Lehissä oli juuri että asevelvollisten äidit ovat valittaneet ruuan riittävyydestä armeijassa. Yksi kaveri on armeijan palveluksessa ja se jo muutamia vuosia sitten sanoi että varusmiesten äidit soittelee heillearmeijassa olevan jälkikasvunsa liian vähistä yöunista, liian rankasta ohjelmasta, ruuan laadusta, lomille pääsyn aikatauluista jne jne.
Jos nykynuoret äiteineen oisivat eläneet 40luvulla puhuisimme kaikki venäjää, nyt vain ruotsia.
Asepalvelus
Anonyymi
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisen armejijassa nähtään nälkkä aina. Kaloriat uuppuu. Venäjän maalla niitä on aina runsan laiseesti.
- Anonyymi
Ei nuilla nykyarmeijan ruuvvilla Karjalaa takasin saaha. Vapauttajillansa on paremmat kalorit, korohorot ja isommat 22. lr:t. Vanikkaa pittää olla ja rokkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440