ostin 120e arvosen tuotteen ja sain sontaa tilalle (tuotteen oikea arvo ehkä 20 e ei vastannu yhtään kuvausta)
asiakaspalvelussa joudun lähettää kuvia sähöpostiin tuotteesta mistä näkee selvästi että tuote on ihan mitä sattuu ja silti kitissää
selitettyä niille että tuote ei vastannu kuvausta niin saan vittuilua sähköpostiin tyyliin - Oliko pakkauksessa ruhjeita tai repeämiä?
lopultako saan palautusohjeet niin joutuisin itse maksaa 30 e palautuskulut espanjaan - niin myyjä selitttää saman asian että rahat palautetaan vasta tuotteen tarkistettua ja selityksiä että HEILLÄ ei ole palautussopimusta itellan kanssa koska ulkomaalainen sijainti <-- tämäkö pitäisi kiinnostaa asiakasta mitä niillä on tai ei ole :D
niinku tolla paskasivulla mainitaa ehdoissa -Palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja ellei toimituksessa ollut selkeää virhettä-
kyllä se pitää olla tosi tarkka nykypäivänä mitä tilaa ja mistä
varokaa vapaakauppa.net
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
- 2002791
- 222608
- 492578
- 202446
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412295Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101733Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241687- 361535
- 181406