Senaattorilta on taas puuttunut käytöstavat eduskunnassa. Enkä ota mitään kantaa käsiteltyyn asiaan. Ainoastaan siihen, ettei senaattori osaa eduskunnan käytöstapoja eikä osaa edes pahoitella käytöstään. Taas on Ilmajoki maailmankartalla.
Senaattorin käytöstavat
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisesta lapsellisesta käytöksestä persu saa taas sulan hattuunsa omiltaan. Ala-arvoista käytöstä, kuten juntille sopiikin. Saipa taas nimensä esiin eikä ääliö käsittänyt edes pahoitella käytöstään.
- Anonyymi
Minä olisin siinä tilanteessa sanonut just samoin
Olen kyllä sivistynyt fiksu ihminen, mutta jos jotain todella tyhmää kuulee, kuten vihreiden puheet usein on niin kyllähän siinä hermo menee.
Ei Juhalla ole mitää pahoittelemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä sivistynyt fiksu ihminen, mutta jos jotain todella tyhmää kuulee, kuten vihreiden puheet usein on niin kyllähän siinä hermo menee.
Ei Juhalla ole mitää pahoittelemista.Eduskunnassa on vain oltava asialliset käytöstavat, huolimatta siitä mistä asiasta siellä puhutaan. Korvalaasella vieraslajilla on vielä opeteltavaa. Anteeksi, kiitos ja ole hyvä on ne perusasiat.
- Anonyymi
Tekeekö Ilmajoen kunta rikosilmoituksen jumalanpilkasta?
Mika Sillanpää tekee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Juhalla ole mitää pahoittelemista.Kyllä persut niin tyhmiä yleensä puhelee, mutta en mä siitä hermojani menetä . Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kuulemma jokaisella saa olla oma mielipide, nehän ei oo totuuksia. Ihmisten ilimoolla pitää osata käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö Ilmajoen kunta rikosilmoituksen jumalanpilkasta?
Mika Sillanpää tekee?Kuka tämä Sillanpää on ja miten liittyy tuohon eduskunnan asiaan?
- Anonyymi
On se HURJA!!
- Anonyymi
On se KURJA !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se KURJA !!!
Yhdistyttääs ny pian Seinäjokeen niin siitä lukis lehdis että Seinäjokinen kansanedustaja,kyllä saa hävetä.
- Anonyymi
Senaattorin käytöstavat on ihan yhtä olemattomia kuin vilpitön mieli. Tahallista pahansuopaisuutta kyllä löytyy ? Käräjillä vaikenee, koska ei oo asiaa.
- Anonyymi
Käräjillä vaikeni, koska oli sillä kertaa käsittänyt, että huhupuheisiin ei ole luottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117