Onko BB- Vili oikeasti kurikkalainen, vai on syntynyt ja kasvanut jossain muualla.
On kuitenkin niin fiksu mies, ettei millään uskoisi kurikkalaiseksi. Kävin takavuosina Kurikassa työni puolesta viikottain enkä silloin tavannut ainuttakaan niin fiksua miestä kuin Vili on.
Kertokaa mistä Vili on tullut, ja miksi on muuttanut junttien pikku kylään, jonne minä en muuttaisi mistään hinnasta.
Junttilankylä
Anonyymi
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
äippänsä vattasta pullahti kurikkaan. Mut en tiiä missäpäin kurikkaa oot käyny ku mä en oo tavannu siellä kuin vain pelkkiä fiksuja
- Anonyymi
oliko pahimmas tapaukses suoraan paskoonkylältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko pahimmas tapaukses suoraan paskoonkylältä
moni jotka on tajunnut lähteä on sanoneet että ilmastovaikutus kestää noin 4-5v takautumia voi tulla vielä pari vuotta päälle...joillekkin on tullut se pakko repiä sitten suomen passi,vetää hiihtotrikoot päälle ja muuttaa takaisin..
- Anonyymi
Nämä Kurikka aiheet on vissiin kaikki samasta kynästä.
On niin helvetin typerää lätinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782