Elovena-tyttö

Anonyymi

Minulla on peltinen Elovena purkki jossa se ihana Elovena-tyttö kauralyhteen kanssa sekä kansallispukuineen. Vaikka ostopakkauksesta ollaan hävitetty kansallisia piirteitä, tuossa purkissa ne säilyvät taatusti. Niitä ei punikit pois vie. Siihen on hyvä kaataa kaupan paketin sisältö. Sitä iloa ei punikit todellakaan minulta vie.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on seinällä kehystettynä Hakkaraisen ja Huhtasaaren kuvat.

      • Anonyymi

        Hyvä


      • Anonyymi

        Minulla on seinällä vanha ståhlbergin kuva kehyksissä T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Tuollaisesta purkista saa tulevaisuudessa linnatuomion.

    • Anonyymi

      Mulla on Stalinin, Huhtasaaren ja Halla-ahon kuvat albumissa.

      • Anonyymi

        Mulla sen lisäksi Putinin kuva omassa kansiossaan.


    • Anonyymi

      Mulla on kuvia jossa lehmät ja linnut syövät kauraa. Kaura vaan ei ole oikein ihmisten ruokaa vaan rehua.

      • Anonyymi

        Kaura on superfoodia.


    • Anonyymi

      Miksi punikit aina kiusaa ihmisiä kaikella kuten tuonkin kuvan muuttamisella? He kiusaa ihmisiä ilmastotoimilla, haittamaahanmuutolla, liittovaltiokommunismilla, sukupuolineutraaliudella jne jne jne. Aina pitää olla kaikki hyvä muuttamassa ja ottamassa pois. Miksi?

      • Anonyymi

        Minä tiedän miksi. Heitä vaivaa siekkari. Punaiset ovat sen vallassa. Se ohjaa ihmisiä tällaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän miksi. Heitä vaivaa siekkari. Punaiset ovat sen vallassa. Se ohjaa ihmisiä tällaiseen.

        Mutta ei hätä ole tämän näköinen rakkaat punaiset. Jeesus tuli sitä vasten että siekkarista pääsee eroon. Ei kun toimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei hätä ole tämän näköinen rakkaat punaiset. Jeesus tuli sitä vasten että siekkarista pääsee eroon. Ei kun toimeksi.

        Siekkari on siis sama kuin sielunvihollinen. Sillä on rajumpiakin nimiä.


    • Anonyymi

      Ennen niin hyvät ranskanleivätkin on pilattu kauralla. Kuorineen jauhettu vehnä on paljon parempaa kuin kaurarehu.

    • Anonyymi

      Punikkien mielestä kaikki vastaava olisi korvattava rumalla, sukupuolineutraaliilla möykyllä.

    • Anonyymi

      Ja minulla kolme paula-tyttö peltistä kahvipurkkia T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      Koska Suomessa on käyty peltotöissä kansallispuvussa?

      • Anonyymi

        1930-luvulla maaseudulla naurettiin ylioppilaille jotka menivät heinäpelloille ylioppilaslakit päässä. Melkoisia hölmöjä jotka teeskentelivät olevansa "osa kansaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1930-luvulla maaseudulla naurettiin ylioppilaille jotka menivät heinäpelloille ylioppilaslakit päässä. Melkoisia hölmöjä jotka teeskentelivät olevansa "osa kansaa".

        Aina 1950-luvulla iso osa ylioppilaista käytti ylioppilaslakkia vapusta syyskuuhun päivittäin.


    • Anonyymi

      Minulla on mökin hyyskän seinällä n 60 cm pituinen lakupötkö. Sellainen aito paperi jossa musta kuu--ri kuvio. Oikein kehyksissä sekin :)

    • Anonyymi

      Vasemmistolaisena minulla on Stalinia yms. kehystettynä seinillä. Ja sitten on myös Hitleriä ja vastaavia, mutta ne ovat roskapöntön näköisessä astiassa.

      • Anonyymi

        Minulla on useita kymmeniä Säästöporsaita ,myös isompia ! Ja Suomen seteleitä ja kolikoita


    • Anonyymi

      Minulla on tallessa punakaartin hihanauha, jota käytän ainoastaan itsenäisyyspäivänä.

      • Anonyymi

        Ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe