Helsingin" vaaran vuodet" edessä-kuka seuraava pormestari...

Anonyymi

..vihreät voivat loikata tai jopa vasemmistoliiton ehdokas -Helsingin johtoon.
Kokoomuksen vastuullisuus ja onnistuneisuus on nyt uhattuna. Perussuomalaisten Halla-Aho voi aikaansaada vihreiden ehdokkaan pullahtaminen esiin.
Nyt vihreillä on huuhaa johtajia apulaiskaupunginjohdossa. Vihreät saavat Kruunuvuoren siltaa "säästöjä" , kun estettään henkilöautojen sillankautta ajoa jne.
Vasemmisto vastusti keskustatunnelia, viherasemmisto vastusti Guggenheimin museotakin. Joka olisi ollut sitä positiivista kansainvälisyyttä.
Viher-vasemmisto on vaarana nyt Helsingin kehitykselle...

11

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moskeijaa pukkaa ja pyöräteitä.

• Anonyymi

Veronmaksajat muuttaa pois tällä menolla.Sitten loisien ylöspidon maksaa koko Suomen kansa,kun Helsingillä ei ole enää rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronmaksajat muuttaa pois tällä menolla.Sitten loisien ylöspidon maksaa koko Suomen kansa,kun Helsingillä ei ole enää rahaa.

tällä hetkellä muun suomen veron maksajat maksaa helsinkiläisten yllä pidon.kalliiksi tulle hesalaiset

• Anonyymi

Viime vuoden lopussa Helsingin lainakanta oli 1,0 miljardia euroa eli 1 550 euroa asukasta kohden. Vuoden 2023 lopussa lainakanta on arvion mukaan noin 1,7 miljardia euroa eli 2 500 euroa asukasta kohden. RaideJokeri ja Kruunusillat imevät rutosti rahaa eikä Helen tuo tulevaisuudessa enää satoja miljoonia kaupungin kassaan.

• Korona sotkee kaikkien talouden, mutta ennen koronaa Helsinki ei ottanut "syömävelkaa" vaan velkaa investointeihin, joilla on pitkä käyttöikä. Helsinki on kasvava kaupunki ja se edellyttää monenmoisia investointeja kouluista liikenneväyliin. Helsinki oli yksi niistä harvoista kunnista, joiden talous oli terve ennen koronaa.

Enemmän olen huolissani kunnista, joiden väkimäärä ja verotulot laskevat ja ottavat silti velkaa.

• Vastustat globalismia, mutta kannatat sitä, että Helsinki olisi laittanut miljoonia Guggenheim -franchising-museoon?

Hienoa, että saimme Guggenheimin korvikkeeksi Amos Rexin. Se on omaperäinen ja eurot sen rakentamiseen tuli suomenruotsalaisilta säätiöiltä.

• Anonyymi

Meidän kaikkien sisällä asuu pieni nälkäinen somali lapsi. byääh byääh. Minä olen ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin Somali. Sinulla ei ole oikeutta sortaa minua. byäääh

• Anonyymi kirjoitti:

Meidän kaikkien sisällä asuu pieni nälkäinen somali lapsi. byääh byääh. Minä olen ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin Somali. Sinulla ei ole oikeutta sortaa minua. byäääh

No siinäpä taas esimerkki asiallisesta keskustelusta.
        Pysytään asiassa ja argumentoidaan hyvin.

• Anonyymi

..amox rex. heheh tuo rannikkoruotsalaisten stocmann-väläytellään taskulamppuja ja pällistellään niitä..

• Anonyymi

..kuka olisi hyvä pormestari Helsinkiin? Lepomäki tietenkin..,osaamista ja naisehdokkaat ovat nyt kannattavia..ks.vihervasureiden huuhaa sakkia...

• Anonyymi

Elokuva kartanon sisäkön ja senaattorin veljenpojan epäsäätyisestä rakkaudesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1369
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      204
      1333
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1179
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      847
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe