Ainakin YLE:ltä löytynyt todiste siitä, että alienit kirjoittavat ainakin avaruusaiheiset uutiset:
https://yle.fi/uutiset/3-11655075
Kirjoittaja kirjoittaa huolimattomuuksissaan:
"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.
Alienit kirjoittavat uutiset
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>>>"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.<<<
Olet väärässä. YLE:n toimittajan kirjoittama virke on kieliopillisesti täysin oikein.- Anonyymi
Ei ole, itse olet väärässä.
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Tuostapa kannattaakin nillittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostapa kannattaakin nillittää!
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Huomautat roskasta silmässäni, kun omassasi on tukki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
Olipas asiallinen palaute....
YLE kulkee maailman tiederintaman etunenässä.
Kun heiltä jotain ulos tulee niin siihen on uskominen koska se on painavampaa ja todempaa kuin konsanaan Jumalan sana.- Anonyymi
Kannattako tuostakaan asiasta nillittää?
- Anonyymi
Jep media kääntää nykyään positiisen negatiiviseksi ja loput jää lukijan vastuulle. Mikään mitä media siis julkistaa, pitää ensin ottaa valheena ja suodattaa se ajatuksen kanssa. Yle etunenässä ja niin törkeästi, että sitä ei usko vanha erkkikään jos vähänkään on jotakin korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831534Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491362Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84928
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49882Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800