Senaattorin käytöstavat

Anonyymi

Senaattorilta on taas puuttunut käytöstavat eduskunnassa. Enkä ota mitään kantaa käsiteltyyn asiaan. Ainoastaan siihen, ettei senaattori osaa eduskunnan käytöstapoja eikä osaa edes pahoitella käytöstään. Taas on Ilmajoki maailmankartalla.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuollaisesta lapsellisesta käytöksestä persu saa taas sulan hattuunsa omiltaan. Ala-arvoista käytöstä, kuten juntille sopiikin. Saipa taas nimensä esiin eikä ääliö käsittänyt edes pahoitella käytöstään.

• Anonyymi

Minä olisin siinä tilanteessa sanonut just samoin
        Olen kyllä sivistynyt fiksu ihminen, mutta jos jotain todella tyhmää kuulee, kuten vihreiden puheet usein on niin kyllähän siinä hermo menee.
        Ei Juhalla ole mitää pahoittelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä sivistynyt fiksu ihminen, mutta jos jotain todella tyhmää kuulee, kuten vihreiden puheet usein on niin kyllähän siinä hermo menee.

Eduskunnassa on vain oltava asialliset käytöstavat, huolimatta siitä mistä asiasta siellä puhutaan. Korvalaasella vieraslajilla on vielä opeteltavaa. Anteeksi, kiitos ja ole hyvä on ne perusasiat.

• Anonyymi

Tekeekö Ilmajoen kunta rikosilmoituksen jumalanpilkasta?
        Mika Sillanpää tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä persut niin tyhmiä yleensä puhelee, mutta en mä siitä hermojani menetä . Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kuulemma jokaisella saa olla oma mielipide, nehän ei oo totuuksia. Ihmisten ilimoolla pitää osata käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö Ilmajoen kunta rikosilmoituksen jumalanpilkasta?
        Mika Sillanpää tekee?

Kuka tämä Sillanpää on ja miten liittyy tuohon eduskunnan asiaan?

• Anonyymi

On se HURJA!!

• Anonyymi

On se KURJA !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se KURJA !!!

Yhdistyttääs ny pian Seinäjokeen niin siitä lukis lehdis että Seinäjokinen kansanedustaja,kyllä saa hävetä.

• Anonyymi

Senaattorin käytöstavat on ihan yhtä olemattomia kuin vilpitön mieli. Tahallista pahansuopaisuutta kyllä löytyy ? Käräjillä vaikenee, koska ei oo asiaa.

• Anonyymi

Käräjillä vaikeni, koska oli sillä kertaa käsittänyt, että huhupuheisiin ei ole luottamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe