Yksi matu maksaa yhteiskunnallemme 1 000 000 euroa elinkaarensa aikana.

Anonyymi

Mutta mitä väliä koska saamme tilalle monikulttuurisuutta?

27

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai niinkö halvalla päästään, no ei muuta kun tilataan lisää!

      • Anonyymi

        Juu.
        Kokoomus haluaa halpaa orjajoukkoa ja viherkommunistit lisää äänestäjiä.
        Hähäähähääääääää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu.
        Kokoomus haluaa halpaa orjajoukkoa ja viherkommunistit lisää äänestäjiä.
        Hähäähähääääääää....

        70 prossaa työssäkäyntitukea - HALOOOO mitä se EK oikein sekoilee


    • Anonyymi

      Vihervasurit ei suostu näkemään työperäisen maahanmuuton ja haittamaahanmuuton eroa. Suurin osa näistä tänne tulleista Lähi-Idän ja Somalian kansalaisista ei tule koskaan tekemään tuottavaa työtä. Joillekin voi löytyä jotain suojatyötä, mutta elätettävinä tulevat olemaan, ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Arvatkaapa kuka nauraa vartin?


      • Anonyymi

        Lähes 100 prossaa näistä sompuista ja lähi-itäläisistä ei tule koskaan sopeutumaan tänne. Miksi siis meidän pitäisi heitä täällä pitää tai ottaa lisää. Otetaan ahkeria kauko-idästä tulevia , heillä on oikea asenne elämään....muu kuin loisiminen.


    • Anonyymi

      Ja tuon kuluerän lisäksi moni kunnon kansalainen menettää henkensä ja terveytensä heidän vuoksi.

      • Anonyymi

        Muutama kymmen murhattu ja muutama tuhat raiskattu kantis on pieni hinta monikulttuurisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kymmen murhattu ja muutama tuhat raiskattu kantis on pieni hinta monikulttuurisuudesta.

        Se on tottamonikulttuurisella rikkaudella on hintansa. Mutta sen suvakit ovat valmiita maksamaan kunhan vain näkevät mahdollisimman paljon keenereitä katukuvassa, koska se on ihquu.


    • Anonyymi

      Kaiken lisäksi se käytännössä otetaan velkaa kun maa velkaantuu kokoajan.

      • Alas p..aukisten kuntien tukeminen!


    • Anonyymi

      Kaiken lisäksi rahanmeno on pikkuasia verrattuna suomalaisen Suomen tuhoutumiseen! Tuo fakta pitää AINA muistaa...

      • Anonyymi

        Suomalaisten Suomi on mennyttä muutamassa sukupolvessa. Inshallaah! Allaahakbar! Maashallaah!....


    • Anonyymi

      Maamme voi paremmin sillä jokainen mamu tuottaa kansantaloudellemme 1000 000 euroa ja lisäksi moninkertaiset välilliset vaikutukset.

      • Anonyymi

        Onhan noita turkkilaisia pizzankääntäjiä jo ihan tarpeeksi. Tappelevat keskenään markkinoista ja kehuvat kuinka Turkki on hjyva maa, Miksi eivät sitten sinne mene?
        Nämä nykyiset matut eivät jalua ees pzzoja paistaa. Kunhan lorvivat ja me maksamme.


    • Anonyymi

      Tällä tyylillä saamme romahdutettua nykyisen yhteiskuntajärjestelmämme. Taloussysteemimme romahtaessa yhteiskuntajärjestys horjuu ja anarkia kukoistaa. Kenellä on aseita ja ammuksia varastossa Set New Rules.

      • Minulla ei ole kuin viisi tonnia tilillä ja eläke on 1200 netto ja elätän sillä 4 muslimipoikaa.
        Höpöjä ovat nuo miljoonat. Enhän minä kovin kauaa ees elä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Minulla ei ole kuin viisi tonnia tilillä ja eläke on 1200 netto ja elätän sillä 4 muslimipoikaa.
        Höpöjä ovat nuo miljoonat. Enhän minä kovin kauaa ees elä.

        Hyvä martta 98, saatko vielä lisääntymään ne holtittomasti ja maksat senkin?


    • Anonyymi

      Kaikki mamukustannukset maksetaan velalla. HUOM. VELALLA.

      • Haitallinen maalta muutto kuriin! Lopetetaan pa-kuntien tukeminen! Näillä säästetään.


    • Halla-aho on matu Helsingille. Kai hän jotain monikulttuurisuutta tuo. Parempi ois, jos noin kalliiksi käy.

      • Anonyymi

        Oletko oikeasti Lötkö Pötkö noin tyhmä vai esitkö vaan?


      • Anonyymi

        Siis maksaako maaltatulija tosiaan 1000 000 euroa elämänsä aikana? Valitettavasti kulun maksaa kyllä Helsinki eikä yhteiskunta. Harhaanjohtava otsikko!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti Lötkö Pötkö noin tyhmä vai esitkö vaan?

        En esitä. Tässä kummasti tyhmenee kun teidän kanssa "keskustelee". Tämä on todellinen AÄ-kerho.


    • Anonyymi

      Suomesta tulee pikkuhiljaa Islamilainen Suomalialaisten Suomi pikkuhiljaa, mutta varmasti.

    • Anonyymi

      Stubbhan ei ollut sitten väärässä kun sanoi monikulttuurisuuden olevan rikkautta.
      Jos yksi matu on miljoonan arvoinen, niin 2015 niitä saatiin 35 miljardin arvosta

      • Stub on järkimiehiä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe