Yksi luulee

Yksi luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon.

Onko siinä järjellinen ajattelu?

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai niin päin, naisilla, että ellei säilytä itseään neitsyenä, niin ei voi olla yhdynnässä Jeesuksen kanssa?

      • Anonyymi

        Satanisti . Sulla ei ole tilaa taivaassa sut tiputettiin sieltä pois jo Luciferin joukoissa. Sun loppu on Ilmestyskirja 20:10 .


    • Voi hyvät hyssyrät taas tätä tietämättömyyden pimeyttäsi 🤦‍♂️

      Eihän Taivasten valtakunnassa ole avioliittoja.

      • Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.


      • torre13 kirjoitti:

        Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.

        Kaikkea sitä luullaan 😹


      • Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.

        Miten kuitenkaan taivasten valtakuntaan meneminen liittyy siihen saako mennä avioliittoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.

        Tällä palstalla hyvin moni fanitta Mr. Trumppia ja hänen kristillisyyttään. Lainaus: >>> Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa).<<<
        Hän on nyt ollut jo kolme kertaa aviossa niin aika huono tuuri on DT:llä ollut kun eukot eivät ole olleet vahvassa uskossa.


      • Anonyymi
        aito.lainen kirjoitti:

        Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸

        Niinhän se onkin.


      • aito.lainen kirjoitti:

        Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸

        Entä luuletko, että aviolittoon vihittävät valitaan sen mukaan ketkä perivät Jumalan valtakunnan?


    • Anonyymi

      Mädän pitää päästä luista.

    • Anonyymi

      Avioliitto on yhden miehen ja yhden naisen välinen liitto. Epäuskoistekin voi mennä naimisiin.

    • Anonyymi

      >> Onko siinä järjellinen ajattelu? <<

      Ei vaan siinä paistaa fundamentalistinen narsistisuus kaikessa vastenmielisyydessään.

    • Anonyymi

      Ei. Luuletko niin? Kuka täällä on vastaavalla tavalla luullut? Laita vaikka TARKKA lainaus kommentista.

      • Eräs laittoi Raamatusta paikkoja, joissa jotkut eivät peri Jumalan valtakuntaa. Siihen hän liitti omituisesti avioliittoon vihkimisen.

        Tämä on epätarkka lainaus, mutta hänen asiansa oli tämä.

        Pidän häntä tollona.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe