Mikä ihmeen Timin Sanomat täällä Hämeenkyrössä jatkuvasti kirjoittaa

Anonyymi

Outo media on täällä paikallisen Oivan lisäksi, kirjoitteele polittikasta ja ohitusteistä kaikkea höpinää..

3

2045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Timin Sanomat mielenkiintoinen ja asiallinen.Mukava täältä naapuripitäjästäkin seurata esim Kolmostien linjauksia ja remppaa.Kiitos, Entinen kyröläinen

• Anonyymi

On hyvä, että muutakin tiedotusta on kuin vain valtamediaa. Kukin voi tykönään miettiä, että miksi.

• Anonyymi

Justiinsa juu kattelin tota kolmostie väylän sivuja ja juttuja siellä niin tuntuu että Timi on maailman turhaan asioihin puuttuvien ainakin kolmostiehankkeeseen mennään tunteella, ,,,kun noin samat jutut eivät olisi kaikkien ongelma siis vähäinen mutta kuitenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1611
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      10
      878
    3. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
      Maailman menoa
      49
      800
    4. Onko sulla joku

Suunnitelma jo olemassa
      Ikävä
      58
      787
    5. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
      Ikävä
      52
      732
    6. Mites ois nainen?

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
      Ikävä
      59
      731
    7. J mies jos vain vielä voit

Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      10
      730
    8. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
      Savonlinna
      38
      698
    9. Kolme parasta piirrettä sinussa

1 Huumorintaju 2 Turvallisuus 3 Sait minun parhaat puolet esiin Miehelle
      Ikävä
      17
      644
    10. Minua nainen vaivaa vähän yksi asia.

No se vaan kun pidät minua epäilyttävänä ja jotenkin minulla on sellainen olo että kiinnität tekemisiini huomiota vähän
      Ikävä
      25
      633
    Aihe