Mikä ihmeen eksytyksen henki

Anonyymi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joukkopsygologian vaikutus ja henkienerottamisen armolahja

      Eniten yksilön käyttäytymistä ja ajatustottumuksia ja niiden mukaan puhumisia hallitseva on JOUKON PSYKOLOGINEN AUKTORITEETTI. Käytännössä tämä merkitsee sitä, että yksilö muokkaa käyttäytymisensä ja ajatuksensa aina sen joukon, mukaan, johon hän kuuluu. Tämä joukon psykologinen auktoriteetti perustuu siihen, että yksilö on tästä joukosta tavalla toisella riippuvainen. Esim. joukon mukaan ajattelemisella ja toimimisella yksilö tieten tai tietämättään "ostaa" joukon hyväksymisen. Yleisen mielipiteen mukaan on turvallista ajatella jne. Nämä tekijät johtavat yleensä siihen, että joukon jäsenyys on yksilölle tärkeämpi kuin oma identiteetti tai "omilla aivoilla ajatteleminen".

      Näitä yksilön toimintaa voimakkaasti hallitsevia tekijöitä löytyy niin aatteelliselta kuin uskonnolliselta puolelta. Tämä "ME-henki",, "ainoa oikea usko" jne. sokaisee hyvin lyhyessä ajassa yksilön kriittisen näkökyvyn. Muodostuvat ns. "aatteellisten tai uskonnollisten suggestioiden polarisoimat linssit" silmille, joiden läpi yksilö näkee ympäröivän maailman hyvin vääristyneenä. Hän itse tai hänen aatteensa tai uskontonsa on ainoa oikea ja kaikessa oikeassa. Tässä sokeudessa yksilö näkee vain omat hyvät puolensa.

      Käytännössä tämä "antikristuksen henki" merkitsee sitä, että toimitaan näennäisesti Jeesuksen nimessä ja Raamatun mallin mukaan, mutta tässä vaikuttava henki ei ole Pyhä Henki, vaan eksytyksen henki.

      Totuuden nimessä on sanottava, että nämä syvähenkiset totuudet ovat vain harvoille kirkastuneet ja näiden "näkemiseen" tarvittava henkien erottamisen lahja vain harvoille uskottu. Tämän vuoksi aikamme uskonnollisuudessa näitä epäraittiita hengen ilmiöitä esiintyy yllättävän paljon.

      • Anonyymi

        "Käytännössä tämä "antikristuksen henki"
        merkitsee sitä, että toimitaan näennäisesti Jeesuksen nimessä ja Raamatun mallin mukaan, mutta tässä vaikuttava henki ei ole Pyhä Henki, vaan eksytyksen henki."

        Yllä olevaa lainausta lukuunottamatta voin allekirjoittaa tuon tekstin ja sen mukaan minullakin siis on "henkien erottamisen lahja", vaikka en ole uskovainen, koska haluan ajatella omilla aivoillani, enkä ole sitoutunut mihinkään "ME-henkiseen" ryhmään tai kuppikuntaan, jossa katsellaan maailmaa vain oman ryhmän linssien läpi.

        Tuo on pelkkää sosiaalipsykologiaa.

        T: skeptikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytännössä tämä "antikristuksen henki"
        merkitsee sitä, että toimitaan näennäisesti Jeesuksen nimessä ja Raamatun mallin mukaan, mutta tässä vaikuttava henki ei ole Pyhä Henki, vaan eksytyksen henki."

        Yllä olevaa lainausta lukuunottamatta voin allekirjoittaa tuon tekstin ja sen mukaan minullakin siis on "henkien erottamisen lahja", vaikka en ole uskovainen, koska haluan ajatella omilla aivoillani, enkä ole sitoutunut mihinkään "ME-henkiseen" ryhmään tai kuppikuntaan, jossa katsellaan maailmaa vain oman ryhmän linssien läpi.

        Tuo on pelkkää sosiaalipsykologiaa.

        T: skeptikko

        ME-ateistit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ME-ateistit.

        Ateistit ovat antikristillisen hengen vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ME-ateistit.

        En ole ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ateisti.

        Ateismi ja adventismi, sama henki vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Meillä ateisteilla on yksi jumala enemmän, johon ei ole tarvetta uskoa.

    • Anonyymi

      Ei harhaoppisilla ole Jumalaa yhtään sen enempää kuin asteisteillakaan. Heillä on vain oma oppinsa sekä usko siihen ja kaikki Jumalaan liittyvä on väärää hengellisyyttä ja laittomuutta.

    • Anonyymi

      Eksytyksen henki tuo vanhana aatamina "hyvän ja pahantiedon" puulta käärmeen sanoman, joka ei kumarra Herraa!
      *Eli Jumala loi taivaan ja maan. Kun kaikki oli valmis, se oli sangen hyvä ja se on Jumalan Valtakunta- jossa on sapatin lepo, se on Eden.

      Jumala ohjeistaa aadamia kirjoitetun Sanan kautta, ohjaa elämään Jumalan Pyhän Hengen voimasta, seuraamaan Sapatin Herraa!

      Näin ihminen tulee kumartamaan Häntä, joka on luonut taivaan ja maan. Siinä on ohje, älä syö hyvän ja pahantiedonpuulta, se on Jumalan aluetta.

      Tosin käärme tarjoaa hedelmää, jotta vanhurskaskin lankeaa valtajakkaralleen.
      Siksi hedelmä on vaarallinen. Se eksyttää, se vie niskoitteluun ja tottelemattomuuteen. Ei kuulla Jumalan tahtoa, eli julistautuu itse jumalaksi. Minä uskon ja minä teen näin, kumartakaa minua.

      Se on eksytyksen henki. Se ei seuraa Jumalan ohjeita ja neuvoja elämäntiellä.

      • Anonyymi

        "Ei kuulla Jumalan tahtoa, eli julistautuu itse jumalaksi. Minä uskon ja minä teen näin, kumartakaa minua."

        Mieti joskus, mitä paskaa kirjoittelet!

        Minä ainakaan en julistaudu miksikään Jumalaksi ja odota, että minua kumarretaan, vaan tajuan aivan hyvin oman kuolevaisuuteni ja pienuuteni.

        Sinä sen sijaan kirjoittelet itserakkaasti siihen malliin, että vain ne ovat "Jumalan Hengestä", jotka ajattelevat samoin kuin Sinä ja jos ovat eri mieltä, niin eivät vastusta sinua, vaan Jumalaa.

        Harhaisuudessasi kuvittelet "edustavasi" Jumalaa eli itse asiassa juuri Sinä korotat itsesi Jumalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kuulla Jumalan tahtoa, eli julistautuu itse jumalaksi. Minä uskon ja minä teen näin, kumartakaa minua."

        Mieti joskus, mitä paskaa kirjoittelet!

        Minä ainakaan en julistaudu miksikään Jumalaksi ja odota, että minua kumarretaan, vaan tajuan aivan hyvin oman kuolevaisuuteni ja pienuuteni.

        Sinä sen sijaan kirjoittelet itserakkaasti siihen malliin, että vain ne ovat "Jumalan Hengestä", jotka ajattelevat samoin kuin Sinä ja jos ovat eri mieltä, niin eivät vastusta sinua, vaan Jumalaa.

        Harhaisuudessasi kuvittelet "edustavasi" Jumalaa eli itse asiassa juuri Sinä korotat itsesi Jumalaksi.

        Täytyy vielä lisätä ennen kuin se litania alkaa, että ei>>>EN KÄYTÄ KANNABISTA, enkä muitakaan huumeita<<<en polta edes tupakkaa, enkä ole koskaan polttanut. Alkoholiakin nautin vain erittäin harvoin eli huomattavasti vähemmän kuin sinä, sillä jatkuva tissuttelu tuhoaa aivosoluja, mikä on hyvin nähtävissä sekopäisissä kirjoituksissasi.

        En harjoita myöskään ihmiskauppaa, enkä prostituutiota ja suorastaan vihaan pedofiilejä, jotka ovat hyvin edustettuina ja suojattuina monissa teidän uskonlahkoissanne.

        Vihaan myös rikollisjärjestöjä kuten moottoripyöräkerhoja, mafiaa (sekä maallisia että uskonnollisia), huumekartelleja, kaikkia rahanahneita ja sotahulluja idiootteja, demokratiaa ja lakeja halveksivia psykopaatti/sosiopaattidiktaattoreita, joihin kuuluu myös tämä "teidän kristittyjen" fanittama ja ihailema maailmanennätysemävalehtelija, sovinisti, rasisti, huoripukki ja suurrikollinen Trumppikin, joka vallanhalussaan on tehnyt Amerikasta "great again" (lue: on saattanut sen sisällissodan partaalle) jne...

        Trumppikin "tuli uskoon" ja "sai henkien erottamisen lahjan" sen jälkeen, kun huomasi, että on olemassa kristittyjen idioottien lauma, joka nielee ihan mitä vaan pajunköyttä tai kettinkiä, kunhan vaan sanoo olevansa uskovainen.

        Nyt tämä kultalusikka suussaan syntynyt miljardööri...YLLÄTYS YLLÄTYS...tarvitsee kipeästi rahaa "tuleviin oikeusjuttuihin" (lue: kerää omiin taskuihinsa niin paljon kuin ehtii ennen kuin lentää ulos Valkoisesta talosta) ja uskollinen fanilauma tietenkin rahoittaa koko lystin...kuinkas muuten...

        Välillä mietin, että pitäisikö sääliä sinua vanhaa aivopestyä ukkoraukkaa, mutta kun luen noita mustavalkoisia, itserakkaita ja omahyväisiä kirjoituksiasi ja ajattelen sitä henkistä väkivaltaa, mikä noihin helluntailais/lestadiolaisiin ja ylipäänsä uskonnollisiin paskajorinoihin sisältyy, niin suuttumus voittaa useimmiten säälin tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vielä lisätä ennen kuin se litania alkaa, että ei>>>EN KÄYTÄ KANNABISTA, enkä muitakaan huumeita<<<en polta edes tupakkaa, enkä ole koskaan polttanut. Alkoholiakin nautin vain erittäin harvoin eli huomattavasti vähemmän kuin sinä, sillä jatkuva tissuttelu tuhoaa aivosoluja, mikä on hyvin nähtävissä sekopäisissä kirjoituksissasi.

        En harjoita myöskään ihmiskauppaa, enkä prostituutiota ja suorastaan vihaan pedofiilejä, jotka ovat hyvin edustettuina ja suojattuina monissa teidän uskonlahkoissanne.

        Vihaan myös rikollisjärjestöjä kuten moottoripyöräkerhoja, mafiaa (sekä maallisia että uskonnollisia), huumekartelleja, kaikkia rahanahneita ja sotahulluja idiootteja, demokratiaa ja lakeja halveksivia psykopaatti/sosiopaattidiktaattoreita, joihin kuuluu myös tämä "teidän kristittyjen" fanittama ja ihailema maailmanennätysemävalehtelija, sovinisti, rasisti, huoripukki ja suurrikollinen Trumppikin, joka vallanhalussaan on tehnyt Amerikasta "great again" (lue: on saattanut sen sisällissodan partaalle) jne...

        Trumppikin "tuli uskoon" ja "sai henkien erottamisen lahjan" sen jälkeen, kun huomasi, että on olemassa kristittyjen idioottien lauma, joka nielee ihan mitä vaan pajunköyttä tai kettinkiä, kunhan vaan sanoo olevansa uskovainen.

        Nyt tämä kultalusikka suussaan syntynyt miljardööri...YLLÄTYS YLLÄTYS...tarvitsee kipeästi rahaa "tuleviin oikeusjuttuihin" (lue: kerää omiin taskuihinsa niin paljon kuin ehtii ennen kuin lentää ulos Valkoisesta talosta) ja uskollinen fanilauma tietenkin rahoittaa koko lystin...kuinkas muuten...

        Välillä mietin, että pitäisikö sääliä sinua vanhaa aivopestyä ukkoraukkaa, mutta kun luen noita mustavalkoisia, itserakkaita ja omahyväisiä kirjoituksiasi ja ajattelen sitä henkistä väkivaltaa, mikä noihin helluntailais/lestadiolaisiin ja ylipäänsä uskonnollisiin paskajorinoihin sisältyy, niin suuttumus voittaa useimmiten säälin tunteen.

        Sulta jäi vielä tuo ihmiskauppa, huumepuolen rahoituskampanja mainitsematta.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9e3ac270-be6b-4852-b1e7-d423f8c8376e
        Siis se naurujutun huumebisnes, lenkkisavuttelun airut sanoma.
        Tuo linkki on juuri kotihuumelenkkimiehen sukulaissielujen elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe