VAROITUS KAIKILLE!

Anonyymi

Olen saanut kaksi jäähytuomiota koska olin kirjoittanut virheellisesti erään palstakirjoittajan nimimerkin.

Olkaa pojat varovaisia!

45

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taasko sinä olet hukannut nikkisi. No voi hyvänen aika sentään. Olisiko aika aikuistua?

      Lapsosilla, myös meidän lapsilla, oli tumput virkatulla narun pätkällä kiinni takin hihassa, jotta tumput eivät talven lumileikeissä katoaisi hankeen ja lapsonen palelluttaisi pieniä käsiään. Pitäisikö sinun ripustaa nikkisi narulla kaulaan?

      Olet kyllä onnettomuusaltis yksilö.
      Nauretaan silti yhdessä, me vanhat aavikkosissit. ;)

      • Anonyymi

        Mg:n viestiin olen yrittänyt vastata 5 x mutta ne on estetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mg:n viestiin olen yrittänyt vastata 5 x mutta ne on estetty.

        Jospa yrittäisit pysyä asialinjalla. Kyllä se siitä lutviutuu.

        Avataan sissipakkaus, tehdään tule wadiin ja keitetään kahvit.
        Kyllä me pärjätään - vanhat aavikkosissit. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Jospa yrittäisit pysyä asialinjalla. Kyllä se siitä lutviutuu.

        Avataan sissipakkaus, tehdään tule wadiin ja keitetään kahvit.
        Kyllä me pärjätään - vanhat aavikkosissit. ;)

        Sinä asialinjalla, hyvä vitsi!


      • Anonyymi

        Eiköhän häpeälliset sairaat tekosi saa tässä lähipäivinä ansaitsemansa huomion osakseen. Ja mitä tuossa muista aloituksista olin huomaavinani niin kovin on väkinäistä hihittelysi. Eikö älysi riitä ymmärtämään että aikasi meni jo:) me kaikki , varsinkin me naiset, oksennamme yhdessä tuollaiselle " munaukolle" hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mg:n viestiin olen yrittänyt vastata 5 x mutta ne on estetty.

        Koko palsta kutistuu kuin" pyy maailmanlopun edellä", kannattaa siirtyä muualle, jonnekin missä ei päivästä toiseen ,sama ,lapsisexiin sekaantunut öykkäri mellasta halveksien suomalaisia. Tämäkin tietenkin poistetaan täältä pikapikaa, mutta tulipa kuitenkin sanottua.:)


      • Anonyymi

        missä se lumi on lähi-idässä?


    • Anonyymi

      Järkevä vanha Vennamikin selvitti ain omaa asiaansa
      - eikä alentunut muitten kyselyihin vastaamaan
      - elikkä tämä MG- olkoot ilmaa vain
      - tällä tyylen viiään suomelle SEDENADIA
      - jossa suomalaisuus on edelle kaiken muun

    • Anonyymi

      vartin?

    • Anonyymi

      Unohtakaa jo tuon trollin olemassaolo. Mitä enemmän sille vastailette sitä enemmän sen uho ja vimma kasvaa. Vanha nettiviisaus sanoo "älä ruoki trollia". Mihin se unohtui?

      • Anonyymi

        Trollaminen ja ärsytys on osa suomi--24-toimintaa-paljon kävijöitä-mainostajat-tykkää-siis-bisnestä-ei-henkilökohtaista-


    • Anonyymi

      jaaha

      mun veikkaus on että moktarin nimmarilla kirjoittaa jopa kolme henkilöä

      kattokaapas tekstejä ja ajankohtia

      • "...mun veikkaus on että..."
        Taas meni lottonumerosi väärin.

        Eiköhän naureta tovi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...mun veikkaus on että..."
        Taas meni lottonumerosi väärin.

        Eiköhän naureta tovi. ;)

        Kärnän kansssa vartti huutonaurua


      • Anonyymi

        Tottakai useampi henkilö kun lomailevat vuon perään kelan piikkiin kotimaassaan . Pitäähän jonkun tehdä myyrän työtä Suomesskin kaiken aikaa


    • Anonyymi

      Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille, joka sekin kertoo jo jotain tyypistä. Normaali keskustelija on kiinnostunut muistakin asioista, kuin maahanmuutosta. Kuvittelee olevansa suurikin viisas, vaikka on pelkkä kuplassa elävä suvakki.

      • "Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille..."
        Te, rakkaat persupöljäkkeet olettekin minun valittu kansani, jonka vaellusta tyhmyyden erämaassa tahdon erityisesti ohjata ja valvoa.

        Ja sitten nauretaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille..."
        Te, rakkaat persupöljäkkeet olettekin minun valittu kansani, jonka vaellusta tyhmyyden erämaassa tahdon erityisesti ohjata ja valvoa.

        Ja sitten nauretaan. ;)

        No joha piti odotella kauan .Mutta tulihan se prsunaula sieltä . joten takominen jatkuu !!


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille..."
        Te, rakkaat persupöljäkkeet olettekin minun valittu kansani, jonka vaellusta tyhmyyden erämaassa tahdon erityisesti ohjata ja valvoa.

        Ja sitten nauretaan. ;)

        Mistä päättelet kaikkien eri mieltä kanssasi olevien olevan persuja?

        Oletko jotenkin yksinkertainen?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille..."
        Te, rakkaat persupöljäkkeet olettekin minun valittu kansani, jonka vaellusta tyhmyyden erämaassa tahdon erityisesti ohjata ja valvoa.

        Ja sitten nauretaan. ;)

        Kyllä sä vaan lisäät persujen määrää noilla lapsellisilla fantasiajutuillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä vaan lisäät persujen määrää noilla lapsellisilla fantasiajutuillasi.

        Niipä niin eikö olekin hienoa !!


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hän ei koskaan kirjoita muille palstoille..."
        Te, rakkaat persupöljäkkeet olettekin minun valittu kansani, jonka vaellusta tyhmyyden erämaassa tahdon erityisesti ohjata ja valvoa.

        Ja sitten nauretaan. ;)

        Montako sä sitten kuvittelet "käännyttäneesi" vuosien varella? Täytyyhän niitäkin olla, tai sitten koko touhusi on ollut täysin turhaa.

        Ei taida löytyä yhtäkään ja viisas ainakin tajuaisi jo luovuttaa, mutta sinä vaan jaksat jatkaa samaa rataa.

        Persujutuille on täällä ihan oma palstansa, mutta jostain syystä roikut vaan tällä palstalla. Mikähän mahtas olla syynä?

        Ja tiedätkö sen, että täällä on tarkoitus keskustella, eikä yksipuolisesti julistaa omaa agendaansa.

        Oikea taho keskustelemaan kanssasi taitas olla psykiatri. Sussa on valtavasti vihaa, ja purat sitä jatkuvasti tälle palstalle. Et ole ollenkaan niin hyvä ihminen kuin luulet, olet vain hyväosainen ja kehut usein varakkuudellasikin. Täysin tekopyhä tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako sä sitten kuvittelet "käännyttäneesi" vuosien varella? Täytyyhän niitäkin olla, tai sitten koko touhusi on ollut täysin turhaa.

        Ei taida löytyä yhtäkään ja viisas ainakin tajuaisi jo luovuttaa, mutta sinä vaan jaksat jatkaa samaa rataa.

        Persujutuille on täällä ihan oma palstansa, mutta jostain syystä roikut vaan tällä palstalla. Mikähän mahtas olla syynä?

        Ja tiedätkö sen, että täällä on tarkoitus keskustella, eikä yksipuolisesti julistaa omaa agendaansa.

        Oikea taho keskustelemaan kanssasi taitas olla psykiatri. Sussa on valtavasti vihaa, ja purat sitä jatkuvasti tälle palstalle. Et ole ollenkaan niin hyvä ihminen kuin luulet, olet vain hyväosainen ja kehut usein varakkuudellasikin. Täysin tekopyhä tapaus.

        "Ei taida löytyä yhtäkään ja viisas ainakin tajuaisi jo luovuttaa..."
        Hyvänen aika sentään, kuinka sinä taas ymmärrät kaiken väärin.

        Me olemme kaikki Luojan luomia, myös se väestön heikoin ja lahjattomin viidennes, joka tursuaa muukalaisvihaa, kirjoittelee tänne soopaa ja puristelee kättä nyrkkiin taskussa. k
        Kaikella elämällä on tarkoitus. Tarvitaan kaikki ryömivät, hyppivät ja konttaavat eläimet, tarvitaan aasit ja muulit, tarvitaan tämän palstan palstapösilötkin.

        Meitä lahjakkaita ei olisi olemassa, jos ei olisi myös heikkoja ja lahjattomia yksilöitä. Te olette kaikki tarpeen, eikä teitä tarvitse mitenkään muuttaa.

        Nauretaan siltikin yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Ei taida löytyä yhtäkään ja viisas ainakin tajuaisi jo luovuttaa..."
        Hyvänen aika sentään, kuinka sinä taas ymmärrät kaiken väärin.

        Me olemme kaikki Luojan luomia, myös se väestön heikoin ja lahjattomin viidennes, joka tursuaa muukalaisvihaa, kirjoittelee tänne soopaa ja puristelee kättä nyrkkiin taskussa. k
        Kaikella elämällä on tarkoitus. Tarvitaan kaikki ryömivät, hyppivät ja konttaavat eläimet, tarvitaan aasit ja muulit, tarvitaan tämän palstan palstapösilötkin.

        Meitä lahjakkaita ei olisi olemassa, jos ei olisi myös heikkoja ja lahjattomia yksilöitä. Te olette kaikki tarpeen, eikä teitä tarvitse mitenkään muuttaa.

        Nauretaan siltikin yhdessä. ;)

        Voi tuota itsekehuasi, mutta sallittakoon se sinulle taas terapiana.

        Se joka itsensä korottaa...


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Ei taida löytyä yhtäkään ja viisas ainakin tajuaisi jo luovuttaa..."
        Hyvänen aika sentään, kuinka sinä taas ymmärrät kaiken väärin.

        Me olemme kaikki Luojan luomia, myös se väestön heikoin ja lahjattomin viidennes, joka tursuaa muukalaisvihaa, kirjoittelee tänne soopaa ja puristelee kättä nyrkkiin taskussa. k
        Kaikella elämällä on tarkoitus. Tarvitaan kaikki ryömivät, hyppivät ja konttaavat eläimet, tarvitaan aasit ja muulit, tarvitaan tämän palstan palstapösilötkin.

        Meitä lahjakkaita ei olisi olemassa, jos ei olisi myös heikkoja ja lahjattomia yksilöitä. Te olette kaikki tarpeen, eikä teitä tarvitse mitenkään muuttaa.

        Nauretaan siltikin yhdessä. ;)

        Aika yksin täällä suvakkina kyllä olet. Rotta taitaa olla ainoa kaltaisesi, mutta ymmärtää kuitenkin pysyä poissa tällaiselta huuhaa-palstalta, joka ei maailmaa yhtään sen paremmaksi tee. Vähän surullista, että ikäisesi ukko roikkuu tällä palstalla, kuin teini-ikäinen. joka ei osaa lopetaa.


      • Anonyymi

        Väärin. Talousrikospalsta ja Valuuttakauppias sininen nimimerkki. On siellä toistakymmentä vuotta hillunut sadoilla nikeillään.


    • Anonyymi

      On kaksi näkemystä
      Demokratia
      Demokratian Diktatuuri
      -
      Demokratia antaa vapauden.
      Demokratian Diktatuuri antaa eri-laisia lupia vapaudelle.
      Lupia, joista ei saa vapaudenkaan nimessä poiketa.

      Mokta toteutta hallitsemillaan palstoilla Demokratian Diktatuuria

    • Anonyymi

      Koomisinta tässä on se että jos siteeraat valtamediaa täällä, niin kirjoitukset poistuu!
      Ei taida Alma itsekkään tietää enää mitä tekee....

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe