Tegnell siirrettiin syrjää covid - 19 asiantuntijatehtävistään. ILtasanomat.
Ruotsin covid - 19 viruksen suurin vähätteliä Tegnell sai potkut virastaan.
7
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tegnellin loistavat saavutukset Ruotsissa covid - 19 virukseen sairastuneita jo 208295 ja kuolleita 6406 .
- Anonyymi
Saiko Tegnell potkut vai siirryttiinkö Ruotsissa johonkin poikkeustilajärjestelyihin jossa poliitikot määräävät toimista?
Ruotsin expressenin sivuilta löytyi joka tapauksessa tuorein tieto 94 uutta kuolemantapausta vahvistettu tänään.
JUST NU: 94 nya dödsfall i landet
DIREKTRAPPORT: Nya nationella råd ska gälla i jul • Se pressträffen
Larmet om Sverige: Fler döda än i våras
Nya beräkningar: Över 100 döda per dygn i december • ”Katastrofal jul framför oss”- Anonyymi
Tegnellin saldo viimeiseltä 5 vrk ajalta sairastuneita 29114 ja kuolleita 179.
- Anonyymi
Missä tieto siitä että hänet on siirretty syrjään asiantuntijatehtävästään? Laitapa linkki uutiseen jossa niin kerrotaan.
Tengell syrjäytettiin päätöksenteosta. Tästä eteenpäin päätökset asiasta tekee Ruotsin hallitus asiantuntijoiden lausuntojen perusteella niinkuin olisi pitänyt olla tilanteen alusta alkaen.- Anonyymi
Demarihallitus luotti "asiantuntijoihin". Jälki sen mukaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarihallitus luotti "asiantuntijoihin". Jälki sen mukaista.
Freienthall mitallia pukkaa Tengelille Demareilta .
- Anonyymi
Ruotsin talous lähtee huimaan nousuun koronan jälkeen. Korona tappoi ulkomaalaistaustaisia, vanhuksia ja monisairaita. Huoltosuhde on kunnossa.
Ei vaan tunnu inhimilliselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576