Miten Patmos käyttäytyy. Pyytäkööt anteeksi ennen rahaa

Anonyymi

Patmos ei myönnä Virenin mahdollisuutta presidentiksi vaan puhuu Jumalan valitsemasta trumpista ja tätä äänestäneet ovat totuuden ääniä. Miten patmoksen käy.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhelin muutti nimen Vireniksi😍

      • Anonyymi

        Minä jo ihmettelin. Että onko Lasse Viren pyrkimässä presidentiksi! Minullakin tabletilla joku ihme ennaltasyöttösysteemi, joka yrittää kirjoitella ihan mitä sattuu. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä jo ihmettelin. Että onko Lasse Viren pyrkimässä presidentiksi! Minullakin tabletilla joku ihme ennaltasyöttösysteemi, joka yrittää kirjoitella ihan mitä sattuu. :D

        IPadilla saa kirjoittaa mitä haluaa. Ainakin lain rajoissa.

        Android-luurissa joutuu koko ajan seuraamaan, mitä puhelin haluaa minun tekstaavan. Kun kirjoitin että täällä kävi kissi, vastaanottajanainen sai kuulla että luonani oli Lissu. Opettaapa tarkkaavaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä jo ihmettelin. Että onko Lasse Viren pyrkimässä presidentiksi! Minullakin tabletilla joku ihme ennaltasyöttösysteemi, joka yrittää kirjoitella ihan mitä sattuu. :D

        Lasse presidentiksi ehdottomasti! Ikää on toki seuraavien vaalien aikaan jo 74 vuotta, mutta kauden päätteeksi silti pari vuotta vähemmän kuin Bidenillä tulee olemaan oman kautensa päätteeksi.


      • Tipale kirjoitti:

        Lasse presidentiksi ehdottomasti! Ikää on toki seuraavien vaalien aikaan jo 74 vuotta, mutta kauden päätteeksi silti pari vuotta vähemmän kuin Bidenillä tulee olemaan oman kautensa päätteeksi.

        Lisäksi Lassella ei ole sen enempää poliittisia näkemyksiä kuin kielitaitoakaan, joten hän pärjää tasapuolisesti kaikkialla maailmassa samalla tavalla.

        Kun Lasselta aikoinaan kysyttiin mitä hän aikoo eduskunnassa tehdä, hän vastasi hoitavansa siellä yhteisiä asioita. Ja juuri sitähän kansanedustajan työ on! 👍🏻

        Lassella on myös yli kasikymppinen broidi Nisse, jolle ei saisi antaa liikaa valtaa presidentinlinnassa. Tiedä mitä yrittäisi, kun pikkuveikka johtaisi maan ulkopolitiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jo ihmettelin. Että onko Lasse Viren pyrkimässä presidentiksi! Minullakin tabletilla joku ihme ennaltasyöttösysteemi, joka yrittää kirjoitella ihan mitä sattuu. :D

        Vanhalla Nokialla kun tekstasi, niin tekstinsyöttö vaihtoi nimet Sari Baldaufiksi.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhalla Nokialla kun tekstasi, niin tekstinsyöttö vaihtoi nimet Sari Baldaufiksi.:)

        Hittolainen. 😂

        Vastaavantapainen jäynä tehtiin konkkaan menneellä Borgwardin autotehtaalla 1960-luvun alussa. Yhdessä viimeisistä Isabelloista kuului kiusallista kilinää, jonka syytä ei tahdottu löytää millään. Lopulta kynnyskotelo leikattiin auki, ja siellä roikkui nollakoon kiintoavain varressaan lappu: "Kestikö kauan hakea?"


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Lasse presidentiksi ehdottomasti! Ikää on toki seuraavien vaalien aikaan jo 74 vuotta, mutta kauden päätteeksi silti pari vuotta vähemmän kuin Bidenillä tulee olemaan oman kautensa päätteeksi.

        Kirjoitin pomolle puhelimella. Olen seminaarissa. Puhelin muutti pomolle viestin.
        Olen selibaatissa.


    • Anonyymi

      Kannattaako Leo Meller Martti Vainiota Amerikan Presidentiksi? Ilmeisesti Los Angelesin olympialaisissa 1932 Martti Vainiolta vääryydellä huijattu (talonpoika oli pistänyt Vainiota jollain haravanpiikillä saaden näin aikaan epäedullisen pullotuksen nivuseen) hopeamitali saa nyt hyvityksen kun Martti "Junnu" Vainio valitaan ensimmäisenä Suomalaisena hiihtäjänä Amerikan Presidentiksi. Toivottavasti Vainiolla riittää aikaa myös pyörittää perustamaansa Suomen Höyrytelevisio Museota ja mukavaa rentoutumiskeidas Lomatuheroa Laatokan rannalla.

    • Patmos olisi vakavassa kriisissä, jos sen tukijoukko kävisi kaikilla pytyillä. Logiikka on siltä kuitenkin sen verran hukassa että alamäki pysynee vain loivana.

    • Anonyymi

      Milloin ovat lahkolaiset pyytäneet mitään anteeksi,tai myöntäneet tehneensä väärin!!!!!Yksikin suoltaa tulemaan vääriä profetioita,mutta saa paistatella parrasvaloissa,olla kuin itse jumala.Takahuoneessa veljet siunaavat ja ymmärtävät,mutta heikon seurakuntalaisen he henkisesti ruoskivat.

    • Anonyymi

      Patmos on oikeuden puolesta, sillä jos Biden valitaan silloin on edessä kristittyjen yhteisöjen sakkomaksut todellisuutta, vauvaholokausti, Lähi-Itä sodan uhassa, ja USA:n talousromahdus.

      • Kristittyjen yhteisöjen sakkomaksut? Mitähän ihmettä tuokin tarkoittaa ja miten ihmeessä tuollaiseen uskot? Ehdokkaista selvästi sydämestään enemmän kristitty ehdokas valittiin, joten pitäisi uskovaisten olla tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Kristittyjen yhteisöjen sakkomaksut? Mitähän ihmettä tuokin tarkoittaa ja miten ihmeessä tuollaiseen uskot? Ehdokkaista selvästi sydämestään enemmän kristitty ehdokas valittiin, joten pitäisi uskovaisten olla tyytyväisiä.

        Miten joku takavuosien seipäshyppääjä tai mikä lienee aitajuoksija Vireeni on milestäsi kristillinen? Siksikö että ruokkoamattomalla parrallaan luulee näyttävänsä Jeesukselta? Kerrompa vaan ettei Vireenin parta ole Jeesus mallia vaan enemmän tyyliä ala suutari. Ja sokea sinun pitää olla ellet tiedä minkälaisia ihmisraunioita yleensä kaikki suutarit ovat.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Kristittyjen yhteisöjen sakkomaksut? Mitähän ihmettä tuokin tarkoittaa ja miten ihmeessä tuollaiseen uskot? Ehdokkaista selvästi sydämestään enemmän kristitty ehdokas valittiin, joten pitäisi uskovaisten olla tyytyväisiä.

        Jos USA:n seurakunnat vihkivät avioliittoon niin silloin mahdollista, homoavioliittoon pyrkivät että heidät vihkii kristillinen pastori joka kieltäytyy niin siitä homot nostavat oikeudellisen riidan josta määrätään sakot.

        Raamattu tuomitsee homouden syntinä joka ei peri taivasten valtakuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos USA:n seurakunnat vihkivät avioliittoon niin silloin mahdollista, homoavioliittoon pyrkivät että heidät vihkii kristillinen pastori joka kieltäytyy niin siitä homot nostavat oikeudellisen riidan josta määrätään sakot.

        Raamattu tuomitsee homouden syntinä joka ei peri taivasten valtakuntaa.

        Eikö tässä maailmassa oikeasti ole mitään muuta ongelmaa kuin homoseksuaalit? Juuri eilen oli tuomiosunnuntai, ja kirkoissa luettiin Jeesuksen sanat viimeisestä tuomiosta. Siinä hän kertoo, ketkä lentävät taivaasta pihalle. Kuvaus sopii erittäin hyvin moniin itseään uskovaisina pitäviin fariseuksiin. Homoista Jeesus ei sen sijaan sanonut mitään, mitä olisi Raamattuun kirjoitettu.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

      • Anonyymi

        Herra on suuri ja ylen peljättävä.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Radio Patmos valitettavasti seuraa liikaa USA’n evankelikaaleja. Enemmistö evankelikaaleista kulkee ylätien eksytyksessä shamanismin tai toisaalta legalismin/farisealaisuuden lumoissa. Jeesuksen omat ovat aina kulkeneet alatiellä.

    • Anonyymi

      Reijo Teleranta. Patmos blogi. "Psalmin 117, jossa on vain 18 sanaa." Minä löysin Raamatustani, 20 sanaa, otsikon kanssa 24 sanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe