Sensuroiko ylläpito kristillisiä mielipiteitä avioliitosta?

Anonyymi

Olen yrittänyt jo monta kertaa laittaa tätä kirjoitustani "Aviosääty on kallis Jumalan lahja ja säätämys" mutta se ei ilmeisesti pääse läpi koska palstaa on moderoimassa henkilöitä jotka sensuroivat kristillisen kirkon vakaumukseen nojaavia näkemyksiä?

Mielestäni osoittaa alhaista mielenlaatua sensuroida kaikilta puolin asiallista ja ketään loukkaamatonta kiihkotonta tekstiä vain "väärien mielipiteiden" vuoksi. Se kertoo miten heikot kristillisyyden vastustajien lähtökohdat ideologialleen ovat- ei uskalleta edes keskustella.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avioliitto on tosin kallis lahja, mutta tätä nykyihminen ei ymmärrä, koska yhteiskunta on sallinut ihmisiä tavoittelemaan vapautta ja yksilöllistä hyvinvointia hinnalla millä hyvänsä. jopa ampumalla alas ne rakenteet jotka voisivat pitää yhteiskuntaa pystyssä.

• Anonyymi

Kyllä sensuroi, kuten muukin some ja media,

• Anonyymi

Toden totta.

• Anonyymi

Olen kuvitellut eläneeni avioliitossa yli 40 vuotta ja papereissani lukee niin. En kuitenkaan usko jumalaan, eli onko avioliittoni ollut mielestäsi koko sjan mitätön?

• Anonyymi

Riippuu onko kirkon oikeaoppisesti siunaama vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirkolla on tekemistä avioliiton kanssa? He vain siunaavat sen avioliiton, mutta paperityöt tehdään virkamiehen kanssa. Eikä avioliittoa edes mainita raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirkolla on tekemistä avioliiton kanssa? He vain siunaavat sen avioliiton, mutta paperityöt tehdään virkamiehen kanssa. Eikä avioliittoa edes mainita raamatussa.

Kirkko vihkii avioliittoon. Luterilaisen kirkon papit ovat virkamiehiä. Kirkko hoitaa paperityöt. Avioliitto mainitaan Raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri se, että kirkko voi oikeaoppisesti siunaamalla vahvistaa oikean avioliiton.

Ei ne virkamiehet voi ihmisen todellista sukupuoltakaan päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirkko olisi sen siunannut, kun minä en kirkkoon kuulu? Ihan maallisesti minä olen siunaamatta mennyt avioliittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirkko olisi sen siunannut, kun minä en kirkkoon kuulu? Ihan maallisesti minä olen siunaamatta mennyt avioliittoon.

Olen ymmärtänyt että Jumala siunaa avioliiton (ratkaisevaa ei ole onko siviili tai kirkkossa tapahtunut). Näin ajattelen.

• Kun valehtelet.

Jumala ei ole säätänyt avioliittoa, vaan ihmiset kautta maailman.

• Anonyymi

Häviät védon.

• Anonyymi

Kyllähän eläimiin ja kaloihin koskeva aviosääty on kristittyjen avioliiton mukaista.

• Anonyymi

Eikös tuolla juttusi ole? Näköjään ilmestynyt ennenkuin aloitit tämän viestiketjun-

• Anonyymi

Ensin heitetään perustelematon epäilys:
      >> se ei ilmeisesti pääse läpi koska <<

Ja seuraavaksi tehdään jo varmoja johtopäätöksiä ja moitteita tuon epäilyn varaan:
      >> Mielestäni osoittaa alhaista mielenlaatua sensuroida <<

Lapsellista.

• Anonyymi

Taivasten valtakunnassa ei ole moisia höpöhöpöliittoja. Ei siis kovin tärkeästä asiasta ole kyse.

• Joku sanoi, että taivaassa ei mennä miehelle.

• Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

Joku sanoi, että taivaassa ei mennä miehelle.

Taisi olla Jeesus. Sanoi myös että silloin ollaan enkelten kaltaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla Jeesus. Sanoi myös että silloin ollaan enkelten kaltaisia.

Jeesus se. Puhui kuin kylähullu.

• Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

Sinulla on kirjoitustesi perusteella hyvin vähäinen kompetenssi tuon arvioimiseen. Puhutko sinä mielestäsi kuin kylähullu?

• Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

Entäpä muhametti? Puhuiko järkeviä? oliko kylähullu?

Oletko antikristillinen, kristinuskofoobikko? Vai muuten vaan rasisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä muhametti? Puhuiko järkeviä? oliko kylähullu?

Oletko antikristillinen, kristinuskofoobikko? Vai muuten vaan rasisti?

Ei uskalla vastata... 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kirjoitustesi perusteella hyvin vähäinen kompetenssi tuon arvioimiseen. Puhutko sinä mielestäsi kuin kylähullu?

Yleensä kylähullut sanovat, että ei voi muuta kuin repiä silmät irti. Tai että lennän taivaaseen. Tai voisin siirtää vuoren mereen.

En erota Jeesusta kylähullusta.

• Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

Yleensä kylähullut sanovat, että ei voi muuta kuin repiä silmät irti. Tai että lennän taivaaseen. Tai voisin siirtää vuoren mereen.

En erota Jeesusta kylähullusta.

Kylä**lut ovat joskus sellaisia, että ne eivät välitä niinkään ihmisten mielipiteistä, ja ovat siksi kansassa salaa kunnioitettuja.

• Anonyymi

Sekin on vanha mies jo.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      296
      3710
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2306
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2129
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1288
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1170
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1133
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1132
    Aihe