Minä olen kyllästynyt tähän Persuuntuneeseen Suomeen ja aijon muuttaa aitoon työväen Kommunistiseen utopiaan, eli Kiinan demokraattiseen kansan tasavaltaan! Minua askarruttaa kuitenkin sellainen kysymys että kuinka kauan minun pitää asua Kiinassa että voin sanoa että nyt olen Kiinalainen enkä enään Suomalainen? Voisiko joku viisas neuvoa? Kiitos etukäteen.
Kuinka kauan pitää asua Kiinassa että voi sanoa että on Kiinalainen?
51
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä elvistelet? Kerjäät huomiota ”mä oon mamu...hei kattokaa...mua syrjitään”
Kukaan ei välitä kettujakaan, voit hyppiä vaikka alasti pitkin kyliä,
ketään ei kiinnosta.
OK?- Anonyymi
Etkö siis tiedä kuinka nopeesti musta tulee Kiinalainen? Oon ihan kantasuomalainen mutta haluaisin Kiinalaistua mahdollismimman nopeasti ja tehokkaasti
- Anonyymi
Eikö tää ole millään tavalla sama asia kun että kysyis kuinka kauan Afrikkalaisen pitää asua Suomessa että hänestä tulee Suomalainen?
- Anonyymi
Mut mulla on vaaleen rukseet hiukset. Ei taida riittää nuo toimenpiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tää ole millään tavalla sama asia kun että kysyis kuinka kauan Afrikkalaisen pitää asua Suomessa että hänestä tulee Suomalainen?
menenkö mä nyt ruinaaman tota samaa afrikkaan?
KAUANKO MUN PITÄÄ OLLA AFRIKASSA,
ETTÄ NE HYVÄKSYY MUT AFRIKKALAISEKSI.
Hä?
Sama saksaan...kauanko, että....ne hyväksyy mut?
Eivät koskaan.
Piste.
Sama burmaan? Kauanko mun pitää olla siellä, että ne hyäksyy mut burmalaiseksi?
Hä?
Eivät koskaan.
Sama ...kauanko mun pitää olla käyttää rastaperuukkia,
ennenkuin mut hyväksytään yhdeksi rastafariksi?
Hä?
Miksi pitäis?
Kauanko mun pitää maleksia Gracelandian porteilla, että ne hyväksyy mut
Elvikseksi?
Hä?
Mitä helvettiä....? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä?
Eivät koskaan.
Piste.
Hä?
Eivät koskaan.
Hä?
Miksi pitäis?
Elvikseksi?
Hä?
Mitä helvettiä....?Bingo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö siis tiedä kuinka nopeesti musta tulee Kiinalainen? Oon ihan kantasuomalainen mutta haluaisin Kiinalaistua mahdollismimman nopeasti ja tehokkaasti
Kunnes ulkonäkösi muuttuu kiinalaiseksi tietysti ja alat kumartaa kultaisia budhapatsaita keltaisella merellä ja pitää punaisen lohikäärmeen juhlia . Pidät hakaristiä budhanhibdu merkkinä ja joikaat munkkien kanssa joga asennossa. Puhut sujuvaa kiinaa ja maditoit . Kuolemasi jälkeen menet manalaan ilman Jeesusta . Kärsit karman laista ja demoneista . Tosin pelastus saattaa tulla YouTube 1,435 thai people accept Jesus christ and get Babtism. Ehkä tämä on vastaus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mulla on vaaleen rukseet hiukset. Ei taida riittää nuo toimenpiteet
no ne voi tervata, kuten Suomeen muuttavat afriikkalaiset ne on yltä ja päältä tervattuja ja silmät kaksi mustikkaa.
- Anonyymi
Eikös tuo kaikki ole rasistista kulttuurin omimista?
Tv: Samat tytöt hieman huvittuneemmassa huviheinän aiheuttamassa tilassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo kaikki ole rasistista kulttuurin omimista?
Tv: Samat tytöt hieman huvittuneemmassa huviheinän aiheuttamassa tilassaRasismi ei koske ku niitä jolla on rasistinen ihonväri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä?
Eivät koskaan.
Piste.
Hä?
Eivät koskaan.
Hä?
Miksi pitäis?
Elvikseksi?
Hä?
Mitä helvettiä....?Saksa huono esimerkki. Kun olin Italiassa minua luultiin saksalaiseksi koska näytän Hitlerin 'arjalaiselta':)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi ei koske ku niitä jolla on rasistinen ihonväri
Joka on?
Lisähuomautus: Kannattaa valita sanansa tarkoin! Koska valkoinenkin on ihonväri! ;)
Toisaalta: Valkoinen ihonväri muodostaa keltaisessa Kiinassa vähemmistökansanryhmän, joten: Meneeks tää homma silleen, et Suomesta kun lähdet Kiinaa kohti, niin et saa vielä pitää kimonoa päällä etkä riisihattua päässä, mut heti kun tuut Kiinan ilmatilaan, niin sitten saat, koska olet vähemmistöä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka on?
Lisähuomautus: Kannattaa valita sanansa tarkoin! Koska valkoinenkin on ihonväri! ;)
Toisaalta: Valkoinen ihonväri muodostaa keltaisessa Kiinassa vähemmistökansanryhmän, joten: Meneeks tää homma silleen, et Suomesta kun lähdet Kiinaa kohti, niin et saa vielä pitää kimonoa päällä etkä riisihattua päässä, mut heti kun tuut Kiinan ilmatilaan, niin sitten saat, koska olet vähemmistöä?Bingo
- Anonyymi
Sano vaan suoraan, että lähdet länsimaan ja Euroopan vaarallista rokotetta pakoon.
- Anonyymi
Ei ketään voi vapaassa maassa pakottaa ottamaan rokotetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään voi vapaassa maassa pakottaa ottamaan rokotetta
Eipä niin, mutta saattavat ehkä tehdä sen suuren resetin, josta on tullutkin tietoa. Jossain Kanadassa on jo käsitelty asiaa. Jos ei osallistu velkojen anteeksiantoon ja ota koronarokotetta, niin ottavat omaisuuden takavarikkoon ja vievät jonnekin eristyskeskukseen tai -leirille. Suunnitelma joku tuommoinen.
- Anonyymi
Milloin assan mamu lakkaa vihaamasta Suomea?
Miksi mun pitää hyäksyä, joku joka tulee tänne vihaamaan?
Ei tarvii. Sanon - EI.- Anonyymi
Ei tarvi hyväksyä vihaa suomea vastaan saa puolustautua ja puolustaa kotiaan oikeuksiaan . Vaatia samat etuudet heidän maistaan. Ja korvaukset vahingoista tietysti .
- Anonyymi
Hrustsov utopiassaan uskoi Neuvostoliiton ohittavan Usan 1960-luvulla mutta erehtyi. Hänet syrjäytettiin. Kiina ohitti USA:n reaali bkt-lukemilla vuonna 2014 ja menee menojaan jo yli 20% suurempana taloutena. MCRA = Make China Great Again.
- Anonyymi
Tietysti ku on niin tyhmiä että ostaa kiinatuotteita . Osta kotimaista . Suomessa tehtyä eikä niin että tehdään muissa maissa . Jeesus on joulun päätähti . Hyvää joulua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti ku on niin tyhmiä että ostaa kiinatuotteita . Osta kotimaista . Suomessa tehtyä eikä niin että tehdään muissa maissa . Jeesus on joulun päätähti . Hyvää joulua .
Viittiks pistää vinkin et mistä saa ostettua 100 % kotimaista esim. viihde-elektroniikkaa?
Kiitos
Tv: Rasistisesti suomalaista mielellään suosiva
- Anonyymi
No emmä mä tiedä? Mut jos Välimeren yli kumipaatilla selviää hengissä. Niin sitten alkaa olla jo Suomalainen luulen?
- Anonyymi
Jaa, Saksassa kieuhuu, nyt vain koronan takia. Uskoo kulua haluaa?
- Anonyymi
Kuka haluaa. Muuten riuskoja poikia muuten ylenuutisista katsellen nuo Saksan polisiivoimat.
- Anonyymi
Ei välttämättä pitkään, jos sisäelimesi kelpaavat kiinalaisille.
- Anonyymi
Menee varmaan useita vuosia, Maon punainen kirja opeteltava ulkoa.
- Anonyymi
Niikko ei ole asunnut Kiinassa, mutta on enemmän kiinalainen kuin suomalainen.
Kiinan kansalaisuuden saaminen on nähtävästi vaikeaa. Mikäli Sainiota on uskominen:
"Vaatimuksia Kiinan kansalaisuuden saamiselle on kolme, ja ne on ilmaistu hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi:
Hakijan tulee:
– olla kiinalaisen henkilön lähisukulainen
– asua vakituisesti Kiinassa (tässä on oletettavasti joku aikaraja)
sekä
– omata järkevä perustelu Kiinan kansalaisuuden hankkimiselle"
Se pitänee paikkansa, että saadakseen Kiinan kansalaisuuden on luovuttava edellisestä.
https://kiinablogi.blogspot.com/2013/02/kiinan-kansalaisuus-ja-pitkaaikainen.html
Mielenkiintoiset ovat myös ehdot Green cardin saamiselle. Niistäkin linkin takana lisää.- Anonyymi
En kysynyt kiinan kansalaisuudesta vaan kiinalaiseksi tulemistesta. Kansalaisuus ei ole sama kuin kansallisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt kiinan kansalaisuudesta vaan kiinalaiseksi tulemistesta. Kansalaisuus ei ole sama kuin kansallisuus
pu-hu sel-ko-suo-me-a se on su-vak-ki!
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit kiinalaiseksi tulemisesta ja kuten tietysti tiedät, ilmaisu viittaa kielessämme sekä kansalaisuuteen että kansallisuuteen. Koska en pitänyt sinua lähtökohtaisesti typeryksenä, en olettanut sinun uskovan muuttuvasi kansallisuudeltasi kiinalaiseksi. Siksi tulkitisin sinun kysyvän siitä, miten kauan kestää, että voit olla kansalaisuudeltasi kiinalainen. Pahoitteluni, olin nähtävästi väärässä.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Kysyit kiinalaiseksi tulemisesta ja kuten tietysti tiedät, ilmaisu viittaa kielessämme sekä kansalaisuuteen että kansallisuuteen. Koska en pitänyt sinua lähtökohtaisesti typeryksenä, en olettanut sinun uskovan muuttuvasi kansallisuudeltasi kiinalaiseksi. Siksi tulkitisin sinun kysyvän siitä, miten kauan kestää, että voit olla kansalaisuudeltasi kiinalainen. Pahoitteluni, olin nähtävästi väärässä.
Se olikin kombakysymys. Kiina on siis kansallisvaltio jossa kansalaisuus ja kansallisuus ovat sama asia. Oikea vastaus on että: et voi koskaan tulla Kiinalaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin kombakysymys. Kiina on siis kansallisvaltio jossa kansalaisuus ja kansallisuus ovat sama asia. Oikea vastaus on että: et voi koskaan tulla Kiinalaiseksi.
Kuten sanottua, Kiinan kansalaisuuden saaminen on vaikeaa. Mahdotonta se ei ole. Voit siis tulla kiinalaiseksi, kansalaisuutta ajatellen, mikäli onnistut täyttämään ehdot.
- Anonyymi
Kuten sanottua, Kiinan kansalaisuuden saaminen on vaikeaa. Mahdotonta se ei ole. Voit siis tulla kiinalaiseksi, kansalaisuutta ajatellen, mikäli onnistut täyttämään ehdot.
Kansalaisuus muuttaa siis näkemyksesi mukaan henkilön etnisyyden? Ovatko kaikki maat maailmassa mielestäsi kuten Amerikka, että kansalaisuuden saatua muuttuu etniseksi Amerikkalaiseksi, eikä ole enään etnisesti esim. Eurooppalainen?
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisuus muuttaa siis näkemyksesi mukaan henkilön etnisyyden? Ovatko kaikki maat maailmassa mielestäsi kuten Amerikka, että kansalaisuuden saatua muuttuu etniseksi Amerikkalaiseksi, eikä ole enään etnisesti esim. Eurooppalainen?
Kansalaisuus ei ole etnisyys.
- Anonyymi
Kansalaisuus ei ole etnisyys.
Se riippuu siitä onko valtio kansallisvaltio tai joku siirtomaa imperiumi. Valtiofilsosoofisesti kansallisvaltiossa etnisesti määriteltävissä oleva kansa muodostaa valtio-opillisesti jäsenneltävissä olevan kansakunnan ja siten juridisen kansalaisuuden. Tämä on siis vain suomen kieltä ja sanojen varsinasta merkitystä
- Anonyymi
Ajatukset ei saa olla länsimielisiä. Piilottaakkan niitä ei voi, koska joka kadunkulmassa on uutta teknologiaa kameroissa jotka lukevat jopa ajatuksia.
- Anonyymi
Välittömästi kun ylität rajaviivan, niin olet kiinalainen!
Tv: Hallituksen tytöt - Anonyymi
Hahah! Kiinassa ei ole sossua, miten voit edes elää siellä? Kuolisit parissa viikossa katuojaan, koska siellä eletään työllä =D hahah!
- Anonyymi
Vastapainoksi Kiina on velvollinen ottamaan sinne yhtä monta suomalaista työntekijää kuin tälläkin on kiinalaisia! Suhteessa ainakin. Ei suomalaiset voi alkaa antamaan maata muitten maitten käyttöön. Näin se menee. Ja heti pois täältä veden ja muun metallin sekä luonnon ryövääjät. Saimaan pitää antaa myös olla sellaisenaan eikä sitä saa pilata jonkun ahneen takia.
- Anonyymi
Itseasiassa:
”Unemployment Insurance
In the event of redundancy, the employee may claim unemployment benefits for a maximum of 24 months.
Employers must contribute to the unemployment insurance fund in China. However, only employees in certain jurisdictions are required to increase their monthly contributions. Under normal circumstances, unemployed persons have the right to receive unemployment benefits for up to 12 to 24 months (depending on the actual situation) if they make more than 12 months of donations.”
- Anonyymi
Sitten kun ryystää ruuat lautasen reunasta ja pieree ja röyhtäilee syödessään.
- Anonyymi
Sinusta ei koskaan tule etnistä kiinalaista. Jos otat kiinalaisen vaimon, on teidän lapsenne kiinalaisia koska suomalaisten tyypilliset rotupiirteet eli vaaleat hiukset, siniset silmät jne. Ovat väistyviä ominaisuuksia.
- Anonyymi
Suloisia ovat kiinalaiset vaimot!
Naapurin nuorella miehellä on Helsingissä japanilainen vaimo ja heillä on pari kakrua. Vaimo on onnellisen näköinen. Mies lienee jonkin sortin virkamies. Näitä pareja ei ole paljoa Helsingissä, joten en paljasta enempää.
- Anonyymi
Tuosta on YouTubessa paljon filmejä.
Vastaus on: Sinua ei ikinä pidetä kiinalaisena, ja on erittäin vaikeaa ellei mahdotonta saada Kiinan kansalaisuutta. Jos sijoitat maan talouteen vähintään miljoona euroa, saat arvostusta, mutta et saa omistaa oikein mitään. Puhun lähinnä kiinteistöistä.- Anonyymi
Mites toi sit ei ole rasismia ja/tai laitonta eriarvoisuutta?
Hei! Hallituksen tytöt! Pitäiskö teidän uskontoanne eli kommunistista Kiinaa vastaan asettaa talouspakotteita kun se ei noudata oikeusvaltioperiaatteita? Vai eikö tarvitse, koska tää on sitä parempaa vasemmistolaista rasismia? :)
- Anonyymi
Terve menoo. Ei sua kukaan jää kaipaamaan.
- Anonyymi
No ei niin koska mä otan kyllä mun seksikkään nuoren vaimon mukaan
- Anonyymi
Yhdestä vankilasta toiseen? Onkos siinä mitään järkeä? Mieluummin kokeilisit ensin buddhalaiseksi munkiksi Kiinalaiseen luostariin olisi enemmän hyötyä
- Anonyymi
Katso serpentza ja laowhy86 tuotantoa. Et voi ikinä olla Kiinalainen vaikka asuisit sielä kuinka kauan. Se nyt vain on niin.
- Anonyymi
Mutta ainahan voit ostaa Kiinalaista tai katsella Kiinalaista:
Naomi Wu - alias sexy cyborg:
https://www.youtube.com/watch?v=7u7lZQQZm2s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943231Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3031806Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071471Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4141366Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21290Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955