Kokemuksia Pro Muoti -kaupasta

Anonyymi

Ostin villapaida Pro muoti -verkkokaupasta. Siitä on nyt yli kuukausi, enkä ole saanut tuotetta. Laitoin viestin ja sain vastauksen, että tuote on lähetetty pari viikkoa sitten. Mietin, tuleekohan se koskaan perille.

Onko jolla kulla muulla kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta?

69

4254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Feikki kauppa kalastelee kaikki pankkikortti tiedot eli tilisi tyhjä kohta. Kokeilin maksuun saakka ja samaa paskaa kuin monet muutkin kaupat jotka muka ilmaiseksi lähes myy tavaraa ja ei käy kuin pankkikortti.Kaikilla ulkomaalaisilla oikeilla kaupoilla on aina Pay Pal lisäksi siis aina.Suomen kieli surkeaa käännetty googlella selvästi eli äkkiä kortin myöntäneelle soitto ja kuoleta kortti.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan minun korttiani voi tyhjentää. Maksoin luottokortilla. Jokainen maksutapahtuma vaatii puhelimeen tulevan vahvistuksen. Jos tavara ei tule koskaan, kortissa on takuu, eli raha palautetaan. Enkä kyllä sanoisi että ilmaiseksi myy, tilasin viillapaidan 79,90 €.
        Mutta feikki kauppa se kyllä voi olla, odottelen yhtä tavaraa jonka tilasin marraskuun alussa..


    • Anonyymi

      Itse tilasin muutama päivä sitten kengät ko. firmasta. Niiden h. oli 54,99. Ihmettelin laskua, siihen on lisätty joku tuote, 44,99 e, mitä en siis itse tilannut. Katsoin palautusjutut, jotka ovat aivan älyttömät. Ensin pitää vastaanottaa tuote, sitten reklamoida ja ite maksaa palautus. Pari vuotta sitten väänsin erään toisen firman kanssa. Tuli aivan väärää tavaraa ja niiden palautus oli niin vaikeaa, että luovutin. Silloin päätin, etten enää osta verkosta. Jospa tää olis nyt viimeinen kerta.

      • Anonyymi

        Sama juttu.. Tilasin pitkän neuletakin ja sit tulikivi vahvistus sähköpostiin et tilaus myös lyhyestä neuletakista.. Eikä kukaan ole vastannu viestiin vaikka laitoin kyselyä... Tuli vähän huijattu fiilis..


      • Anonyymi

        Tilasin tuolta keng%C3%A4t 49%2C00%2Csain ne %2Cmutta olivat liian pienet%2Cvaikka kaikki kenk%C3%A4ni ovat samaa kokoa.%3Cbr %2F%3ETaitaa olla rahat menetetty%2Ckoska palauttaminen%3Cbr %2F%3Enoin haastavaa .En arvannut%2Cett%C3%A4 kyseess%C3%A4 on%3Cbr %2F%3EKiinasta toimitettavat halpis keng%C3%A4t%2Cei voi kehua%2C%3Cbr %2F%3Etuolla hinnalla odottaisi saavan edes jonkinlaista%3Cbr %2F%3Elaatutavaraa.Samaa tavaraa saa todellakin %3Cbr %2F%3EWishist%C3%A4 70%EDullisemman%21


      • "Silloin päätin, etten enää osta verkosta."

        kyllä verkosta voi ostaa, mutta ei kaikista OUDOISTA vaikka olisi jotain mielenkiintoista.
        itse suosin verkkokauppoja joissa ilmoitetaan selvästi että voi maksaa PayPal maksuna,
        joka putiikkiin en anna korttinumeroita.

        Aikoinaan ostin "hassuista kaupoista" Masai kenkiä ym. Joka ostoksen jälkeen tuli pankista viesti. Lähetämme sinulle uuden kortin, vältä nykyisen kortttisi käyttöä. Aloita heti uuden kortin käyttö. Ja kortti tuli viimeistään kolmantena päivänä, mutta ei mitään selityksiä , ei mitään kuin kortti, siinähän on aina sama PIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tuolta keng%C3%A4t 49%2C00%2Csain ne %2Cmutta olivat liian pienet%2Cvaikka kaikki kenk%C3%A4ni ovat samaa kokoa.%3Cbr %2F%3ETaitaa olla rahat menetetty%2Ckoska palauttaminen%3Cbr %2F%3Enoin haastavaa .En arvannut%2Cett%C3%A4 kyseess%C3%A4 on%3Cbr %2F%3EKiinasta toimitettavat halpis keng%C3%A4t%2Cei voi kehua%2C%3Cbr %2F%3Etuolla hinnalla odottaisi saavan edes jonkinlaista%3Cbr %2F%3Elaatutavaraa.Samaa tavaraa saa todellakin %3Cbr %2F%3EWishist%C3%A4 70%EDullisemman%21

        Ihan samoin kävi mulle


    • Anonyymi

      Joo. Yli kuukausi mennyt tilauksesta ja mitään ei kuulu eikä tuotteiden seurantanumero johtanut mihinkään suuntaan . Tuotteet kyllä veloitettiin tililtäni heti mutta rahojen takaisin saanti näyttää toivottomalta. Ei per...le että sapettaa🤬🤬🤬

      • Anonyymi

        Kaks kuukautta mennyt eikä ole tuotetta tullut. Asiakaspalvelu vastas että maksettu tuote niin eivät vastaa enää koko asiasta, elikkä 80e hukkaan meinaa ottaa päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks kuukautta mennyt eikä ole tuotetta tullut. Asiakaspalvelu vastas että maksettu tuote niin eivät vastaa enää koko asiasta, elikkä 80e hukkaan meinaa ottaa päähän

        Mulla kesti 8viikkoo ja tosiaan itse joutuu maksamaan palautuksen Kiinaan joka melko kallista.ne kyllä toimittaa ne ilman mitään Maksuja suomeen.ei ikinä täältä mitään.toivotasn että saat vielä tuotteet ja viestiä sinne firmaan vaan ja uhkailuakin


    • Anonyymi

      Tuotteet tulee suoraan Kiinasta. Samoja tuotteita Wishin verkkokaupassa 70% halvemmalla.

      • Anonyymi

        Wish ei toimita tuotetta. Tilasin kesäkuussa 2020 porakoneeseen 2 akuua ja sain joulukuussa pitkien taistelujiden jälkeen 1 akun joka olisekin rikki yhdestä kulmasta tosin toimii porakoneessa, en tilaa edes wc-paperia enään ko toimittajalta. rahaa jäi saamatta joku 22€ joka on jossain heidän tilaussivulleen odottamassa että hyvittävät summan seuraavassa tilauksessa.


    • Anonyymi

      Kuukauden odottanu takkia, sähköpostiin vastaus oli lapsellinen tyyliin "oota"

    • Anonyymi

      Sama juttu, yli kuukausi on mennyt. Olen kysynyt sähköpostilla, koska sain puhelimeen viestin että tavara odottaa varastolla kunnes maksan 1,51 € tullimaksun. Tähän Pro-muoti käski olla maksamatta ja että tavara on tulossa. Toiseen viestiin vastattiin että emme voi vaikuttaa tavaran kulkuun kun se on lähtenyt. Hyvin epämääräistä..

    • Anonyymi

      Palautin 26.10. ostamani tuotteet. Palautus oli monimutkainen ja huonolla suomella esitetty. Hyvitystä en ole vieläkään saanut vaikka lähetys on palautuslähetyksen seurantanumeron mukaan saapunut jo kuukausi sitten lähetysmaahan. Kyselyihin tulee automaattinen vastaus eikä kukaan ilmeisesti aiokaan ottaa selvää mihin paketti on joutunut. Mitkä ovat mahdollisuudet saattaa myyjä vastuuseen? Tämä jää viimeiseksi kerrakseni ostaa nettikaupasta!

      • Anonyymi

        Oletko vieläkään saanut rahoja takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vieläkään saanut rahoja takaisin?

        Taitaa olla niin ,en ole saanut tilaustani siitä on jo yli kuukausi,laitoin sinne textiviestillä kyselyn . Sieltä tuli tietooa,että on lähetetty siitä on jo kuukausi aikaa eikä mitään ole kuulunut .Tais mennä rahat sen sileän tien !Tästäkin oppii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vieläkään saanut rahoja takaisin?

        En ole enkä tuskin saan enkä tuotetta


      • Anonyymi

        Sivuilla luki,että palautukseen voi mennä 15viikkoa.
        Syvältä.


    • Anonyymi

      Odottelen tilausta minäkin. 😬Tilauksen tein marraskuun alussa, luottokorttimaksulla.

    • Anonyymi

      Tänään 9.12. sain vihdoin tilaukseni. Tilasin marraskuun alussa. Tuote oli oikea, mutta koko hieman pieni. Tilasin miesten XL, koko vastasi L, mutta en ala palauttamaan.
      Muuten villapaita ok.

      • Anonyymi

        Hyvä että olet saanut tuotteen.! Minä odottelen!


    • Anonyymi

      Juu todellakin on, odottelin ja lähes 2kk mutta eilen tuli ja ei sitten lainkaan sellainen kuin heidän mainos kuvissaan tuli jostain ping pong paikasta, erittäin huono laatuinen tuote ja erivärinen mitä kuvassa oli tyylikäs vetoketjullinen villahuppari, palauttaakaan ei viitsi ruveta kun itse joutuu maksaa lähetys kulut prkl, tuollaiset rantojen masat tarvitsisi saada vastuuseen, vähän niinko ostain kuvan perusteella esim Mersun ja pihaan ajetaan Lada.
      Pitää myöntää että tulin huijatuksi🤬

    • Anonyymi

      pyysin rahojani 50e hupparista takaisin ja sain vain tämmöisen viestin :D

      "Hyvää päivää,
      Tilauksesi lähetettiin 04.11.20
      Kun tavarat on lähetetty, meillä ei ole enää mitään vaikutusta toimitusaikaan.
      Kaikkien tuotteiden toimitus kestää 15-20 työpäivää.
      Harvinaisissa poikkeustapauksissa (alle 1%) toimitusaika on enintään 16 viikkoa.
      terveiset
      Tukitiimi"

      • Anonyymi

        Noin tuli minullekin vastaus. Tilaukseni on tehty 12.11.2020. Ei ole tullut vieläkään. Alkaa käydä sääliksi ihmisiä, jotka joutuu olemaan töissä tuolloisessa firmassa. On varmaan vaikeaa tuntea työn iloa.


      • Anonyymi

        Minä tilasin villatakin 11.12.20, ei vielä näkynyt, joten laitoin tämän viestin menemään. Moikka! Onko joku lähtenyt kutomaan minulle sitä villatakkia. Kun ei vielä ole tietoa tullut milloin saan sen. Tilaus tehty ja maksettu 11.12.2020. Jos sitä ette saa lähetettyä niin palauttakaa ainaskin rahani pois.! Tässä ensimmäinen vastaus 4.1.2021 Hyvää päivää,
        Tilauksesi lähetettiin 12.12.20
        Kun tavarat on lähetetty, meillä ei ole enää mitään vaikutusta toimitusaikaan.
        Kaikkien tuotteiden toimitus kestää 15-20 työpäivää.
        Harvinaisissa poikkeustapauksissa (alle 1%) toimitusaika on enintään 16 viikkoa.
        terveiset
        Tukitiimi
        Ja sitten tuli vielä toinen vastaus. Tuli 5.1.2021
        Hyvää päivää,
        Tilauksesi lähetettiin 09.12.20
        Kun tavarat on lähetetty, meillä ei ole enää mitään vaikutusta toimitusaikaan.
        Kaikkien tuotteiden toimitus kestää 15-20 työpäivää.
        Harvinaisissa poikkeustapauksissa (alle 1%) toimitusaika on enintään 16 viikkoa.
        terveiset
        Tukitiimi
        Elikkä tämmöisiä huu haa viestejä vaan lähetellään, 9.12.2020 en ole edes vielä mitään tilannutkaan. Aivan huijari hommaa?


    • Anonyymi

      Tilasin kengät kuukausi sitten, maksoin !
      Ei kuulu mitään pakettia. Laittanut viestiä mutta ei vastata. Hujausta ilm koko pa...a!
      Ottaa nuppiin kun olin niin TYHMÄ!

    • Anonyymi

      Hei. Sama kokemus. Pariin kertaan olen kysynyt perään. Nyt lopettivat vastaamisenkin. Pankkiin voi tehdä kortti reklamaation niin maksu saattaa palautua. Olisi mukava kuulla onko kukaan saanut muotivaatteita ;) perille asti.

    • Anonyymi

      Hei,
      Kengät tilattu 26.11.2020. Ei näy ei kuulu.
      Eikä vastata viestiin.
      Ei tule toista tilausta tästä putiikista. Enkä suosittele kellekään.

    • Anonyymi

      Kengät on tilattu ja maksettu. Mitään ei kuulu ja viesteihin ei vastata. Kunnon kusetusta.
      Onko kukaan ollut yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan?

    • Anonyymi

      Kyllä on. Tilasin ja maksoin kuukausi sitten kahdet talvikengät
      Lähetystä ei ole saapunut. Kyselyyni ei ole vastattu.

    • Anonyymi

      Ostin takin joka maksoi 88e ja maksoin luottokortilla noin kuukausi sitten.
      Tänään tuli ja olen ihan tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Hyvä että edes muutamat ihmiset ovat saaneet tilaamansa tuotteet!


    • Anonyymi

      Sama tarina tilausta ei ole kuulunut! Mutta pitää maksaa takki 69.99 nyt 75.99 ihan täyttä huijausta! Älkää tilatko jos aiotte säilyttää rahanne!

    • Anonyymi

      Sama tarina ei tule tuotetta!

    • Anonyymi

      ostin nahkatalvitakin 25.11.2020 eikä ole vielä tullut.

    • Anonyymi

      Paketti tuli kuukauden odottelun jälkeen.. Talvisaappaiden laatu oli sama kuin kahden euron lenkkareissa.. :-)

    • Anonyymi

      Tilasin talvikengät joiden piti olla lämpimät, ortobedinen pohja, kuvassa näyttivät todella hyviltä. Kuukauden odottelun jälkeen sain kevyen paketin , jossa surkeat alaarvoiset nuovikengät. Sekoitus tämän yrityksen ranskalaiseen yritykseen. Kengät tulivat Kiinasta.

    • Anonyymi

      Ihan sama juttu mulla, ostin villapaidan ja kengät, peruin kengät, raha meni molemmista mutta tuotetta en ole saanut.
      En myöskää rahoja perutusta kaupasta.

    • Anonyymi

      Tilasin talvikengät 12.11.20 vielä ei ole paketti tullut. Näinköhän talvi loppuu ennen kuin paketti tulee, jos ylipäätään tulee! 7 viikkoa on liian pitkä toimitusaika. Laitoin palautetta, saa nähdä kuinka käy! Enää en tilaa näistä oudoista kaupoista mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin 12.11 talvikengät, ei ole tullut pakettia. Laitoin firmalle tiedustelun ja sieltä vastattin heti että kengät on lähetetty 14.11. He ovat kengät lähettäneet eivätkä ole vastuussa sen enempää kuljetuksesta. 1 % tilauksista toimitetaan 16 viikon kuluttua. Eli 40 e kankkulan kaivoon. Ei koskaan enää muita nettikauppoja kuin Zalando!

    • ostin nahkahupparin n. kk sitten ja hopeisen korun, ei ole tavaraa tullut, Huijaustako, heti piti maksaa.

      • Muistaako joku mikä on tämän firman nimi, en ole saannut tilausta.


    • Anonyymi

      24.11ostettu kengät.Tiedustelun jälkeen tuli "maalattu" viesti että toimitus vielä 15-20 arkipäivää. Rohkeasti tilasin lisää 12.12. Saa nähdä. Nyt laitoin viestin, pyydänkö luottokorttiyhtiötä tarttumaan asiaan. Ihan älytön toimitusaika, mutta toivo elää että tuotteet tulisi.

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin talvikengät 12.11.2020. Nyt eletään vuotta 2021. Ei ole vieläkään tulleet. Tulevat kuulema AASIASTA!!! Hyvä opetus meikähölmöläiselle. En tilaa ikinä enää mitään ainakaan näiltä.

    • Anonyymi

      Sama juttu mulla, yli kuukausi mennyt enkä edes saanut vastausta kyselyviestiini..!

      • Anonyymi

        Täälläkin tavaraa odoteltu kuukausi. 😔 Saas nähdä mitä tulee vai tuleeko yhtään mitään. Ikävä opetus, tarkemmin täytyy tutkia jatkossa mistä tilaa. Tuolta ei enää tarvi tilata mitään.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut kenkiä minullekaan, rahat vain meni :(

      • Anonyymi

        Ei ole tullut. Ja velvoitettiin myös ylimääräinen takki. Siis villapaita ja kaksi takkia. Sama vastaus. Noin 16 viikkoa kun voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut. Ja velvoitettiin myös ylimääräinen takki. Siis villapaita ja kaksi takkia. Sama vastaus. Noin 16 viikkoa kun voi mennä.

        Hei,

        Tilasin marraskuun alussa paidan. Ensin kesti toista kuukautta että paketti oli käynyt pyörähtämässä Suomessa. Tällä välin ”tukitiimi” ei auttanut asiassa muuten kuin antamalla kiinalaisen puhelinnumeron minne soittaa eli en tietenkään soittanut. Ties mikä huijariveloitus siitäkin olisi syntynyt.
        Kertoo yrityksen bisnesetiikasta ja rehellisyydestä paljon jos pitää heti irtisanoutua liikekumppanin, eli lähettäjän toiminnasta. Etteivät siis ota mitään vastuuta mistään.
        Nyt kun viimein sain selville edes jotain paketin kohtalosta Postin kautta soittamalla kalliiseen Postin numeroon ( koska mitään ilmoituksia ei tullut sähköpostiin, postitse tai puhelimitse ), niin kappas, vielä Posti osallistunut mokailuun myös. Ei hemmetti mitä touhua!
        Tällä ”muotifirmalla” oli ensinnäkin minun puhelinnumerona 1111111111, ja näinollen Posti ei voinut mitään pakettiautomaatin tietoa numerooni laittaa. Sitten Posti itse jätti lähettämättä saapumislapun postiini, joten täälläpä odottelin ja sillä välin paketti lähti takaisin Kiinaan. Onnea Postille siis myös hienosta työstä.
        Nyt odotan mitä kusetusta tästä seuraavaksi seuraa kun koitan saada rahani takaisin. Ainakin minulla on nyt Postilta todiste että lähetys on palautettu.

        ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ TÄTÄ PRO MUOTI SHOP:ia MIHINKÄÄN OSTOKSIIN.


    • Anonyymi

      Ite tilasin 8/12 2020 ja tilaus tuli 7/1 2021 suoraan postilaatikkoon et sinänsä kiva ku ei tarvinnu lähteä hakemaan mutta seurakoodi ei ainakaan toiminu ja minusta tavarat (villapaita ja kengät) näyttävä ihan eriltä mitä netin kuvissa. En ole toista kertaa tilaamassa mitään tämän pro muoti sivujen kautta.

    • Anonyymi

      Tilaus kesti kuukausia ja XXL kokoinen takki ei mene edes 10 vuotiaalle lapselle. Täyttä huijausta koko sivusto. Joo tiedän että tulee Aasiasta mutta haloo XXL on naisten S kokoa. Älkää tilatko täältä mitään.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Tilauksen tein 6 vko sitten, eikä tilausta kuulu eikä näy. Myöskään sähköpostiviestiini eivät ede vastanneet.

    • Anonyymi

      Sama juttu,tilasin jo 16.12.2020,mutta ei kuulu mitää

    • Anonyymi

      Ostin samoin villapaidan 20.11. Se tuli postilaatikkoon 8.1. Nyt tutkailen palautusmenettelyä, tuote ei vastannut tuotekuvausta.

    • Anonyymi

      ohutta materiaalia.. Ei käy https://pro-muoti.shop/pages/ota-meihin-yhteytta pakkasiin.
      Palautusta ei kannata tehdä, koska maksu on 44€ eli melkein kengistä maksamani 52,99 hinta.. eikä palautuksen kustannuksia makseta takaisin!!!!!
      Mielestäni tämä on täyttä huijausta!!!

      • Anonyymi

        Talvikengät virheelliset,vuorissa iso aukko. Ei voi käyttää ollenkaan. Monen meilin jälkeen onnistuin saamaan 30% hyvityksen, jota ei kylläkään vielä näy luottokortilani. Todellakin kohtuutonta palauttaa viallinen tuote omalla kustannuksella. Ja mitä ne tekisivät näillä palautuksilla. Lähettäisivätkö uudelleen jollekin toiselle hyväuskoiselle. Minä siis kärsin 37€ tästä ostoksesta.


    • Anonyymi

      Marraskuussa tilattu villapaita saapui viimein, on kyllä huonolaatuisin paita minkä ikinä olen nähnyt. Älkää ikinä tilatko täältä mitään.
      Palautuskulut menee omaan piikkiin, eli viidenkympin paitaa ei kannata palauttaa,

    • Tilasin itse takin. Aikaa meni 2kuukautta ja tuli väärä koko. Tuskin voi vaihtaa. En ikinä tilaa mitään vaatetta.

    • Anonyymi

      Kyseessä on siis kiinalainen yritys, joka toimii Kiinasta käsin. Mahdolliset tavaran palautukset on lähetettävä Kiinaan.
      Palautusohjeista ei ota selvää Erkkikään.
      Esim
      "Tätä ei sovelleta myöskään lähetyskustannuksiin, jos asiakas käyttää tosiasiallisesti peruuttamisoikeuttaan. Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan tehokkaasti, palautuskuluihin sovelletaan myyjän peruutuskäytännössä annettuja määräyksiä."

    • Anonyymi

      Tilattu kaksi eri kertaa. Noin reilu kuukausi kesti tulla, mutta tuotteet oli kuitenkin hinta laatisuhteeltaan hyvät. 4:stä tuotteesta yksi mekko piti olla XL mutta oli varmaan S. Muut vastasivat mukavasti tilausta. Olin kärttyinen ja kyselin usein perään. Huomasin että kun laittoi lähetysseuranta tunnuksella tiedustelua niin löytyi peremmin missä paketti kulkee. Pelkäsin että tuotteita ei tule, mutta kyllä ne oikeasti toimittavat tuotteet. 21.11 tilattu saaoui 5.1 ja 8.12 tilattu tuli 13.1.

    • Anonyymi

      Tilasin talvikengät,kesti tulla 6 viikkoa.Olisi ollut parempi jättää tilaamatta,ihan järkyttävät!Heitän pois,kun paketin lähettäminen Kiinaan takaisin maksaisi noin 45€!Se siitä palauttamisesta😡

    • Anonyymi

      Minä ostin lenkkikengät 39,90€ syyskuussa -20 oli liian pienet laitoin palautuksena
      maksoi 39,90€ myöskin. Odottelin palautusta rahoille, postin seurannan mukaan
      lokakuussa palautus Kiinan tullissa. Odottelin ja kas yllätys nyt tammikuussa sain ne kengät takaisin joten olen maksanut niistä 79,80€ kalliiksi tulee. En tiedä mitä tekisin
      kengillä en tee mitään

    • Anonyymi

      Ostettu paita tuli 7 viikon päästä, mutta ei ollut villasta vain acrylista. Suunnittelen tehdä ilmoitus poliisille.

    • Anonyymi

      HUIJARI firma, tilaamani tuotteet tulivat 1,5 kk tilauksesta, tuotteet eivät vastanneet laadultaan eikä tuotekuvauksiltaan tilaamia tuotteita. Palautin tuotteet 3 kk sitten, tuotteita ei ole otettu vastaan kohdemaassa, enkä ole saanut maksamia rahoja takaisin. EI KOSKAAN ENÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Mulla meni kenkien tilaamisessa melkein 2 kk. Tulivat, mutta eivät vastanneet laadullisesti hintaa. Laitoin myös kyselyjä (pari kertaa) toimituksen perään. En saanut koskaan mitään vastausta. Ostin vikan kerran sieltä. Olin jo varma, ettei lähetystä tule, mutta kyllä se sitten kumminkin tuli.

    • Anonyymi

      Tilasin talvikengät 14,12. Kenkiä ei kuulunut, ei näkynyt 2 kk aikana. Laiton sähköpostia ja vastasivat, että automaatiovirhe, kengät ei ole edes vielä lähtenyt heiltä, mutta laittavat heti tulemaan. Vastasin, että hyvä kun ei ole lähtenyt, En enää halua niitä vaan rahani takaisin. Ei mennyt viikkoakaan, kun rahat olivat tilillä, vaikka olin aivan varma, että menetin rahani. Joten toivoa vielä kenteis on teilläkin rahansa menettäneillä.

    • Anonyymi

      Ihan kauhulla odotan saanko vai jääkö saamatta mekot mitä tilasin.Kortilla maksoin...
      Kannattaa varmaan tehdä ilmoitus tästä huijarifirmasta

    • Anonyymi

      Ostin laskulle klarnalla. Yrittänyt epätoivoisesti peruttaa tilausta kun tajusin että huijarifirma, mutta ei tietenkään tule vastausta. Klarna ei ota kantaa huijareihin, käskevät olla firmaan yhteydessä ei auta kun eivät vastaa. Joudunkohan maksamaan laskun vaikka en saa tuotteita ettei tule maksumuistutusta ja mene ulosottoon. :( Klarna ottaa hoitaaksen näköjään tarkistamatta firmojen oikeellisuutta laskutusta.
      Tilaussivut oli tehty siten että näytti kuin olisi suomalainen firma mitä todellakaan ollut voi että kaduttaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe