Kun sanottiin että monikulttuurisuus on meille vain rikkautta, mutta milloin se alkaa näkyä ja miten? Jotain konkreettista?
Milloin se rikkaus alkaa näkyä?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Junkkarinkaarella se näkyy jo.
- Anonyymi
Rovaniemellä vastaanottokeskuksessa yhtä koronaa rikkaampi tapaus tällä kertaa.
- Anonyymi
Ne oli niitä Ylen markkinoimia kivoja ruoka- ja pelihetkiä, jotka suomalaiset veronmaksajat maksaa. Mitään hyvää ei humanitaarisesta maahanmuutosta ole. Ainoastaan korkeita kustannuksia kantaväestölle.
- Anonyymi
sen tietää vain hallitus .
kyselytunnilla pitää kysyä. - Anonyymi
En tiijä.
- Anonyymi
Se näkyy vokkien pitäjien ja mamuista palkkansa saavien tilillä.
- Anonyymi
Ruotsista ja muualtakin se näkyy.
Varmaan vihreillä käy raskaasti kateeksi Israelia, kun pitävät heitä hyvin hyvin rikkaina, kun Israelin on valvottava yötäpäivää sormet liipasimella, että lapset saavat nukkua. - Anonyymi
Täällä Sanna Marin, jos kysyisit minulta, onko minulla rikkautta, sanoisi ei ole rikkautta, palkkani ja etuni ovat heikot, suoraansanoen menee heikosti.
- Anonyymi
Tässä hyviä esimerkkejä rikastuksista:
https://www.murha.info/?p=2805 - Anonyymi
Eikös tota koronaa vois kans pitää monikulttuurisena rikkautena, koska se on Kiinasta lähtösin? Ja varsinkin Tsadin matuisimmat kaupunginosat on tuolla rikkaudella kiitettävästi kyllästetyt! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705