Aihe

Uskonto vai uskomukset

Anonyymi

Amerikassa on tuhansia ihmisiä, jotka eivät usko koronaviruksen olemassaoloon. He uskottelevat itselleen, etteivät sairasta koronaa vaikka ovat sairaalassa kuolemankielissä. Heidät on niin hyvin aivopesty pitämään valhetta faktoina. He uskovat jonkun ihmisjoukon keksimiin valheopetuksiin. Ihmeellistä!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007624977.html

Näin on myös kolminaisuus-oppiin uskovien uskovaisen laita. Hekin uskovat jonkun joukon itse keksimiin valheopetuksiin Jumalan kolminaisuudesta.

Miten voikaan niin suuri joukko uskoa valheeseen...

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan oli aasinsilta.

• Anonyymi

Kiitos!

• Anonyymi

Ja puolet intialaista ei edes omista TV tai radiota .... Kaliforniassa on ollut tuhansia kasteella siis muista uskonnoista kääntynyt niinku muslimeja . YouTube Because Jesus lives I can face tomorrow prayers -19 brazil . Korona rukoukset Brasiliassa . Video .

• Anonyymi

Ps.103:3 hän joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi. Kuitenkin uskovaisetkin kuollevat moniin sairauksiin.

• Anonyymi

Jes.44:6-7 Näin sanoo Herra Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä ole ensimmäisen, ja minä olen viimeinen, paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa. Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon sen minulle, ......Jes.44:24 Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta: Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan - kuka oli minun kanssani? - Sak.14:9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

• Anonyymi

Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta se laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Aam.3:6

• Anonyymi

Laitetaas tähän nykysuomea kun ei tuosta sinun käännöksestäsi ota selvää Erkkikään.

Jesaja 45:5-7

5. Minä olen Herra, eikä toista ole, ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, 6. jotta auringon nousun maista sen laskun sijoille asti tiedettäisiin, ettei ole ketään muuta kuin minä. Minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valon ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden. Minä, Herra, teen kaiken tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaas tähän nykysuomea kun ei tuosta sinun käännöksestäsi ota selvää Erkkikään.

Jesaja 45:5-7

5. Minä olen Herra, eikä toista ole, ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, 6. jotta auringon nousun maista sen laskun sijoille asti tiedettäisiin, ettei ole ketään muuta kuin minä. Minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valon ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden. Minä, Herra, teen kaiken tämän.

Voidaan kääntää myös: minun lisäkseni ei ole toista samanlaista Jumalaa kuin minä, sillä jumalia oli tämän kirjoittamisen aikaan muitakin.

• Anonyymi

Ps.8:6-9 Ja kuitenkin sinä teit hänestä lähes jumal'olennon,sinä seppelöitsit hänet kunnialla ja kirkkaudella; panit hallitsemaan kättesi tekoja, asetit kaikki hänen jalkainsa alle: lampaat ja karjan, ne kaikki, niin myös metsän eläimet, taivaan linnut ja meren kalat ja kaiken, mikä meren polkuja kulkee. Sananl.8:22 Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Toinen esikoinen. Job.40:14 Se oli Jumalan töiden esikoinen....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      19703
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      379
      7352
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2473