Vangan yksi profetioista olit, että Venäjä selviää maailman kriisistä
Baba Vanga: Venäjä selviää maailman kriisistä
6
810
Vastaukset
- Anonyymi
Siis: yksi Vangan tai ehkä jonkun muun keksimistä ennustuksista oli ehkä tuollainen.
Baba Vanga ennusti myös, että kolmas maailmansota alkaa marraskuussa 2010 ja loppuu lokakuussa 2014. Vuonna 2011 pohjoisella pallonpuoliskolla ei ole enää lainkaan eläimiä eikä kasvillisuutta ydinlaskeuman takia.
"Baba Vangan ennustuksia" ilmestyy blogeissa ja web-sivustoilla sitä mukaa kun joku niitä keksii. Missään ei ole alkuperäislähteitä.
Liekö se oikea Baba Vanga onnistunut ennustamaan yhtään mitään tapahtumaa oikein. Siitä ei ole ainakaan mitään näyttöä. Näillä näytöillä hän olisi yksi maailman huonoimmista ennustajista.Ennustusten osumatarkkuudella ei näköjään ole mitään väliä. Tärkeintä on se, että profetia on levittäjän oman mielen mukainen ja hivelee hänen korvasyyhyään.
- Anonyymi
Repe_Ruutikallo kirjoitti:
Ennustusten osumatarkkuudella ei näköjään ole mitään väliä. Tärkeintä on se, että profetia on levittäjän oman mielen mukainen ja hivelee hänen korvasyyhyään.
No, nämähän eivät edes ole mitään profetioita vaan ennustelijan nimiin pantuja epäselvänäköjä, jotka osuvat oikeaan vain kun ne on kirjoitettu tapahtumien jälkeen.
- Anonyymi
Kolmas maailmansota tosiaan alkoi, mutta ei ihan sellainen kuin muut ajattelevat. Maailmanlaajuinen sota pahuuden ja valon välillä.
- Anonyymi
Profetioin, että ensi juhannuksena ei ole enää Laatokan jäällä jäniksen jälkiä edes varjopaikoissa.
Leivotaanko minut messiaaksi, jos tuo pitää paikkansa?- Anonyymi
Mä taas ettei laatokalla ole enää jäätä ensi juhannuksena, vaan laajan laineen mainingit rantaan lyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101