Kokemuksia 2N 1M -yhdistelmästä

Anonyymi

Ihan yllättäen aloimme puhumaan - miehen kerrottua masturboineensa videota katsellen - hänen fantasiastaan/haaveestaan saada toinen nainen mukaan sänkyymme. Spontaani reaktioni oli siihen, että toki voisin miettiä asiaa, varsinkin, jos sen saisi toteutettua ilman pelkoa tunteista esim. maksullisen avulla ja kumia käyttäen. Spontaanina vasta-ajatuksena miehelle se oli nounou, sillä hän tahtoisi kokeilla tuota toista naista ilman kumia. Mutta mä en suoraan sanottuna tiedä, kestäisikö mun psyyke katsella tuota omaa miestä tekemässä hyvää toiselle naiselle... Mitäs, jos hän tykkääkin siitä enemmän?

Mitä kokemuksia ja ajatuksia aiheesta?

Uudelleen keskustellessamme miehen näkemys oli se, että homma varmaankin lähtisi ensin liikkeelle minusta: jos minä löytäisin jonkun naisen, jonka kanssa syttyisin kokeilulle ja jonka minä kokisin 'turvalliseksi', mies hyväksyisi kysyisen ihmisen ja olisi valmis kokeiluun.

Aah, kuinka kiihottava ajatus: saisin kokeilla toista naista; ihoa, kosketusta molemmin puolin, hyväillä rintoja ja imeä niitä, kokeilla nuolla ja kokeilla, millaisia tuntemuksia saisi toiselle sormilla aikaiseksi. Mutta mies ei myöskään haluaisi tyytyä pelkkään katseluun, vaan haluaisi päästä mukaan touhuun.

Löytyykö teiltä kokemuksia siitä, että kimpassa mies panisi vain omaansa...? Tai kumilla toista, mutta ilman omaansa...? Vai onko tämä järjettömästä kiihottavuudestaan huolimatta vain turha riski oman epävarmuuden ja sen pelon kanssa, ettei tuollaisen kokeilun jälkeen enää riitäkään omalle puolisolle?

35

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen miettinyt samankaltaista tilannetta ja tämä miehesi ajatus olisi juuri se minunkin mielestä paras ratkaisu: "Uudelleen keskustellessamme miehen näkemys oli se, että homma varmaankin lähtisi ensin liikkeelle minusta: jos minä löytäisin jonkun naisen, jonka kanssa syttyisin kokeilulle ja jonka minä kokisin 'turvalliseksi', mies hyväksyisi kysyisen ihmisen ja olisi valmis kokeiluun."
      Miehen on kuitenkin suhteellisen helppo hyväksyä petiin monenlaisia naisia, mutta naisen ei ole helppo hyväksyä ketä vaan naista, ehkä juuri tuon turvallisuusnäkökohdan takia. Tässä kuviossa nainen kuitenkin ehkä ottaa isomman riskin. Esim. meillä, kun ollaan asiasta keskusteltu, niin monet vaimoni kavereista, jotka kelpaisi minulle, ei kelpaa hänelle. Luonteessa, ominaisuuksissa muuten on jotain tai vaimo ei vain koe heitä seksuaalisesti kiinnostavina.
      Tuota riittävyyttä omalle puolisolle kokeilun jälkeen olen myös miettinyt. Erikoista siinä on se, että toisen miehen tuonnissa kuvioon sitä jotenkin miettii, mutta toisen naisen tuomisessa se ei ole näin miesnäkökulmasta mikään ongelma. Tietenkin oma vaimo riittää sen jälkeenkin. Kun miettii aiempia seksikumppaneita ennen nykyistä vaimoa, niin ei kukaan ole ollut niin ylivertainen, että tarvitsisi edes miettiä asiaa. On ollut joo nykyistä nätimpiä kyllä, mutta seksikkyys ja sopivuus puolisoksi on kyllä ihan muusta kiinni kuin siitä, että onko nätimpi kuin vaimo.

      • Anonyymi

        Vielä vähän jatkoa tähän. Olen miettinyt, että toisen miehen tuomisessa sänkyymme parasta olisi, että se olisi joku hyvä ystäväni. Heidät tunnen kuitenkin kymmenien vuosien ajalta ja tiedän suoraan, että millaisia he ovat. Omille ystäville on mukava tarjota ja tehdä ystävällisiä palveluksia. Ajatus ventovieraan päästämisessä panemaan vaimoani.. siihen on vaikea keksiä hyvää motiivia paitsi tietenkin seksuaalisen kokemuksen saaminen vaimolleni. Tosin hänelläkin on ollut ennen minua riittävästi kumppaneita, joten tuskin siinäkään tulee mitään järisyttävää uutta auringon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähän jatkoa tähän. Olen miettinyt, että toisen miehen tuomisessa sänkyymme parasta olisi, että se olisi joku hyvä ystäväni. Heidät tunnen kuitenkin kymmenien vuosien ajalta ja tiedän suoraan, että millaisia he ovat. Omille ystäville on mukava tarjota ja tehdä ystävällisiä palveluksia. Ajatus ventovieraan päästämisessä panemaan vaimoani.. siihen on vaikea keksiä hyvää motiivia paitsi tietenkin seksuaalisen kokemuksen saaminen vaimolleni. Tosin hänelläkin on ollut ennen minua riittävästi kumppaneita, joten tuskin siinäkään tulee mitään järisyttävää uutta auringon alla.

        Kiitos asiallisesta ja pohditusta vastauksesta: hienoa saada lisää miesnäkökulmaa omille ajatuksilleen!

        "Erikoista siinä on se, että toisen miehen tuonnissa kuvioon sitä jotenkin miettii, mutta toisen naisen tuomisessa se ei ole näin miesnäkökulmasta mikään ongelma." Koetko, että se toinen mies olisi enemmän potentiaalinen uhka ja vaimosi voisi nauttia toisesta miehestä enemmän? Koen itse nimittäin, että näin naisena se toinen mies olisi helpompi hyväksyä kuin toinen nainen... Ja se ajatusmalli ja pelko toki kertoo enemmän mun omasta epävarmuudesta kuin oman miehen ajatuksista.

        Mulle taas omat naispuoleiset kaverit on täysin kiitos-ei: ne on kavereita enkä osaa ajatella kuin yhtä heistä fyysisesti kiinnostavaksi, mutta sitäkään ystävyyttä en halua riskeerata tällaisella ehdotuksella. Miespuoleisista ystävistä löytyy samoin vain yksi, jolle voisin antautua, mutta sitäkään ystävyyttä (alunperin miehen ystävä) en halua riskeerata tällaisella. Mä näen siis, että mun kohdalla vieras ihminen, johon ensin tietysti täytyisi tutustua lämmetäkseen, olisi se vaihtoehto... Mutta mistäpä sellaisia löytäisi.

        Niin, ja ne kokemukset... tai oikeastaan kokemattomuus: ollaan oltu yhdessä 19 vuotta (M40, N37) ja toisiamme ennen miehellä on ollut vain yksi seksikumppani, mulla kaksi. Että aiheutuuko siitä kenties ongelmia: riitänkö todellakin enää tuollaisen kokeilun jälkeen seksissä, vaikka vaimona ja lasten äitinä olisinkin jotain ainutlaatuista...?
        T: AP


    • Anonyymi

      Moi, helpottuisiko sun ajatus, jos löytäisin ihanan daamin ja panistte ensiksi jonkun toisen kanssa. Jos se näyttäisi ja tuntuisi okoolta, niin ehkä hyväksyisi miehesi panemisenkin ja ilman kumia.

    • Anonyymi

      Jotenkin tämä kumiasia tässä nivoutuu minusta enemmän tällaiseen yleiseen seksuaaliterveysasiaan. Jos täytyy käyttää kumia, niin silloin myöskään ei harrasteta limakalvojen välisiä kontakteja (ei nuolla, suudella, siirretä eritteitä käsissä limakalvolta toiselle, jne.). Eli käytännössä toimitus on hyvin kliininen ja voi lähteä suoraan olettamuksesta, että kolmas osapuoli on jonkun sellaisen viruksen kantaja, jotain ei halua itselleen.
      Raskauden ehkäisy on kuitenkin seksiä harjoittavissa vakiintuneissa parisuhteissa hoidettu yleensä muuten kuin kumikalvon avulla.

      • Anonyymi

        Mä tiedän itsestäni kyllä, että ehkäisyasiat on kunnossa, mutta kuinka paljon oikeasti voi luottaa vastapuolen sanomaan, että "Joojoo, kyl mä syön pillereitä"...?

        Ja kyllä, jos ajattelee seksuaaliterveyttä, niin siinäpä sitten oikeasti jäisi myös mun haluni kokeilla leikkiä toisen naisen pillulla...
        T: AP


      • Anonyymi

        Uskotko oikeasti noihin juttuihin?


    • Anonyymi

      AP:lle, tämä: "Koetko, että se toinen mies olisi enemmän potentiaalinen uhka ja vaimosi voisi nauttia toisesta miehestä enemmän? Koen itse nimittäin, että näin naisena se toinen mies olisi helpompi hyväksyä kuin toinen nainen... Ja se ajatusmalli ja pelko toki kertoo enemmän mun omasta epävarmuudesta kuin oman miehen ajatuksista." -ehkä se on juuri noin.

      Ja se varmuus siitä pillereiden syömisestä olisi omien tuttujen kanssa paljon parempi kuin ventovieraiden. Oikeastaan joku luotettava tuttavapariskunta olisi siinä mielessä paras, että voisi luottaa heidän muunkinlaiseen seksuaaliterveyteen, joka puolestaan mahdollistaisi monipuolisen seksistä nauttimisen. Ainakin itse tiedän omista kavereistani sellaiset "riskiryhmäläiset", joiden kanssa en nesteitä vaihtaisi.

      Tuosta aiemmasta kokemuksesta, että on vain yksi tai kaksi muuta kokemusta alla, sen vaikutusta on ulkopuolisen vaikea arvioida.

      • Anonyymi

        Vaikeahan näitä on etukäteen varmaksi miettiä... Mutta jos yrittää, voi osua paremmin oikeaan kuin vain syöksymällä suoraan miettimättä syvään päähän aka toisen naisen pilluun. :D Omien kavereiden kanssa seksuaaliterveys varmasti olisi huipulla tolalla (paitsi se mies, kenet mä tahtoisin, onkin sit se ainut, kenen kanssa niitä eritteitä ei ehkä kannattaisi vaihtaa...), mutta henkisten jälkiseurausten riskit huomattavasti suuremmat.

        Niin. Toinen pariskunta, jossa naiset saisivat nauttia toisistaan ja miehet niistä näkymistä ja omista rouvistaan. Melkoisen houkuttelevaa ja kiihottavaa, mutta realistina pidän melko epätodennäköisenä, että tuollainen kombo löytyisi.
        T: AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeahan näitä on etukäteen varmaksi miettiä... Mutta jos yrittää, voi osua paremmin oikeaan kuin vain syöksymällä suoraan miettimättä syvään päähän aka toisen naisen pilluun. :D Omien kavereiden kanssa seksuaaliterveys varmasti olisi huipulla tolalla (paitsi se mies, kenet mä tahtoisin, onkin sit se ainut, kenen kanssa niitä eritteitä ei ehkä kannattaisi vaihtaa...), mutta henkisten jälkiseurausten riskit huomattavasti suuremmat.

        Niin. Toinen pariskunta, jossa naiset saisivat nauttia toisistaan ja miehet niistä näkymistä ja omista rouvistaan. Melkoisen houkuttelevaa ja kiihottavaa, mutta realistina pidän melko epätodennäköisenä, että tuollainen kombo löytyisi.
        T: AP

        Kai näissä joutuu aina jonkin verran luottamaan kaverin sanaan, kun lähetään soutamaan Vieraan piin vesiin. Kun kokeilu muuttuu normiksi, niin tilanne on varmempi. Mutta miten tuo ap: n itse ajatus. Eli olisiko helpompi kokeilla muulla uskolla, kun miehelläsi, niin näkisit miten kaikki menee. Kiihotut selvästi myös naisista. Tietääkö miehesi tästä?
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai näissä joutuu aina jonkin verran luottamaan kaverin sanaan, kun lähetään soutamaan Vieraan piin vesiin. Kun kokeilu muuttuu normiksi, niin tilanne on varmempi. Mutta miten tuo ap: n itse ajatus. Eli olisiko helpompi kokeilla muulla uskolla, kun miehelläsi, niin näkisit miten kaikki menee. Kiihotut selvästi myös naisista. Tietääkö miehesi tästä?
        T: Jaakko

        "Eli olisiko helpompi kokeilla muulla uskolla, kun miehelläsi, niin näkisit miten kaikki menee." Anteeksi, en nyt ihan ymmärtänyt tätä; voisitko selventää mitä tarkoitat?

        Tietää mieheni viehätykseni naisiin, on tiennyt jo suhteemme alkuajoista lähtien. Ja sen, kuinka ujo ja kiltti olen ollut tähän asti ja vannonut seksuaaliseen uskollisuuteen. Niin ne ajat ja ihmiset muuttuvat vuosien saatossa...

        Mutta periaatteellisena kysymyksenä: jos mieheni ei halua toista miestä mun sisääni, niin voinko mä hyväksyä mieheni halun työntyä toiseen naiseen; luomuna, jotta tuntee paremmin...? Toi lesbo/bi -juttu olis niin paljon simppelimpi siinä mielessä ja enemmän mun fantasiani.
        T: AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeahan näitä on etukäteen varmaksi miettiä... Mutta jos yrittää, voi osua paremmin oikeaan kuin vain syöksymällä suoraan miettimättä syvään päähän aka toisen naisen pilluun. :D Omien kavereiden kanssa seksuaaliterveys varmasti olisi huipulla tolalla (paitsi se mies, kenet mä tahtoisin, onkin sit se ainut, kenen kanssa niitä eritteitä ei ehkä kannattaisi vaihtaa...), mutta henkisten jälkiseurausten riskit huomattavasti suuremmat.

        Niin. Toinen pariskunta, jossa naiset saisivat nauttia toisistaan ja miehet niistä näkymistä ja omista rouvistaan. Melkoisen houkuttelevaa ja kiihottavaa, mutta realistina pidän melko epätodennäköisenä, että tuollainen kombo löytyisi.
        T: AP

        Heh! Tämä "Omien kavereiden kanssa seksuaaliterveys varmasti olisi huipulla tolalla (paitsi se mies, kenet mä tahtoisin, onkin sit se ainut, kenen kanssa niitä eritteitä ei ehkä kannattaisi vaihtaa...), mutta henkisten jälkiseurausten riskit huomattavasti suuremmat." on ihan täsmälleen kuin omaa kirjoitustani. Tiedän yhden naispuoleisen kaverini, jonka miehen tiedän olevan aivan kuumana erääseen vaimoni ominaisuuteen, mutta tällä naisella on.. ei kiitos eritteiden vaihtoa hänen kanssaan. Samoin eräs mies, kenet vaimoni nimesi "sopivaksi", hänet taas luokittelen aika korkealle riskiryhmään. Ei siis löytynyt sopivaa kombinaatiota.

        "Niin. Toinen pariskunta, jossa naiset saisivat nauttia toisistaan ja miehet niistä näkymistä ja omista rouvistaan. Melkoisen houkuttelevaa ja kiihottavaa, mutta realistina pidän melko epätodennäköisenä, että tuollainen kombo löytyisi." Vastaa kyllä hyvin omia mielihalujani. Olisi niin hauskaa katsella rouvien touhuja sen toisen miehen kanssa ja miettiä, että miten mentäisiin mukaan touhuihin. Tuikkaatko sinä tuolta, jos minä nuolen tuolta. Tai levitätkö tuosta, jos laitan tuosta sisään, pareja vaihdellen tai omia avustaen.. Ai että...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Tämä "Omien kavereiden kanssa seksuaaliterveys varmasti olisi huipulla tolalla (paitsi se mies, kenet mä tahtoisin, onkin sit se ainut, kenen kanssa niitä eritteitä ei ehkä kannattaisi vaihtaa...), mutta henkisten jälkiseurausten riskit huomattavasti suuremmat." on ihan täsmälleen kuin omaa kirjoitustani. Tiedän yhden naispuoleisen kaverini, jonka miehen tiedän olevan aivan kuumana erääseen vaimoni ominaisuuteen, mutta tällä naisella on.. ei kiitos eritteiden vaihtoa hänen kanssaan. Samoin eräs mies, kenet vaimoni nimesi "sopivaksi", hänet taas luokittelen aika korkealle riskiryhmään. Ei siis löytynyt sopivaa kombinaatiota.

        "Niin. Toinen pariskunta, jossa naiset saisivat nauttia toisistaan ja miehet niistä näkymistä ja omista rouvistaan. Melkoisen houkuttelevaa ja kiihottavaa, mutta realistina pidän melko epätodennäköisenä, että tuollainen kombo löytyisi." Vastaa kyllä hyvin omia mielihalujani. Olisi niin hauskaa katsella rouvien touhuja sen toisen miehen kanssa ja miettiä, että miten mentäisiin mukaan touhuihin. Tuikkaatko sinä tuolta, jos minä nuolen tuolta. Tai levitätkö tuosta, jos laitan tuosta sisään, pareja vaihdellen tai omia avustaen.. Ai että...

        Aaahhh... Mutta pystyisitkö sä hyväksymään sen, että mun mies sais sun vaimoa, mutta sä et sais mua...?
        T: AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli olisiko helpompi kokeilla muulla uskolla, kun miehelläsi, niin näkisit miten kaikki menee." Anteeksi, en nyt ihan ymmärtänyt tätä; voisitko selventää mitä tarkoitat?

        Tietää mieheni viehätykseni naisiin, on tiennyt jo suhteemme alkuajoista lähtien. Ja sen, kuinka ujo ja kiltti olen ollut tähän asti ja vannonut seksuaaliseen uskollisuuteen. Niin ne ajat ja ihmiset muuttuvat vuosien saatossa...

        Mutta periaatteellisena kysymyksenä: jos mieheni ei halua toista miestä mun sisääni, niin voinko mä hyväksyä mieheni halun työntyä toiseen naiseen; luomuna, jotta tuntee paremmin...? Toi lesbo/bi -juttu olis niin paljon simppelimpi siinä mielessä ja enemmän mun fantasiani.
        T: AP

        Kyllä sun täytyy puhua vielä miehes kanssa pelisäännöt selviksi. Kuitenkin sanon, että kun olette päässeet jo aika pitkälle., niin Kerro nyt samalla kaikki muutkin mieltymyksesi miehellesi. Niistä on vaikeempi jutella vuosien päästä, jos olet jäänyt jostain fantasioista vaille.
        Kun esimerkiksi siitä, että nautit myös naisten välisistä. Itse miehenä en ole yhtään esimerkiksi vaimoni lesbo kokeilusta. Päin vastoin olen kannustanut siihen.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaahhh... Mutta pystyisitkö sä hyväksymään sen, että mun mies sais sun vaimoa, mutta sä et sais mua...?
        T: AP

        Tiukka kysymys. Varmaankin joo, ainakin sellaisessa tapauksessa, että voisin hoidella vaimoani yhdessä miehesi kanssa ja sinä olisit katsomassa. Me miehesi kanssa ikäänkuin esiteltäisiin sinulle, miten vaimoni nauttii kahden miehen käsittelyssä. Ja sen hän varmasti tekisi, nauttisi sydämmensä kyllyydestä. Toki saisit masturboida esitystä katsellessasi. Sellainen pelkkä sivustakatsojan rooli ei kiehdo minua lainkaan, olen enemmän toiminnan miehiä. Samoin tuollaisessa tilanteessa en usko kokevani vastenmieliseksi esim. ottaa miehesi kalusta kiinni ohjatakseni sen muutaman runkkuliikkeen jälkeen vaimoni pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukka kysymys. Varmaankin joo, ainakin sellaisessa tapauksessa, että voisin hoidella vaimoani yhdessä miehesi kanssa ja sinä olisit katsomassa. Me miehesi kanssa ikäänkuin esiteltäisiin sinulle, miten vaimoni nauttii kahden miehen käsittelyssä. Ja sen hän varmasti tekisi, nauttisi sydämmensä kyllyydestä. Toki saisit masturboida esitystä katsellessasi. Sellainen pelkkä sivustakatsojan rooli ei kiehdo minua lainkaan, olen enemmän toiminnan miehiä. Samoin tuollaisessa tilanteessa en usko kokevani vastenmieliseksi esim. ottaa miehesi kalusta kiinni ohjatakseni sen muutaman runkkuliikkeen jälkeen vaimoni pilluun.

        Vielä AP:lle jatkoa tähän. Ajatuksesi: "Mutta periaatteellisena kysymyksenä: jos mieheni ei halua toista miestä mun sisääni, niin voinko mä hyväksyä mieheni halun työntyä toiseen naiseen; luomuna, jotta tuntee paremmin...? Toi lesbo/bi -juttu olis niin paljon simppelimpi siinä mielessä ja enemmän mun fantasiani." Minulle olisi aivan selvää, että tasapuolisesti mentäisiin eli jos minä saisin työntyä toisen parin naisen sisään, niin ehdittomasti se toinen mies saisi työntyä vaimoni sisään. Parasta olisi, jos naiset siinä samalla hyväilisivät toisiaan ja sitten me miehet vaihdettaisiin paikkaa, välillä toista, sitten toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaahhh... Mutta pystyisitkö sä hyväksymään sen, että mun mies sais sun vaimoa, mutta sä et sais mua...?
        T: AP

        Pystyisin hyväksymään tuon, vaimollani on pillerit joten miehesi voisi panna vaikka ilman kumia.


    • Anonyymi

      Kaksi elämäni paskinta seksiin liittyvää kokemusta: MMN (minä miehenä bi- pariskunnan mukana) ja MNN (minä miehenä bi-naisten mukana).

      MMN kokeilussa pariskunta veti jurrit alkulämmöiksi, sitten keskittyivät toisiinsa suurimmilta osin. Lähdin kesken aktin, todeten että nyt ei homma nappaa ollenkaan.

      MNN kokeilussa naiset päätyivät lesboilemaan, keskittyen vain toisiinsa, vaikka oli sovittu aivan muuta.

      Jos kimppailette, älkää unohtako yhtä osapuolta, ellei ole erikseen sovittu cuck tms leikeistä. En pysty sanoin kuvailemaan sitä tunnetta, kuinka kiusallinen olo syntyy kun jää kimpassa ulos katselijaksi, ja huomaa toisten ikäänkuin unohtaneen koko kimppajutun.

      Aion kimppailla, mutta selvinpäin ja kokemattoman bi uteliaan parin kanssa (molemmat bi uteliaita).

      • Anonyymi

        Kiitos tästä kirjoituksesta. Itseasiassa juuri tuo kohta "Jos kimppailette, älkää unohtako yhtä osapuolta, ellei ole erikseen sovittu cuck tms leikeistä. En pysty sanoin kuvailemaan sitä tunnetta, kuinka kiusallinen olo syntyy kun jää kimpassa ulos katselijaksi, ja huomaa toisten ikäänkuin unohtaneen koko kimppajutun." tää nimenomaan olis mulle se henkilökohtainen painajainen; se kaikista pahin kuviteltava skenaario: mun mieheni keskittyisi porautumaan toiseen naiseen sellaisella antaumuksella - ja nautinnolla! - että mun olemassaolo unohtuisi. Rehellisyyden nimissä en tiedä kuinka hyvin pystyisin sellaisesta kokemuksesta/tunteesta toipumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä kirjoituksesta. Itseasiassa juuri tuo kohta "Jos kimppailette, älkää unohtako yhtä osapuolta, ellei ole erikseen sovittu cuck tms leikeistä. En pysty sanoin kuvailemaan sitä tunnetta, kuinka kiusallinen olo syntyy kun jää kimpassa ulos katselijaksi, ja huomaa toisten ikäänkuin unohtaneen koko kimppajutun." tää nimenomaan olis mulle se henkilökohtainen painajainen; se kaikista pahin kuviteltava skenaario: mun mieheni keskittyisi porautumaan toiseen naiseen sellaisella antaumuksella - ja nautinnolla! - että mun olemassaolo unohtuisi. Rehellisyyden nimissä en tiedä kuinka hyvin pystyisin sellaisesta kokemuksesta/tunteesta toipumaan.

        Miehenä tilanne olisi mielestäni erittäin kiihottavia, jos saisin panna vain sinua ja sinä saisit samaan aikaan nuolla toista naista. Saisin siis kosketella toista naista, mutta yhtyisin vaan sinuun. Siis noin kuvitteellisesti. Mutta ne rajat saattaisi pikkuisen venyä niin kuin esim tuolla temppareissa. Mutta jos olisin miehesi, niin varmasti et jäisi sivuun. Uskon, että muutenkin tytöt nauttisi varmasti toisistaan niin paljon, että miehes pitää pitää huolta, ettei jää sivuun.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä tilanne olisi mielestäni erittäin kiihottavia, jos saisin panna vain sinua ja sinä saisit samaan aikaan nuolla toista naista. Saisin siis kosketella toista naista, mutta yhtyisin vaan sinuun. Siis noin kuvitteellisesti. Mutta ne rajat saattaisi pikkuisen venyä niin kuin esim tuolla temppareissa. Mutta jos olisin miehesi, niin varmasti et jäisi sivuun. Uskon, että muutenkin tytöt nauttisi varmasti toisistaan niin paljon, että miehes pitää pitää huolta, ettei jää sivuun.
        T:Jaakko

        siis HYI VITTU Jaakko, sä oot limainen äijä. Joka, helvetin, päivä, oot tyrkyttämässä itseäsi aamusta iltaan täällä eri aloituksissa. Onks sulla päässä vikaa, seksuaaliset himot lähteneet lapasesta? Epätoivo? Yöööööööökkkk....


    • Anonyymi

      On kokemusta.

      Oli hirvittävää katsoa toisen naisen imevän mieheni kyrpää. Jäin itse ulkopuolelle. Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä. Ero tuli kolmen kuukauden kuluttua tuosta leikkihetkestä.

      • Anonyymi

        Oon tosi pahoillani sun puolesta. Samaa lopputulosta haluaisin välttää ja vaikka sitten mieluummin jätän koko homman kokeilematta.

        Haluaisitko ja pystyisitkö - etenkin noin naisen näkökulmasta - avaamaan enemmän tätä sun kokemusta? Oliko teillä ongelmatiikkaa suhteessa jo ennen kokeilua? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai jatkuiko miehen puolelta omatoimisesti?
        T: AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tosi pahoillani sun puolesta. Samaa lopputulosta haluaisin välttää ja vaikka sitten mieluummin jätän koko homman kokeilematta.

        Haluaisitko ja pystyisitkö - etenkin noin naisen näkökulmasta - avaamaan enemmän tätä sun kokemusta? Oliko teillä ongelmatiikkaa suhteessa jo ennen kokeilua? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai jatkuiko miehen puolelta omatoimisesti?
        T: AP

        Nyt keksin ratkaisun. Sano miehellesi, että alat hyväksymään asiaa. Olet ensiksi sen toisen daamin kanssa kaksisteen. Mietit sitten, että pystytkö viemään asiaa eteenpäin. Jos et, niin se oli sit siinä.
        Jos menee hyvin, niin otat miehesi ensiksi vain katsomaan. Jos kiihottaa edelleen, niin seuraavaksi ukkos naimaan sinua. Jos vieläkin kaikki hyvin, niin pikku hiljaa kohti uusia fantasioista.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tosi pahoillani sun puolesta. Samaa lopputulosta haluaisin välttää ja vaikka sitten mieluummin jätän koko homman kokeilematta.

        Haluaisitko ja pystyisitkö - etenkin noin naisen näkökulmasta - avaamaan enemmän tätä sun kokemusta? Oliko teillä ongelmatiikkaa suhteessa jo ennen kokeilua? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai jatkuiko miehen puolelta omatoimisesti?
        T: AP

        Tilanne rakentui n.s. luonnollisesti. Mukana oli nainen, jonka kanssa olin harrastanut seksiä aiemminkin. Olivat tuttuja keskenään myös miehen kanssa, muttei heillä ollut aiempaa sukupuoliyhteyttä.

        Ongelmia ei ollut ennen tuota kokeilua. Viimeiseksi jäi.

        En ole persoonaltani sellainen, jolle tilanne olisi mieluisa. Samantyyppinen kokemus on myös takataskussa, mutta aivan toisellaisella rakenteella - miesystävä istui huoneen perällä nojatuolissa minun nuollessa toista naista. Mulle tämä oli ok, mutta tuo mies koki itsensä turhaksi. Joku toinen olisi saattanut olla oikein tyytyväinen asemaansa.


    • Anonyymi

      Jos sinua epäilyttää ja pelkäät miehesi tekemistä niin et ole valmis kimppaan.
      Rakkaus luottamus ja kunnioitus täytyy olla kunnossa eli liiton pitää olla vakaa ja säännöt puhuttu selviksi ennen kuin menette sänkyyn.
      Mielestäni et pärjää kimppaseksin kanssa ainakaan 2N 1M yhdistelmällä, voisitte onnistua paremmin 1N 2M muodossa jos miehelläsi on parempi itseluottamus.
      Tarkoitan luottamusta kunnioitusta ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä kommentti. Muutenkin voi miettiä
        Että kannattaako kimppailla, kun on epävarmuutta niin paljon. Ole miehesi kanssa, mutta sanot että haluaisit kuitenkin nauttia myös n/n asioista. Se kannattaa sanoa, koska muuten ne fantasiasi jäävät toteutumatta ja jälkeen päin sua harmittaa.
        T: Jaakko


    • Anonyymi

      Itseänikin aihe kiinnostaa.
      Tyttöystävän kanssa joskus panokiimoissa puhuttu toisesta naisesta, sanoi että sallisi minulta otettavan suihin, mutta ei muuta. Toki jo sekin olisi minusta aika mahtavaa kokemus, nähdä kaksi naista toistesa kimpussa ja samalla vaikka omaansa naisikin. Mies mukana ei oikein iske kumpaankaan. N26/M30

    • Anonyymi

      Kyllä tää kimppajuttu taitaa nyt AP:llä jäädä kokeilematta... Paristi olen koittanut aiheeseen palata ja näkemykset sekä mahdolliset aiheeseen liittyvät säännöt eivät tunnu nyt kohtavan ollenkaan: mies haluaisi siis vain kaksi naista, ei yhtään miestä, sänkyynsä. Mä yritin ehdottaa sitä, että jos homma lähtisi liikkeelle naisista käsin: ei, hän ei halua olla pelkkä sivustaseuraaja vaan hän haluaa osallistua. Seuraavaksi yritin sitä, josko muu olisi sallittua, mutta pilluun paneminen jäisi vain minulle: ei käy, koska hän ei halua panokiimoissaan miettiä mitään sääntöjä. Seuraavaksi ehdotin sitä, josko toisen panemisessa voisi sitten käyttää kumia: ei käy, koska hän haluaa tuntea sen toisen naisen kunnolla eikä pelleillä kumien kanssa kesken juurikin sen panokiiman. No sitten yritin ehdotella toista paria, koska sehän olisi huippu ratkaisu, sillä silloin hän saisi toisen naisen ilman kumia ja minun ei tarvitsisi jäädä yksin seuraamaan sivusta sitä toimitusta: ei käy, koska hän ei halua jakaa minua ja hän ei halua, että kukaan muu mies panisi minua ja toinen mies edes samassa huoneessa on ihan totaalinen turn off hänelle.

      Ja juuri kun mä ehdin innostumaan siitä, kuinka pääsisin kokeilemaan toisen naisen kosketusta. Ja sitä, kuinka hyvältä maksimaalinen ihokosketus ja huomio useamman käden ja suun voimalla tuntuisi... Ja kuinka ehkä joku muukin voisi nauttia minusta.

      Mutta ei voi mitään. Vaikka joku muu varmasti tuollaisen (kohtuullisen yksipuoleisen) fantasian toteuttamiseen pystyisi osallistumaan, niin mä en. Mun mielestä ollaan nyt kyllä niin epäreiluilla pelimerkeillä liikkeellä, että ei käy.
      T: AP

      • Anonyymi

        Olenkin tässä jo odotellut, että koska palaat kertomaan miten keskustelu eteni (olen siis tuo ekana aloitustasi kommentoinut). Joo, onhan tuo varsin yksipuolinen fantasia enkä yhtään ihmettele, että et innostu siitä.
        Minusta nuo sinun ehdotukset olivat varsin rakentavia ja hyviä, täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miksi miehelläsi on noinkin yksipuolinen näkemys - hänelle kaikki, sinulle ei mitään.
        Tätä asiaa kun olen itse mielessäni pyöritellyt, niin kyllä sellainen kaikille kivaa -kuvio olisi minusta se mieluisin. Varmastukin juuri parinvaihtona toteutettuna, kun silloin kukaan ei jäisi eikä varsinkaan kokisi jäävänsä sivustakatsojaksi ja osattomaksi ( kuten tuossa aiemmin joku varoittelikin). Tuossa miehesi ehdottamassa kuviossa vaikuttaa tosiaan siltä, että hänen panokiima kohdistuisi nimenomaan tuohon toiseen naiseen ja sinä jäisit sivustakatsojaksi. "Ei voinut mitään, kun panokiima oli niin kova." -selitys olisi varmaan se jälkikäteispuolustus, kun ei mennyt ihan putkeen (sinun mielestä) tuo kokeilu.
        Itselle oman vaimon jakamisessa tuntemattoman miehen kanssa on tosiaan minun keksiä motiivia sille. Hyvälle omalle kaverille on kiva antaa ja tehdä palveluksia, myös nais/nais -kosketus olisi vaimolle kiintoisa kokemus ja minulle kiihottavaa katseltavaa, samoin parin kohdalla saisin itsekin jotain uutta, siinä on motiivi tuohon.
        No, fantasioista ja ajatuksista on hyvä keskustella, jotkut voivat joskus toteutua, huonot ideat voi hylätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkin tässä jo odotellut, että koska palaat kertomaan miten keskustelu eteni (olen siis tuo ekana aloitustasi kommentoinut). Joo, onhan tuo varsin yksipuolinen fantasia enkä yhtään ihmettele, että et innostu siitä.
        Minusta nuo sinun ehdotukset olivat varsin rakentavia ja hyviä, täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miksi miehelläsi on noinkin yksipuolinen näkemys - hänelle kaikki, sinulle ei mitään.
        Tätä asiaa kun olen itse mielessäni pyöritellyt, niin kyllä sellainen kaikille kivaa -kuvio olisi minusta se mieluisin. Varmastukin juuri parinvaihtona toteutettuna, kun silloin kukaan ei jäisi eikä varsinkaan kokisi jäävänsä sivustakatsojaksi ja osattomaksi ( kuten tuossa aiemmin joku varoittelikin). Tuossa miehesi ehdottamassa kuviossa vaikuttaa tosiaan siltä, että hänen panokiima kohdistuisi nimenomaan tuohon toiseen naiseen ja sinä jäisit sivustakatsojaksi. "Ei voinut mitään, kun panokiima oli niin kova." -selitys olisi varmaan se jälkikäteispuolustus, kun ei mennyt ihan putkeen (sinun mielestä) tuo kokeilu.
        Itselle oman vaimon jakamisessa tuntemattoman miehen kanssa on tosiaan minun keksiä motiivia sille. Hyvälle omalle kaverille on kiva antaa ja tehdä palveluksia, myös nais/nais -kosketus olisi vaimolle kiintoisa kokemus ja minulle kiihottavaa katseltavaa, samoin parin kohdalla saisin itsekin jotain uutta, siinä on motiivi tuohon.
        No, fantasioista ja ajatuksista on hyvä keskustella, jotkut voivat joskus toteutua, huonot ideat voi hylätä.

        Vielä vähän jatkoa tähän. Se on jännä miten ajatukset jäävät laukalle. Noita sinun kirjoituksia ja ajatusmaailmaasi kun on mielessä jonkinaikaa pyöritellyt, niin päätyy ajatukseen, että olisipa kiihottava päästä katsomaan oman vaimoni ja sinun puuhasteluja sängyssä. Sitten osallistumaan sopivalla tavalla, nuollen, halaamalla, hyväilemällä, ihan vierestä katsomalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähän jatkoa tähän. Se on jännä miten ajatukset jäävät laukalle. Noita sinun kirjoituksia ja ajatusmaailmaasi kun on mielessä jonkinaikaa pyöritellyt, niin päätyy ajatukseen, että olisipa kiihottava päästä katsomaan oman vaimoni ja sinun puuhasteluja sängyssä. Sitten osallistumaan sopivalla tavalla, nuollen, halaamalla, hyväilemällä, ihan vierestä katsomalla...

        Ihanaa, että palasit myös linjoille! Täytyy sanoa, että tietämättä susta tai sun rouvasta yhtään mitään; ikää, ulkonäköä, asuinpaikkaa tai yhtään mitään, noi sun kirjoitukset on kyllä saaneet mut syttymään. Kirjoitat hyvin ja perustellusti ja se on ollut mulla aina se varmin reitti kiinnostukseen. Jos vaan jaksaa puhua/kirjoittaa, niin mulle varmaan saisi jopa puhuttua/kirjoitettua orgasminkin... 😄 Eli kyllä: munkin ajatukset on siis lähteneet laukalle... Ja kyllä, käväisipä myöskin mielessäni se teille kolmanneksi lähteminen: toisena/kolmantena oleminen pariskunnan keskellä ei olisi mulle ongelma vs. olla toisena katsomassa vieressä oman miehen puuhastelua jonkun toisen naisen kanssa ja jäädä siinä yksin.

        Yksi asia mua tosin on jäänyt kiehtomaan: mikä on se sun vaimon ominaisuus, joka saa sun naispuoleisen kaverin miehen aivan kuumaksi...?

        "Minusta nuo sinun ehdotukset olivat varsin rakentavia ja hyviä, täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miksi miehelläsi on noinkin yksipuolinen näkemys - hänelle kaikki, sinulle ei mitään." Epävarmuus. Sitähän se on: epävarmuus omasta itsestään ja riittävyydestään ja koostaan ja taidoistaan. Ja pelko siitä, mitä mä ajattelisin sen jälkeen, jos saisin herkkua mahan (=pillun🤣) täydeltä.

        Mutta hei: onhan tuon miehen fantasian toteuttamiseen yhdenlainen ratkaisu olemassa! Puolisko kun on toivonut VR-laseja joulupukilta, niin pukki varmaankin voi ne lasit tuoda ja tarjota VR-kokemuksena kaikenlaisia videoita kaikenlaisilla komboilla. Ehkä mäkin saan siinä tapauksessa myöskin omat virtuaalielämän kokemukseni juuri niillä itse haluamillani yhdistelmillä ja ympäristöillä.
        T: AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että palasit myös linjoille! Täytyy sanoa, että tietämättä susta tai sun rouvasta yhtään mitään; ikää, ulkonäköä, asuinpaikkaa tai yhtään mitään, noi sun kirjoitukset on kyllä saaneet mut syttymään. Kirjoitat hyvin ja perustellusti ja se on ollut mulla aina se varmin reitti kiinnostukseen. Jos vaan jaksaa puhua/kirjoittaa, niin mulle varmaan saisi jopa puhuttua/kirjoitettua orgasminkin... 😄 Eli kyllä: munkin ajatukset on siis lähteneet laukalle... Ja kyllä, käväisipä myöskin mielessäni se teille kolmanneksi lähteminen: toisena/kolmantena oleminen pariskunnan keskellä ei olisi mulle ongelma vs. olla toisena katsomassa vieressä oman miehen puuhastelua jonkun toisen naisen kanssa ja jäädä siinä yksin.

        Yksi asia mua tosin on jäänyt kiehtomaan: mikä on se sun vaimon ominaisuus, joka saa sun naispuoleisen kaverin miehen aivan kuumaksi...?

        "Minusta nuo sinun ehdotukset olivat varsin rakentavia ja hyviä, täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miksi miehelläsi on noinkin yksipuolinen näkemys - hänelle kaikki, sinulle ei mitään." Epävarmuus. Sitähän se on: epävarmuus omasta itsestään ja riittävyydestään ja koostaan ja taidoistaan. Ja pelko siitä, mitä mä ajattelisin sen jälkeen, jos saisin herkkua mahan (=pillun🤣) täydeltä.

        Mutta hei: onhan tuon miehen fantasian toteuttamiseen yhdenlainen ratkaisu olemassa! Puolisko kun on toivonut VR-laseja joulupukilta, niin pukki varmaankin voi ne lasit tuoda ja tarjota VR-kokemuksena kaikenlaisia videoita kaikenlaisilla komboilla. Ehkä mäkin saan siinä tapauksessa myöskin omat virtuaalielämän kokemukseni juuri niillä itse haluamillani yhdistelmillä ja ympäristöillä.
        T: AP

        Olipa hauska kuulla, että tunne on molemminpuolinen. 🤗

        Tämä: "Yksi asia mua tosin on jäänyt kiehtomaan: mikä on se sun vaimon ominaisuus, joka saa sun naispuoleisen kaverin miehen aivan kuumaksi...?" Tällä mun kaverilla on sellaiset A/B:t, mun vaimolla on sellaiset E/F:t.. Heillä on ollut asiasta joskus keskustelua, kun hänen mies on tuosss suhteessa niin toisenlaisesta erityisen viehättynyt.


      • Anonyymi

        Miehesi on vitsiveikko :D Ihan hassu tapaus !


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla kokeiltiin niin, että hoidin panon omaan muijaani ja hänen ystävätär oli avustamassa ja ennen pilluun työntymistä runkkasi itseni kovaksi sekä ohjaten sisään ja panon aikana hyväili kasseja kädellä sekä panon jälkeen vielä käteenveto kunnolla ja uusi orgasmi siitä

      Naisille tuli vain jotain kärhämää jutusta keskenään jälkikäteen eli kannattaa sopia kunnolla etukäteen ja kitinää sain itsekin, kun olisin halunnut panna muijani ystävätärtä ja ehdotinkin kortsulla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe