Mariska Murha

Anonyymi

Mariska kun sanoi että Murha on parisuhde biisi!! Olin ihan että mitä ttua? Olen aina luullut että se biisi kertoo huumeista ja niistä limanuljaska diilereistä ketkä houkuttelee nuoria tyttöjä kokeilemaan että saavat asiakkaita..ja kun lapsi saadaan huumekoukkuun häntä on helppo hyväksikäyttää myös muuten..

No mulle tää hieno biisi kertoo edelleen siitä.

3

3265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Murhan keskeiset sanat...
      ....Huomasko kukaan, voisko joku todistaa Että osa mun sieluu nyt sun seinää koristaa.... Pidätkö itellä vai annatko takas.... Mä pyydän, rukoilen kun en voi sua pakottaa....Palauta se mulle minkä tulit silloin ottaa...Se oli murha, ehkä täysin turha....Puukotit rintaan, kaivoit liian syvältä....Armahda mua, mä en enää jaksa
      Sulta se ei kovin paljoo vaivaa maksa Jos tuot puuttuvan palan, teet minut ehjäksi..
      Sinuna mä pelkäisin kun taivaanporteilla vaaka....Punnitsee sun sydämen, se liikaa painaa....Ei ois kannattanut viedä sitä multa, nyt oon vainaa..

      Myöhemmin puhuu huumaamisesta, mutta mä väitän että kyseessä on henkinen huumaantuminen. Jätkä on niin vetävän näköinen, komee ja supliikki karkki jonka eteen kaikki naiset lakoo ja rakastuu siihen heti. Kundi tietää tän ja käyttää naisia hyväkseen ja jokainen typy saa siipeensä ja pettyy. Sanoittaja antaa ohjeita muille naisille että varokaa. Näin vapaasti suomennettuna :).

      Omaa sieluaanhan ja sydäntään sanoittaja siinä pyytää takas noissa sanoissa.
      On ollu tosi rakastunu, jätkä on ollu tosi paska sitä kohtaan, ja se on sattunut niin maan saa**nasti, eli murha.

      Mutta ilmeisesti jokainen meistä peilaa eri laulujen sanoja omaa taustaansa, kokemuksiaan ja mielikuvitustaan vasten.

      Iloinen myrkynkeittäjä on mun mielestä taas erittäin riemastuttava osoitus Mariskan mustanpuhuvasta ja loistavasta huumorintajusta :).

      • Anonyymi

        Miten niin keskeiset sanat? Kuuntele tai lue sanat kokonaan ajatellen sanojen kertovan huumemaailmasta niin ne sopii siihen täysin.. Olet todellakin oikeassa kun näin kertottiin, eikä siinä mitään että Mariska on kirjoittanut sanat parisuhteen loppumisesta. Näin ne biisit taipuu moneksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin keskeiset sanat? Kuuntele tai lue sanat kokonaan ajatellen sanojen kertovan huumemaailmasta niin ne sopii siihen täysin.. Olet todellakin oikeassa kun näin kertottiin, eikä siinä mitään että Mariska on kirjoittanut sanat parisuhteen loppumisesta. Näin ne biisit taipuu moneksi..

        Mulle keskeiset sanat kyseisessä laulussa oli ne mitä mä viestissäni kirjoitin.
        Mulle laulu on "vain" parisuhdesanoitus, rankka sellainen, kuten ilmeisesti oli kirjoittajallekin koska noin on jutun muotoillut.

        Kun miettii mitä muuta Mariska on itselleen ja muille artisteille kirjoittanut, aika raskasta sanoitusta suurimmassa osassa tekstejä on.

        Sulle tai jollekin muulle se kertoo huumediilereistä ja narkkareista, se on sallittua, mutta
        mun pointti oli oikeestaan tämä. Jos sanoittaja itse sanoo kirjoittaneensa kyseisen laulun parisuhdekriisistä, niin olisihan se hyvä, jos häntä uskottaisiin eikä ruveta sanomaan, että sehän "valehtelee".


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe