JEESUKSEN ARMO

Anonyymi

Se pelastaa. Se armo, jonka Jeesus Golgatalla hankki.

23

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Mutta me uskomme Herran Jeesuksen armon kautta pelastuvamme, samalla tapaa kuin hekin."
      Apt 15:11

      • Anonyymi

        Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi

        Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."

        Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."

        Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
        Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

        Evankeliumia pitää silti julistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."

        "Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiks"

        Olemme siunattuja Kristuksessa! Halleluja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

        "Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa."

        Vastaus:
        Monet, jotka pitävät itseään uskovina, eivät näytä tietävän, että Jeesus Kristus kantoi kaikki heidän syntinsä Golgatan ristille jo noin 2000 vuotta sitten ja siksi he he yrittävät itse sovittaa syntejään omilla "hyvillä" teoillaan. Se ei kuitenkaan onnistu. Vain Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa meidät synneissä, ei mikään muu! Tämä on evankeliumin ilosanoma. Olemme vapautetut omista yrityksistämme. Pelastumme armosta uskon kautta. Halleluja!


      • Joppa2
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

        "Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa."

        Vastaus:
        juuri näin. Room.6:6-7 sanoo: "Kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme Hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi, sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä."
        Rangaistus synneistämme on siten jo kärsitty. Meidän ei tarvitse yrittää enää sovittaa niitä.

        Kolmantena päivänä Jumala herätti Jeesuksen kuolleista meidän vanhurskauttamiseksi ja vanhurskauttaminen tarkoittaa syyttömäksi julistamista.
        Kun koko maailman Herra ja Tuomari on julistanut meidät syyttömäksi, mikään mahti maailmassa ei voi syyttää meitä mistään synnistä.

        Tämä on evankeliumin ilosanoma, jota meidän tulee viedä kaikkialle maailmaan! Ylistys Jeesukselle Kristukselle!


    • Anonyymi

      Vain jeesuksen googlella hankkima armo voi pelastaa!

    • Anonyymi

      Mahtava Jeesus!

    • Anonyymi

      kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

    • Anonyymi

      Ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen!

      • Anonyymi

        Vaan turhaa on uskonsa moiseen.
        Ei vittumaista jumalaa miltä pitäisi konsultin avulla pelastua.


    • Itsepetos ei pelasta ketään yhtään miltään.

    • Anonyymi

      Se mitään hankkinnu. Totes vaan että paskat sitä jumalaa mitään ole.

      • Mahtavaa, että Jumala on niin todellinen ja hyvä, ettei ihmisjärki riitä edes ymmärtämään Häntä! Kiitos, että Hän lähetti oman Poikansa sovittamaan kaikki meidän syntimme ja saamme olla armosta pelastettuja, uskoessamme, mitä Jeesus teki Golgatan ristillä, kun Hän kärsi rangaistuksen meidän syntiemme edestä. Halleluja!


    • Anonyymi

      Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.

      • "Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia"

        Vastaus:
        Kiitos tästä mahtavasta asemasta, mikä meillä on Kristuksessa. Saamme kuulua Jumalan perheväkeen ja olla Kristuksen kanssaperillisiä: Ylistys ja kiitos Jeesukselle!


    • "Se pelastaa. Se armo, jonka Jeesus Golgatalla hankki."

      Vastaus:
      Jeesuksen Kristuksen veri riittää! Siihen ei kukaan voi lisätä mitään omilla teoillaan ja ansioillaan. Meidän syntimme sovitettiin Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten, kun meidät ristiinnaulittiin yhdessä Kristuksen kanssa. Room.6:6-7

      Kun Jumala herätti Jeesuksen kuolleista meidän vanhurskauttamiseksi, me nousimme yhdessä Hänen kanssaan. Vanhurskauttaminen tarkoittaa syyttömäksi julistamista.

      Kun Jumala on julistanut meidät syyttömiksi, mikään valta ja voima ei voi enää syyttää meitä mistään synnistä. Olemme nyt uusia luomuksia Kristuksessa, se, mikä on vanhaa on kadonnut, uusi on sijaan (ei rinnalle) tullut. Ylistys Jumalalle! Halleluja!
      Tämä on evankeliumin ilosanoma, jota meidän tulee viedä kaikkialle maailmaan.!

    • Anonyymi00018

      Amen. Eihän profeettaakaan vihattu sirkkojen syönnin tähden. Ihminen vihaa maailmassa puoliksi olemisensa edestä. Profeetat sai leipänsä ajallaan, Elämän leivän.

    • "Se pelastaa. Se armo, jonka Jeesus Golgatalla hankki."

      Vastaus:
      Aamen! Juuri näin on! Monet uskovaksi itseään kutsuvat etsivät kuitenkin pelastusta omista "hyvistä" teoistaan, He tunnustelevat syntejään, jotka Jeesus sovitti omalla uhrikuolemallaan jo 2000 vuotta sitten. Tai sitten he katuvat syntejään ja elävät synnin tunnossa, mikä on merkki siitä, että he eivät usko anteeksiantamukseen eikä armoon. Sitten hevielä kilvoittelevat, tekevät parannusta synneistä, jotka Jeesus jo sovitti heidän ja koko maailman puolesta Golgatan ristillä.
      He käyvät seurakunnan tilaisuuksissa, lukevat Raamattua, todistavat ym, ym...
      Mikään näistä heidän tekemistään teoista, ei sisällä evankeliumin ilosanomaa, jota meidät on kehotettu viemään uskosta osattomille.

      Kaikki nämä ihmisen omat yritykset todistavat vain sen, että he eivät usko syntien anteeksiantamukseen, joka sisältyy Jeesukseen. Me pelastumme pelkästä armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, eikä millään muilla teoilla.
      Kun meillä on Jeesus, meillä on kaikki. Jos meillä ei ole Jeesusta, meillä ei ole mitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe