Kokoomuksen kannattajana on aika huvittavaa

Anonyymi

seurata tätä palstaa, sillä voisi äkkiä kuvitella, että tämä on joku Perussuomalaiset - palsta, niin paljon tänne tulee avauksia persuista. Ja selvää on myös, että ne tulee punavihreältä puolelta, suurin osa yhden tyypin tekemänä varmasti. Asiaa niissä ei näytä juuri olevan, mutta ilmeisesti persujen suosio harmittaa valtavasti. Huvittavaa sekin, että persujen ei tarvitse tehdä yhtään mitään, he voivat rauhassa naureskella näille höpöttäjille.

Sen sijaan kokoomus saa olla ihan rauhassa, ei pidä vasemmistolaiset mitään mölyä siitä. Olin kyllä aina kuvitellut, että kokoomus olisi vasemmistolaisille se suuri paha, mutta se näyttääkin olevan persut.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko joku vihervassari vai mitä sekoilet?

• Anonyymi

Meidän kaikkien sisällä asuu pieni nälkäinen somali lapsi. byääh byääh. Minä olen ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin Somali. Sinulla ei ole oikeutta sortaa minua. byäääh

• Anonyymi

Kävin täällä aamupäivällä katsomassa, ja nyt kun katsoo niin ihan sama jankkaus jatkuu tuohon Tavio - avaukseen edelleen. Uskomatonta kuinka jotkut jaksaa mennä lässyttään siihen, vaikka juttu on lapsellinen provo.

• Anonyymi

Kokoomus hajoitti Persut 2017 koska Halla-Aho on islamofoobikko. Nyt yrittävät säälittävästi kääntää takkia

• Anonyymi

Tämä oli Kokoomukselta täydellinen ja lopullinen emämunaus. Nyt kaikkien länsimaiden oikeistolaiset ja konservatiivit ovat avoimesti Islamofoobikkoja, jopa Emmanuel Macron joka oli maltillisten oikestoliberaalien esikuva pitkään. Nyt on ihan turha yrittää kääntää takkia ja Kokoomus voi laittaa pillit pussiin koska heiltä on mennyt kaikki uskottavuus nykyaikaisena oikestopuolueena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli Kokoomukselta täydellinen ja lopullinen emämunaus. Nyt kaikkien länsimaiden oikeistolaiset ja konservatiivit ovat avoimesti Islamofoobikkoja, jopa Emmanuel Macron joka oli maltillisten oikestoliberaalien esikuva pitkään. Nyt on ihan turha yrittää kääntää takkia ja Kokoomus voi laittaa pillit pussiin koska heiltä on mennyt kaikki uskottavuus nykyaikaisena oikestopuolueena.

Kaiken huippu oli viimekesäinen sananvapauden kaventamisyritys episodi vihervasemmiston kanssa kun kokoomuksen entisenä porvaripuolueena olisi pitänyt tukea yksilön oikeuksia ja sananvapautta, nehän ovat oikeiston keskeisimpiä arvoja!

• Anonyymi

Täällä on sellaista nokkiinsa ottavaa vihervasemmistoa. Sossut loukkantuvat kaikkein herkimmin.

• Anonyymi

Tolkun ihmiset eivät pidä persuista.

• Anonyymi

Juuri tolkun ihmiset niistä näyttää pitävän.

• Anonyymi

Tolkun ihminen ei edes ole persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolkun ihminen ei edes ole persu.

Edes nuoret ei pidä vasureista...hheheheheheee.

• Anonyymi

• Anonyymi

Antakaahan nyt vähän kokoomuksellekin huomiota. Onhan ne sentään kärkiporukkaa Suomessa.

• Anonyymi

Kokoomus ei enää tiedä mitä on.

• Anonyymi

Orpo vähän hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo vähän hukassa.

Sisäministerit pakolaistulvan aikana.

Päivi Räsänen (s. 1959) KD (1.1.2014) – 29.5.2015
        Petteri Orpo (s. 1969) Kok. 29.5.2015 – 22.6.2016

Sisäministeriö on vastuussa maahanmuutosta ja sisäministeri johtaa sitä orkesteria.

• Anonyymi

Kokoomuslaisia harmittaa, kun eivät päässeet hallitukseen keskustan paikalle tukemaan vihervasemmistohallitusta. Sdp on koko ajan ollut vaatimassa kokoomuslaisilta eron ottamista perussuomalaisista. Jatkuvasti vetoavat kokoomukseen, että miten nyt kokoomuksen arvot sopivat siihen, kun tulevat usein perussuomalaisten linjoille asioissa. Jos vihervasemmisto pääsee jatkamaan, ja keskusta rypee kannatuksessaa, niin varmasti kokoomus on kilvan menossa niiden kanssa seuraavaan hallitukseen.

• Anonyymi

Veikkaan että seuraavan hallituksen pohja persut kok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että seuraavan hallituksen pohja persut kok.

Olen vasemmistopersu. Ei ole vaihtoehtoa minulle. Haluan järkeä maahanmuuttoon mutta haluan myös elintasokuilun maassamme pienemmäksi. Ketä äänestää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vasemmistopersu. Ei ole vaihtoehtoa minulle. Haluan järkeä maahanmuuttoon mutta haluan myös elintasokuilun maassamme pienemmäksi. Ketä äänestää?

Elintason nostoon ei ole muuta tietä kuin työnteko vaikka vasemmisto kuinka luulee että hyvinvointia tehdään velkarahalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sulla ole kuin yksi vaihtoehto. Mikään muu ei tee mitään haittamaahanmuuttolle kuin Persut. Olethan sen varmasti jo havainnut. Aikaa olisi ollut laittaa asialle stoppi viimeisestä vyörystä jo viisi vuotta. Minkäs teet kun tavoite on islamisaatio?

• Anonyymi

Minua taas huvittaa kaikki tavalliset, "ei rikkaat" ihmiset, jotka äänestävät rikkaiden, sijoittajien ja yritysten etua ajavaa Kokoomusta.

• Anonyymi

Ihmisiä yleensä huvittaa asiat joita he eivät ymmärrä!

Kuten toteat niin kokoomus todellakin ajaa mm. yrittäjien ja sijoittajien etupiiriin kuuluvia asioita ehkä voimallisemmin kuin mikään muu puolue.

Ehkäpä sellainen ihminen joka on huolissaan siitä omasta työpaikastaan ja toimeentulostaan äänestää kokoomusta joka taas huolehtii yrittäjästä JOKA tarjoaa sen työpaikan ja hyvinvoinnin sille työntekijälle - YKSINKERTAISTA kun sen ymmärtää.

• Anonyymi

Se on se yksi ja sama, joka tekee näitä avauksia. Sitä ottaa niin päähän kun ei ole itse tajunnut äänestää persuja. Hahahahhah

• Anonyymi

Se tässä Persujen suosiossa täällä avausten suhteen vähän ihmetyttää että vaaleihin (eduskunta) on vielä aikaa noin 2,5 vuotta mutta siitä huolimatta aika moni tuntuu jo keulivan reippaasti näiden avausten suhteen!

Luulisi että vihervasemmisto voisi nyt hetken levätä laakereillaan ja nauttia siitä hallitustyöskentelystä - VAI EIKÖ SIITÄ OLE MITÄÄN NAUTITTAVAA kun täytyy koko ajan keskittyä muiden tekemisiin.

No kyllä kansa tietää, heh, heh, heh...

• Anonyymi

Persujuttujen takana on pääasiassa yksi sairas henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujuttujen takana on pääasiassa yksi sairas henkilö.

Aha, no mä olen sit ihan turhaa leimannut koko vasemmiston - Sorry!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, no mä olen sit ihan turhaa leimannut koko vasemmiston - Sorry!

Joo se on tunnistettu - kun se heräilee niin alkaa se omien baskajuttujen ylösnostattelu - aivan sairas tyyppi!

• Anonyymi

Hei aloittaja. Tiedätkö mistä se johtuu? Punaiset kokevat kokoomuksen lähes kaltaisekseen. Puolue heitti kotiuskontoisänmaa-arvot pois vuosikymmeniä sitten. Siksi he kokevat ettei Kokoomuksesta ole uhkaa heille, ja puolue on jopa liittolainen heidän kanssaan.

Nyt Persut edustaa noita arvoja, ja on uhka vasureille. Siitä viha ainoaa isänmaallista puoluetta kohtaan. Luulisi sinun älykkäänä havaitsevan asian.

• Anonyymi

Jos kannatat oman kansan etua vilpittömästi (sinä sen sydämessäsi itse tiedät), miksi kannatat sellaista puoluetta joka ei niin tee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kannatat oman kansan etua vilpittömästi (sinä sen sydämessäsi itse tiedät), miksi kannatat sellaista puoluetta joka ei niin tee?

Tämä oli siis sinulle aloittaja.

• Anonyymi

Itse en havaitse kokoomuksessa ja vihervassuissa juurikaan eroa. Nämä ovat hyvin useissa asioissa persuja vastaan. Maahanmuutto, ilmastoöyhötys, eu-kannatus, liittovaltiokiima, oikeusvaltioperiaate joka on kulttuurimarxistinen mädätys. Nämä ovat valtavia teemoja, ja niissä olette samaa pataa. Luen kokoomuksen yhdessä kepun kanssa vasureiksi nykyään.

• Anonyymi

Asiaa kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en havaitse kokoomuksessa ja vihervassuissa juurikaan eroa. Nämä ovat hyvin useissa asioissa persuja vastaan. Maahanmuutto, ilmastoöyhötys, eu-kannatus, liittovaltiokiima, oikeusvaltioperiaate joka on kulttuurimarxistinen mädätys. Nämä ovat valtavia teemoja, ja niissä olette samaa pataa. Luen kokoomuksen yhdessä kepun kanssa vasureiksi nykyään.

Mitäs kokoomuslainen näihin näkökohtiin sanoo? Sanooko mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli ihana isänmaallinen Kokoomus. Jopa Harri Holkeria äänestin kerran. Nyt pieraisen puoluetta päin. Persut vastaa nyt ainoastaan isänmaallisuudesta tässä maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli ihana isänmaallinen Kokoomus. Jopa Harri Holkeria äänestin kerran. Nyt pieraisen puoluetta päin. Persut vastaa nyt ainoastaan isänmaallisuudesta tässä maassa.

Näin näyttää olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensäkin ennen tehtiin politiikkaa omien tavoitteiden eteen kun nykyään tuntuu siltä että keskitytään toisten tekemisen ja sanomisen tahalliseen väärinymmärtämiseen jota sitten suureen ääneen toitotetaan "meedialle"!

• Anonyymi

"Kokoomus hajoitti Persut 2017 koska Halla-Aho on islamofoobikko. Nyt yrittävät säälittävästi kääntää takkia"

Vastaus: Älä ihmeessä ole islamifoobikko. Mene vaikka Iraniin yselemään missä voisit käydä salilla! Tai ranskalaisen lehden pilapiirososastolle naureskelemaan!

Ei pidä olla rasisti. Sama peli tänne vaan?

• Anonyymi

Islamofoobikkoja ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islamofoobikkoja ei ole olemassa.

Näin on on vain kylmiä realisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on on vain kylmiä realisteja.

Näyttää persulla jääneen levy päälle kun itekseen täällä höpöttelee.

• Tuo on hyvä asia. Kokkareidenkin pitäisi ruveta oikeiksi yrittäjiksi ja yrittää ilman puoluetukia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe