Aihe

veikkaus systeemi

Anonyymi

Kun teet pive lappua kaupassa ja katsot veikkauksen sivuilta kohteita esim. X pelaaja tekee maalin ottelussa niin miten se toimii että, menetkö kassalle maksamaan ja myyjä koneelta laittaa haluamasi maalintekijän lapulle

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin. Kerrot selkeästi ja kuuluvalla äänellä kohdenumeron ja mitä siitä kohteesta haluat pelata. Setä tai täti sitten hetken naputtelee ja sinun velvollisuus on tarkistaa että lappu vastaa pyytämääsi. Jos virhe havaitaan niin lappu perutaan ja naputellaan tarvittaessa uusi. #onneapeliin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      281
      20042
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13986
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      10614
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      73
      7828
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      366
      4812