Mikä ihmeen Timin Sanomat täällä Hämeenkyrössä jatkuvasti kirjoittaa

Anonyymi

Outo media on täällä paikallisen Oivan lisäksi, kirjoitteele polittikasta ja ohitusteistä kaikkea höpinää..

6

2537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Timin Sanomat mielenkiintoinen ja asiallinen.Mukava täältä naapuripitäjästäkin seurata esim Kolmostien linjauksia ja remppaa.Kiitos, Entinen kyröläinen

• Anonyymi

On hyvä, että muutakin tiedotusta on kuin vain valtamediaa. Kukin voi tykönään miettiä, että miksi.

• Anonyymi

Justiinsa juu kattelin tota kolmostie väylän sivuja ja juttuja siellä niin tuntuu että Timi on maailman turhaan asioihin puuttuvien ainakin kolmostiehankkeeseen mennään tunteella, ,,,kun noin samat jutut eivät olisi kaikkien ongelma siis vähäinen mutta kuitenkin...

• Anonyymi

Jos sattuu Timin tuottaja näitä lukemaan,niin laajentakaa Ylöjärvelle myös.Ylön paikallislehdessä ei muuta kun mainoksia ja kopioita muitten jutuista.timin uutiset tulee luettua vaikka ylöllä asunkin.

• Anonyymi

Jos ei kiinnosta, niin ei ole pakko lukea! Kolahtiko jokin juttu pahasti nilkkaasi ???

• Anonyymi

Ei ole muuta paikallis aviisia , niin tuo vielä verkkolehtenä tuluut selattua.Ei noista jutuista kyllä mikään voi kolahdella kenenkään nilkkaan..toivoin vaan lisää tarjontaa.Ikäni täällä asunut niin noita ihmisiä jonnin verran tuntee, niin lisää ois kaipuuta uutispuoleen ja tapahtumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1040
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      966
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe