Yksi asia on varma, arvostin sinua.
En vain osannut sitä ilmentää.
Olin vain rikkinäinen peili.
Hajonnut teräspyörä.
Lohjennut lokasuoja.
Aurinko, kuunpimennyksen aikaan.
Yksi asia on varma, arvostin sinua.
Minä, kylähullu paholainen.
Nitisevä ja natiseva, ovenkahva.
Autiotalo, sateisessa säässä.
Mutta, yksi asia on varma.
Ken uskoisi sitä enää?
LS
Yksi asia on varma
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen iloinen,olen hengissä,kuolemantuomio kumottu.Vielä saan nauttia,antaa iloa ja saada,tänä päivänä tunnen,ehkä sittenkin saan vielä kokea,olen arvokas,niinkuin muutkin ihmiset,vaikka trauma on suuri,onhan minulle aina toistettu,olet nolla.Mutta taistelen ykkösen nollan eteen.
- Anonyymi
Tänään tuli postissa Aku Ankka
- Anonyymi
Niin...Aku ankka.
Takapuoli vankka.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Aku ankka.
Takapuoli vankka.
LSIso peppu on ihana,kun on kapea vyötärö vau.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Aku ankka.
Takapuoli vankka.
LSAku on kiva.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä LS!!! Tällaisia me välillä olemme. t. toinen rynöilijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506