien yhteinen etu.

    • Anonyymi

      Jokainen pystyy kaasujalalla vaikuttamaan siihen, maksaako ylinopeusveroa vai ei. Täysin itsestä kiinni koko asia.

      • Anonyymi

        Alinopeusvero kans, tien tukot ne vaaraan saa aikaan.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ylinopeusyrjöt ovat ne jotka saavat aikaisesi tiukemmat otteet ja enemmän valvontaa.


    • Anonyymi

      Mitä valvomista on suoralla tiellä missä ei ole risteyksiä eikä suojateitä?
      Käsittämätöntä.

      Tilastot onnettomuuksista on faktoja ei mutu tuntumat.

      On satoja paikkoja mitä pitäisi oikeasti valvoa, laittaa kameroita ,
      erikoinen asenne?

      • Anonyymi

        Pekka Haaviston seläntaakse pittää saaha kamera.


      • Anonyymi

        Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.

        Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
        Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
        Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan.

        Minun mielestäni olisi ollut paljon kiinnostavampaa lukea, millä tavoin kumoat esitetyn argumentin, mutta tyydyit vain kiukutteluun. No, se sinulle suotakoon.


      • Anonyymi

        Ei ole yksittäisen ihmisen asia arvioida asia. Sinun tehtäväsi on noudattaa sääntöjä ja lakeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa asenne puusilmä, todella komea kirjoitus. Käytitkö asiantuntijaa vai keksitkö ihan ite?
        Et käsitä mistä puhutaan, no ei voikkaan vaatia kun et ole ihmisten ilmoilla ajanut koskaan.

        Ylinopeus on ylinopeus. Eikä sitä voi muuksi muuttaa sillä, että jokin asia on vähemmän väärin. Jos niin ajateltaisiin, olisi joku tekonen todennäköisesti aina pienempi kuin jokin toinen.

        Mitä väliä jos ajaa ylinopeutta, oli laki tai ei? Eipä ole kauheasti kolareita tullut tunnelissa ylinopeudesta ja helpottaa ruuhkia.
        Ja kyllä yleensä nää ketkä ajaa helvetin hitaasti ja tukkii vasemman kaistan on näitä kännykkä kädessä ajajia, nämä vasta aiheuttaakin kolareita. Nokialla joku fordi ajo rekan perään noin 40km/h koska kännykkä kädessä helvetti soikoo.


    • Anonyymi

      40 rajoitus, mutta sakorettaisiin vasta 60 nopeuden ylittämisestä. Nyt kaikki saisivat kokea kaahamisen iloa ja sääntöjen rikkomisen tunteesta.

    • Anonyymi

      Oikeaa asiaa:

      Miten kamerat auttavat huumehörhöjen ja kännisten kuolemaan johtavien onnettomuuksien oikeassa todellisessa ongelmassa?

      Tähän taas vakijänkyttäjien lässytyksiä ja viisauksia, tack.

      • Anonyymi

        Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.

        Mitä nopeemin ajaa, jää aikaa elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.

        Menikö höpöheinät väärään kurkkuun.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kaikkeen auta. Asennevammaisen ylinopeusyrjön ajoon niillä kuitenkin on vaikutus.

        Mutta liikenneturvallisuuden kameroilla ei ole minkäänlaista merkitystä.
        Ylinopeus aiheuttaa alle 2% onnettomuuksista, mutta narkkarit, juopot, mielisairaat, lääkkeiden väärinkäyttäjät, yms. aiheuttaa lähes kaikki kuolonkolarit.
        Niihin ei kamera vaikuta millään tavalla.


    • Anonyymi

      Nämä ylinopeutta ajavat eivät välitä pätkääkään muistakaan laeista.
      Ovat samoja jotka käyttävät mm. lapsia seksuaalisesti hyväkseen.

      • Anonyymi

        Mee suoraan päälääkäärin ja HETI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee suoraan päälääkäärin ja HETI.

        Nyt kamerat on otettu käyttöön sanottiin pirkanmaan uutisissa


      • Anonyymi

        Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.

        Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...

        Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kyllä vaihtaa töihin meno reittiä... Ihan perseestä tämmönen. Idiootit ajaa oikeeta kaistaa eikä jätä/anna turvaväliä, siinä onkin sitten helppoa ryhmittäytyä ajokaistalle. Ja jos yrittää päästä johokin väliin ja painaa vähän kaasua niin sitten tulee sakkoa.

        Oikeetahan sitä pittää ajjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.

        Toi on totta ,
        ei muualla kuin pirkanmaalla,
        kiusantekoa,
        ei sujuvuutta on niin syvällä,
        katkeran autoilija joka kadehtii,
        kun tulee kalliinpi ja parempi auto ohi,
        sitä ei ressukka kestä,
        mieti kestätkö sinä ihan oikeasti,
        no et tietenkään,
        mutta et myönnä sitä edes itsellesi ,
        ja tämän kypsymättömyyden,
        sitä tajuamatta ,
        kanssa menet hautaan, sääli .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta ,
        ei muualla kuin pirkanmaalla,
        kiusantekoa,
        ei sujuvuutta on niin syvällä,
        katkeran autoilija joka kadehtii,
        kun tulee kalliinpi ja parempi auto ohi,
        sitä ei ressukka kestä,
        mieti kestätkö sinä ihan oikeasti,
        no et tietenkään,
        mutta et myönnä sitä edes itsellesi ,
        ja tämän kypsymättömyyden,
        sitä tajuamatta ,
        kanssa menet hautaan, sääli .

        Yritä muuttaa ajatteluasi. Ei kukaan ole siellä liikenteessä sinua kiusatakseen. Kaikilla on oma päämäärä. Eteesi ei vaihda kaistaa kukaan siksi, että sinua harmittaisi, vaan siksi, että päämäärään pääsee paremmin sitä kaistaa käyttäen. Kaistan vaihtaminen on ihan normaali tilanne liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi Tampereella. Jos laitat vilkun ajoissa päälle niin se vähäkin rako vedetään kiinni. Ainoa toimiva keino on päästä yllättämään niin että laitat vilkun päälle vasta kun olet jo vaihtamassa kaistaa.

        just tämä. Harvoin annetaan tilaa tai sitten jos on tilaa niin joku kyrpä tulee hanaa ilman vilkkua eteen hidasteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko käyttäny vilkkua? Laitat vilkun päälle, niin siihen tulee tilaa...

        No mitäs vittua se vilkku autaa siinä tilanteessa jos on 10 auton letka kaikki kiinni toistensa perseessä eikä ketään kiinnosta antaa tilaa?? Ainut on painaa kaasu pohjaan ja mennä kaikkien edelle.
        Suurin huoli on autoilijoiden piittaamattomuus muista, pieni ylinopeus ei yksistään aiheuta onnettomuuksia vaan kuljettajan asenne.


      • Anonyymi

        Kannattaa sunkin vaan jäädä kotio kasvaa, ei tollasia hidastelijoita tarvita liikenteessä.


    • Anonyymi

      Hienoa. Nyt loppui onnettomuudet tunnelissa. Mikään ei ole niin viisas kuin Tampereen kaupungin virkaatekevä liikennesuunnittelija.
      Eikä sekään ihan kauheen viisas.

    • Anonyymi

      En tiedä missä helvetin höyryissä pourukka täälä on, mutta nykypäivänähän kaikkihan siellä tulee vähintään 70-80 ohi kun ite menee 60. Joku tuolla väitti että siitä sakot voisi saaha nii se oli kyllä paskapuhetta. Ainoostaan tunnelin päissä olevat kamerat mittaa nopeutta ja neki vasta 20m päästä kamerasta. Eli ellet kyttie kaa siellä tunnelissa samaan aikaan kanssa kaaha niin et voi millää sakkoja saada

      • Anonyymi

        Keskinopeusvalvonta on ainoa jolla saadaan kiinni tuossa tapauksessa.


      • Anonyymi

        Tunneli tehtiin väärin liian jyrkkä laskeuma, joten näillä mennään, antaa mennä kun on alamäki vaan, niin kuin siinä laulussakin sanotaan.


    • Anonyymi

      Voi vittu näitä vähä-älyisiä paskoja riittää liikenteessä, oli taas joku en muista merkkiä peugeot tai kia beige värinen ajo vasenta kaistaa helvetin hitaasti tukkimalla liikenteen tunnelissa.

      • Anonyymi

        Onko niin kiire , muutama minuutti tai kilometri, jos ajat 55km/h tai ajatko 60km/

        - mieti oikeasti mitä merkitystä asialla ihan oikeasti on elämässäsi?

        ( jos pystyt miettiin tai vain yleensä muuta kuin kiroileen.....)


    • Anonyymi

      Kyllä ajonopeuksien laskeminen yksi tärkeimmistä autoiluun liittyvistä seikoista, joka lisää tavallisten ihmisten turvallisuutta.
      Nykyaikana saadaan moderneja ja tarkkoja valvontakameroita teiden varsiin. Mutta myös teknologian alentuneet hinnat mahdollistavat entisten kaltaisten valvontakameroiden hankkimisen edullisemmin.
      Poliittisten päättäjien tehtäväksi jää valvontaverkoston kehittämisestä tehtävät ratkaisut.

      • Anonyymi

        MIten niitä autojen nopeuksia lasketaan? Mennään tien varteen seisomaan ja aletaan laskea: 1, 2, 3, 4...


    • Anonyymi

      Pitäisi kyllä nostaa tunnelin rajoitus ainakin 80km/h. 60 on täysin järjetön rajoitus lähes moottoritietasoisessa tunnelissa.

    • Anonyymi

      60 km/h rajoitus tunnelissa on ihan ok, tällöin siellä ajetaan alamäessä korkeintaan 80 km/h ja tasaisen jälleen alkaessa nopeus laskee sinne 60-70km/h välille. Tällaisen salliminen on enemmän kuin järkevää.

      • Anonyymi

        Nopeusrajoituksen ylittäminen ei ole ok. Nopeusrajoitus on maksiminopeus. Sitä tärkeämpi on sopiva tilannenopeus.


    • Anonyymi

      Peräkammarin pojalla niitä aika lailla kun sai periä ne ja hänen uusi harrastus.Kyttää ihmisiä kait se joku uusi harrastus ja känsiä sormissaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe