Emäntänsä häntä lenkitti. Pieni koira sanoi, kyllä se käy kunhan saan ottaa oman resulelun mukaan.
Näin tehtiinkin. Mutta eihän siinä haistella voi, moitin koiraa.
Mun juoksuaikansa päättyi toissa päivänä klo 09.16 koira tiedotti korvienheilutuskielellään. Niin kai sitten.Sano.
Ei ollut se koira oikea gauboi. Koskapa...
2
<50
Vastaukset
Olen takaisin ilkeämpänä kuin koskaan! Nuuskimisesta tuli mieleen tanskalainen 1500- luvun tähtitieteilijä Tyko Brahe, jonka sukulaispoika sivalsi hältä nenän veks miekalla. Hänelle asennettiin nenäproteesi, jonka hän väitti olevan hopeinen, mutta lähemmässä tarkastelussa osoittautui messinkiseksi. Hän kuoli Tsekin reissullaan, koska joutui niin hienoon pöytäseuraan, ettei kehdannut käydä välillä vessassa, vaan hänen virtsarakkonsa puhkesi. Koirat osaavat rakkonsa tyhjentää ajoissa.
- Anonyymi
Se koira
on sekarotuinen. Kuulemma Henrik. Olen ristinyt sen Heikiksi. Haukkuu kimakasti ja erottuvasti jos sitä häiritään tai loukataan.
Heikin äänen erottaa muista haukunnoista. Niin kimeä se haukuntaääni on.
Kort'hin ja eskimo vaimolleenEdnalle ja Heimolle terveisiä. He elävät Alaskan takamailla villieläimiä metsästämällä. Paheksun loukkupyyntiä.
Julmaa ja tarpeetonta. Tuleva presidentti J. Biden voisi lopettaa sen kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616