Miksi ihmeessä?

Miksi ihmeessä kukaan teistä Lyyleistä ei antanut vastibetta nyt jäljempänä tuklevaan edelliseen kommenttiini vaan jokainen vastaaja pyrki kiertämään keskusteltavan asian jonkun aasinsillan kautta!

Yrittäkää edes ja nyt se edellinen uudelleen:

"Kun kirjoitan faktaa, te syytätte valehtelusta mutta ette kerro mitä olen valehdellut, ettekä mikä se teidän totuutenne on. Miksi sosialismi on teidät moiseen kyvyttömyyteen halunnut johdattaa?

Onko oma ajattelu tyystin kielletty, jottei päähän sattuisi edes vahingossa mitään järkevää pesiytymään?

Taas on viime aikoina ajoittain joku lähtenyt syyttelemään riistosta. Missä sitä on ollut enemmän kuin mitä sosialismiin ajautuneissa yhteiskunnissa on jouduttu siitä kärsimään?

On viety omaisuus, on viety vapaus, on viety monelta se ainoakin! Meilläkin yrittivät kahdesti, ensin 1918 ja uudelleen 1939 marraskuun viimeisenä aloittaen.

Onneksi selvittiin mutta ei se näköjään auttanut teitä kaikkia ymmärtämään mihin sosialismi aina lopulta johtaa, kurjuuteen kansan osalta ja johto rypee kansan varoilla kuin Roope aikoinaan.

Kun moni teistä moittii yritysmaailmaa hehkuttaen sitä miten ay mafia on teidät orjuudelta pelastanut, niin oletteko miettineet:

miten tulisitte toimeen ilman tulosta tekeviä yrityksiä?

mistä yhteiskunta saisi rahansa teidän hoitoonne, elleivät tuottavat yritykset tuottaisi tulosta, josta verot maksetaan montaa eri reittiä myöden?

Kokeilkaas ihan selviä vastauksia jättäen ne verbaaliulosteenne sinne missä nyt lienevätkin! Onko teistä siihen?"

Yrittäkää edes jos teissä on miestä/naista vai onko siellä vain se muu?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ette sitten kykene asialliseen keskusteluun. Hävetkää Lyylit!

      • Anonyymi

        Sinäkö vaadit asiallisuutta, joka haukut ja nimittelet jatkuvasti? Peilin eteen.


      • Anonyymi

        Oletko joku ns.hakliini kun nimittelet ihmisiä niille käy lopulta aina ikävästi , sillä eivoi tietää etukäteen mikä mullistus vie mukanaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö vaadit asiallisuutta, joka haukut ja nimittelet jatkuvasti? Peilin eteen.

        Kenet olen haukkunut ja miten? Onko totuuden kertominen haukkumista?

        Ketä tai keitä olen nimitellyt vastoin sitä mitä he esittävät? Jos joku esiintyy tollona niin on vain rehellistä kutsia häntä tolloksi jos hän ei muuta tietoa itsestään anna kuin puskahuutaja Lyylin!

        Jos te Lyylit lähdette asialliselle linjalle, niin lupaan seurata perässä mutta rekisteröitykää ja käyttäkää nikkiänne niin tiedän miten kuhunkin voi suhtautua! Mistä minä muutoin tiedän kuka kukakin on?

        Haukut siis väärää puuta sillä Lyylien syliin se peremmin sopii!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku ns.hakliini kun nimittelet ihmisiä niille käy lopulta aina ikävästi , sillä eivoi tietää etukäteen mikä mullistus vie mukanaan!

        En valitettavasti ole Haklin mutta tunnen yhden, ihan mukava mies eikä vaimossakaan ole isompaa virhettä!


    • Anonyymi

      Tiesitkö, Extyökkäri-täti sen, että jos vuosien 1939-1944 sotiin eivät olisi osallistuneet halveksimasi vasemmistopuolueiden, demarien ja kommunistien kannattajat ja äänestäjät, olisi talvisota kestänyt alle viikon, jonka aikana Suomesta olisi tullut neuvostotasavalta. Siellä olisi ollut kenraaleilla ja marsalkalla joukkoja katsellessaan enemmän aukkoja kuin sotilaita.

      • Mainitsemanasi aikana aika moni aktiivi komuloinen oli rautaristikko verhojan takana. Silloiset sosialistidemokraatit olivat eri maata kuin tänään, he olivat Suomen asialla kun nyt ollaan suomalsisuudesta luopumassa ja kaupataan sosialismin ajatuksia. SDP:n jäsenet olivat vielä sotien jälkeen järjissään kunnes alkoivat imemään itseensä komuloisten ajatuksia taistellessaan ay herruudesta. Saivathab he rahallista tukea jopa CIA:lta aikoinaan!

        Suomalainen tulee toimeen itse, hän ei tarvitse mitään ay mafiosojen sosialistipappeja mihinkään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mainitsemanasi aikana aika moni aktiivi komuloinen oli rautaristikko verhojan takana. Silloiset sosialistidemokraatit olivat eri maata kuin tänään, he olivat Suomen asialla kun nyt ollaan suomalsisuudesta luopumassa ja kaupataan sosialismin ajatuksia. SDP:n jäsenet olivat vielä sotien jälkeen järjissään kunnes alkoivat imemään itseensä komuloisten ajatuksia taistellessaan ay herruudesta. Saivathab he rahallista tukea jopa CIA:lta aikoinaan!

        Suomalainen tulee toimeen itse, hän ei tarvitse mitään ay mafiosojen sosialistipappeja mihinkään!

        Extyökkäri on kova piilososialisti. Unelmoi kokoajan ja elää omissa maailmoissaan; sitähän se sosialismi on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Extyökkäri on kova piilososialisti. Unelmoi kokoajan ja elää omissa maailmoissaan; sitähän se sosialismi on.

        Itse ominvoimin toimeentulo ei ole omassa maailmoissaan elämistä vaan päinvastoin. Siinähän joutuu olemaan maailmassa mukana kokoajan kun ei alista tuota seurantaa maailman suhteen ay mafiosoille!

        Ei siis sosialisti vaan vapaa ja itsenäinen (kuten Suomikin) työläinen!


    • Anonyymi

      Surullista mutta tottta. Aloittajan peli alkaa olla pelattu älyllisessä elämässä lopullisesti.
      Eikö yhteiskunta pidä huolta!

      • Sinähän sen tiedät luuserina eläen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät luuserina eläen!

        Silti minä nyt kumminkin elätän aina sinut yhteiskunnan elätin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti minä nyt kumminkin elätän aina sinut yhteiskunnan elätin.

        Miten olet aikonut tuon elättämiseni alkaa?

        Vielä kun ei ole mitään konkreetista näkynyt vaikka Lyylimäistä meteliä täällä lienet pitänytkin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten olet aikonut tuon elättämiseni alkaa?

        Vielä kun ei ole mitään konkreetista näkynyt vaikka Lyylimäistä meteliä täällä lienet pitänytkin!

        Laitahan sinä nyt sitten vain kaikki yhteystietosi ja tilinumerosi palstalle näkyville, niin siitä se sitten lutviutuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sinä nyt sitten vain kaikki yhteystietosi ja tilinumerosi palstalle näkyville, niin siitä se sitten lutviutuu.

        Kun ensin selvität keneltä niitä voin odottaa ja millaiseen summaan sitoudut sekä sen kuka takaa jotta olet kykenevä siihen pitkän aikaa sillä jos elän isäni verran niin 10 vuotta ja jos äitini niin 20 vuotta. Summa saisi ollavähintään nelisen tonnia kuussa sillä muutoin ei kannata vaihtaa nykyisestä elättäjästä työeläkevakuuttajasta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun ensin selvität keneltä niitä voin odottaa ja millaiseen summaan sitoudut sekä sen kuka takaa jotta olet kykenevä siihen pitkän aikaa sillä jos elän isäni verran niin 10 vuotta ja jos äitini niin 20 vuotta. Summa saisi ollavähintään nelisen tonnia kuussa sillä muutoin ei kannata vaihtaa nykyisestä elättäjästä työeläkevakuuttajasta!

        Kun nyt kuitenkin olet melko yksin tuon ajatusmaailmasi kanssa Suomessa niin eiköhän sekin ole selvää että olet myös meidän suomalaisten elättämä. Tarinasi on lähinnä hauskaa luettavaa vaikka toistaalta monella on varmasti huoli sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt kuitenkin olet melko yksin tuon ajatusmaailmasi kanssa Suomessa niin eiköhän sekin ole selvää että olet myös meidän suomalaisten elättämä. Tarinasi on lähinnä hauskaa luettavaa vaikka toistaalta monella on varmasti huoli sinusta.

        Et siis kyennyt rahoittamaan lupaustasi etkä hankkimaan sille vakuutta.

        Siinä olet oikeassa, jotta monikaan ei olisi uskonut kykyysi vastata lupauksiisi mutta minä annoin mahdollisuuden. Muilta et edes sitä liene saanut.

        Alunperinkin tiesin lopputuleman mutta jotta itsekin näkisit tolloutesi piti lähteä leikkiin mukaan! Toivottavasti opit ajattelemaan, mitä suollat verbaaliulosteenasi muiden haisteltavaksi tästälähin!


    • Anonyymi

      Kyllä sinä vastinetta olet saanut, mutta se ei ole sellaista mitä haluat, toivot, vaadit tai uskot saavasi.
      Sen verran höpinöitäsi tajuan, että mikään muu työ ei ole oikeaa työtä kuin insinöörin luoma, innovoima härpäke. Mikään muu yritys ei tuota kuin insinöörin yrityksen tuottamat innovoimat härpäkkeet. Kaikki muu on pelkää tuhnaamista.
      Ammattiliitojen jäsenet ovat ay-mafinoosoja, turhakkeita aivottomia olioita, jotka eivät tuota mitään muuta kuin työttömyyttä.
      Härpäkkeiden kysyntään ei vaikuta mikään muu kuin ammattiliitot, joista johtuu kaikki kielteinen Suomessa.
      Olet työelämässä saavuttanut hyviä asioita jotka ovat kantaneet tähän päivään, mutta se ei OIKEUTA sinua sättimään, nimittelemään ketään, ei anonyymejä, ei nikillisiä, etkä voi PAKOTTAA ketään käyttämään nikkiä.

      • Ette te ole mihinkään vastanneet, olette vain lykänneet verbaaliulosteita!

        Mikä on insinöörin innovoima härpäke?

        Siis jotain nyky kännyn ja kuuraketin välistä? Vai? Tuhtaaminen on sosialismin työtä siinä työ jää vähemmälle osalle ja siinä vain näytellään työn tekemistä. Kyllä sinä tiedät!

        En koskaan ole väittänyt ammattiliittojen jäseniä mafiosoiksi vaan he ovat ay orjia! Ay mafioso on se jonka nimi on niissä epäkelvoissa sopimuksissa, joilla työttömät saadaan aikaan!

        Opettelisit lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

        Jos te Lyylit alatte ymmärtämään niin asia korjaantuu mutta jos pysytte tuolla linjalla jolla sinäkin näytät kahlaavan siinä keltaisessa, niin mitä muuta voin kuin antaa jämptejä neuvoja?


    • Anonyymi

      Aloittaja olet nyt viikon sisään kirjoittanut noin 200 tarinaasi tänne. Hiukan kauempaakin olen seurannut tuota ulostustasi. Sinulla toki tuo oma "ajatus" mutta et ole ilmeisesti edes lukenut muiden kirjoituksia tai sitten sinä et ymmärrä lukemaasi.

      Neljässä vuodessa noita tarinoitasi näkyy olevan yli 22 000.

      Mitä mieltä olet itse. Onko sinulla homma hallinnassa noin omasta mielestäsi.

      • Taas löytyi uusi apinoija! Onko se Pietarin vai Moskovan trollikoulu joka tuohon apinointiin noin opettaa?

        Voin ihan vanhan suomalaiseen sanontaan tukeutuen, kertaus on opintojen äiti, kertoa jotta kun opitte järkeviksi voin siirtyä eteenpäin! Niin kauan kuin samaa jaskaa jankkaatte ei voi muutoin vastata!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi uusi apinoija! Onko se Pietarin vai Moskovan trollikoulu joka tuohon apinointiin noin opettaa?

        Voin ihan vanhan suomalaiseen sanontaan tukeutuen, kertaus on opintojen äiti, kertoa jotta kun opitte järkeviksi voin siirtyä eteenpäin! Niin kauan kuin samaa jaskaa jankkaatte ei voi muutoin vastata!

        Selvää on, pysy palstalla niin opit.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan antaisi vastinetta oikeistotolloille?

      • Anonyymi

        Oikeisto hakee epätoivoisesti SDP:n palstalta hyväksyntää propagandalleen? Aika outoa käytöstä, sillä täältähän saavat lunta tupaan ja jauhot suuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeisto hakee epätoivoisesti SDP:n palstalta hyväksyntää propagandalleen? Aika outoa käytöstä, sillä täältähän saavat lunta tupaan ja jauhot suuhun.

        Hyväksyntää?????

        Kuka kaipaa sosialistin hyväksyntää???

        Minä opetan ja annan mallia siihen miten pitäisi toimia, te kun edelleen sohlaatte pyrkimällä pelkkään sosialismin kurjuuteen!

        Te ette edes kykene tuomaan lunta tupaan, ettekä jauhojakaan edes omaan pullaanne ilman oikeistolaisen yritysmaailman apua! Olette oikeistoriippuvaisia kaikessa sillä vasuripuoli ei kykene tuottamaan varallisuutta, vaikka menopuoli onkin hyvin hallinnassa, liiankin hyvin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Hyväksyntää?????

        Kuka kaipaa sosialistin hyväksyntää???

        Minä opetan ja annan mallia siihen miten pitäisi toimia, te kun edelleen sohlaatte pyrkimällä pelkkään sosialismin kurjuuteen!

        Te ette edes kykene tuomaan lunta tupaan, ettekä jauhojakaan edes omaan pullaanne ilman oikeistolaisen yritysmaailman apua! Olette oikeistoriippuvaisia kaikessa sillä vasuripuoli ei kykene tuottamaan varallisuutta, vaikka menopuoli onkin hyvin hallinnassa, liiankin hyvin!

        Hyväksynnän hakeminen ja torjutuksi tuleminen aiheuttaa näemmä extyökkärille myös kiukkukohtauksia, surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksynnän hakeminen ja torjutuksi tuleminen aiheuttaa näemmä extyökkärille myös kiukkukohtauksia, surullista.

        Edes tyhmyytenne ei saa minua kiukustumaan sillä miten tyhmälle voi kiukustua kún se ei edes itse ymmärrä omaa tilaansa?

        Tyhmyys, jos se jotain saa aikaan, saa minut surulliseksi koska jos porukka olisi fiksumpaa niin kaikilla olisi asiat paremmin!

        Tuostakin näkee, että ymmärryksessänne Lyylit on toivomisen varaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Edes tyhmyytenne ei saa minua kiukustumaan sillä miten tyhmälle voi kiukustua kún se ei edes itse ymmärrä omaa tilaansa?

        Tyhmyys, jos se jotain saa aikaan, saa minut surulliseksi koska jos porukka olisi fiksumpaa niin kaikilla olisi asiat paremmin!

        Tuostakin näkee, että ymmärryksessänne Lyylit on toivomisen varaa!

        No, miksi raivoat palstalla muita mollaten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi raivoat palstalla muita mollaten?

        Missä olen muita mollannut muutoin kuin ehkä kertomalla totuuden, joka joistain, ehkä syystäkin, vaikuttaa mollaukselta mutta ei ole sitä, vaan on ohje lähteä oikeaan suuntaan. Oikeaan suuntaan omaa elämäänsä suuntaamaan!

        Miksi te Lyylit ette koskaan perustele väitteitänne? Myöntäkää sitten edes jotta menee yli ymmärryksenne, jotteivät nuo verbaaliulosteenne näytä niin aneettomilta!

        Nytkin olisit arvon Lyyli voinut esittää esimerkkejä raivosta, jota en ole tosin täällä esittänyt mutta te ette edes halua ymmärtää, koska joudutte myöntämään olleenne väärässä. Se taas on tyypillistä komuloisten toimintaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Missä olen muita mollannut muutoin kuin ehkä kertomalla totuuden, joka joistain, ehkä syystäkin, vaikuttaa mollaukselta mutta ei ole sitä, vaan on ohje lähteä oikeaan suuntaan. Oikeaan suuntaan omaa elämäänsä suuntaamaan!

        Miksi te Lyylit ette koskaan perustele väitteitänne? Myöntäkää sitten edes jotta menee yli ymmärryksenne, jotteivät nuo verbaaliulosteenne näytä niin aneettomilta!

        Nytkin olisit arvon Lyyli voinut esittää esimerkkejä raivosta, jota en ole tosin täällä esittänyt mutta te ette edes halua ymmärtää, koska joudutte myöntämään olleenne väärässä. Se taas on tyypillistä komuloisten toimintaa!

        Kipuilet hyväksynnän puutetta ja koet itsesi torjutuksi, vastareaktiona aloitat kovan kiukuttelun, niin surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kipuilet hyväksynnän puutetta ja koet itsesi torjutuksi, vastareaktiona aloitat kovan kiukuttelun, niin surullista.

        Teoriaa, teoriaa ilman minkään sortin todisteita. teoriatkin on syytä osoittaa oikeaksi muuten niiden käy kuin Parta Kallen teorioiden, ne tuottavat pelkkää miinusta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Teoriaa, teoriaa ilman minkään sortin todisteita. teoriatkin on syytä osoittaa oikeaksi muuten niiden käy kuin Parta Kallen teorioiden, ne tuottavat pelkkää miinusta!

        Kokoomuspoika hakee hyväksyntää Suomen suosituimman puoleen palstalta, toivoen että pieni pala menestystä tarttuisi häneenkin. Se ei kuitenkaan tartu sillä pieni kokoomuspoika on jo avun ulottumattomissa , täällä pieni kokoomuspoika saa vain lunta tupaan ja jauhot suuhun. Hylätty ja yksinäinen kokoomuspoika alkaa kiukuttelemaan, niin surullista.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Missä olen muita mollannut muutoin kuin ehkä kertomalla totuuden, joka joistain, ehkä syystäkin, vaikuttaa mollaukselta mutta ei ole sitä, vaan on ohje lähteä oikeaan suuntaan. Oikeaan suuntaan omaa elämäänsä suuntaamaan!

        Miksi te Lyylit ette koskaan perustele väitteitänne? Myöntäkää sitten edes jotta menee yli ymmärryksenne, jotteivät nuo verbaaliulosteenne näytä niin aneettomilta!

        Nytkin olisit arvon Lyyli voinut esittää esimerkkejä raivosta, jota en ole tosin täällä esittänyt mutta te ette edes halua ymmärtää, koska joudutte myöntämään olleenne väärässä. Se taas on tyypillistä komuloisten toimintaa!

        Rauhoittuisit hiemen edes, ajatuskin kulkee sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoittuisit hiemen edes, ajatuskin kulkee sitten.

        Kerro nyt missä kohden ajatukseni ei ole kulkenut! Tee se perustellen!


    • Anonyymi

      Tämä sun aloitus nyt vaan sellainen oman pahan olon vuodatus. Ei mikään tärkeä juttu meille muille.

      • Et sitten kyennyt perustelemaan ideaasi pahasta olosta!

        Taitaa se paha olo olla siten siellä Lyylin rinnoissa, onhan se vaikeaa nähdä totuus yltämättä siihen. Vähemmästäkin pahoittaa mielensä ja saa pahan olon!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten kyennyt perustelemaan ideaasi pahasta olosta!

        Taitaa se paha olo olla siten siellä Lyylin rinnoissa, onhan se vaikeaa nähdä totuus yltämättä siihen. Vähemmästäkin pahoittaa mielensä ja saa pahan olon!

        Älä ole mielesipahoittaja, ei kannata ottaa noin tosissaan nettihöpinöitä.


    • Anonyymi

      Aloittaja. Sinulle näkyy moni vastanneen ihan asiallisesti mikä ei taas ole sinun tapa ja vahvuus.
      Olet saanut ihan faktaakin riittävästi, mutta etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi. Mistä sinun kohdalla kiikasta?

      • Itse en ole huomannut, joten laitappa edes kaksi esimerkkiä väitteesi tueksi!


    • Anonyymi

      "Ette sitten kykene asialliseen keskusteluun. Hävetkää Lyylit!"

      Kuka siis ei pysty asialliseem keskusteluun?
      Kuka käyttää muista nimityksiä ääliöt tollot komukat (mitä lie tarkoittaa) toopet ja paljon muuta vastaavaa mikä tuo esiin kirjoittajan sivistyksen ja mielentilan?
      Kuka ei ymmärrä lukemaansa?
      Extyökkäri ei osaa eikä pysty asialliseen keskusteluun. Jos joku toista mieltä niin kannattaaa katsoa hänen historia. Jos puhutaan nykyisistä ajoista niin tuo Extyökkäri on Suomen Trumppi, ei totuus ja faktat mene järkeen kun ei itsellä ole siihen annettuja mahdollisuuksia

      • Olen alkanut asiallista keskustelua mm seuraavista tärkeisytä asioista:

        Mitä hallitus on tehnyt jotta uusien yritysten olisi helpompaa alkaa kun työpaikkojen tarve on satojatuhansia niiden hallitusohjelman kymmenien tuhansien sijaan? Yksikään teistä Lyyleistä ei ole uskaltanut minkään sortin kantaa ottaa asiallisesti. Sen sijaan kun tuon kirjoitan niin olen valehtelija!

        Mitä hallitus on tehnyt jotta saadaan työehtoja muotoon, jossa nyt laiduntava kansanosa satoinetuhansine jäsenineen voidaan työllistää tavalla, jossa he kykenevät ansaitsemaan palkkansa. Eipä ole asiallisia vastauksia kuulunut tähänkään!

        Miten hallitus aikoo saada verotulot kasvamaan nostamatta verotusta? Siihenkään ei ole kukaan vastannut ei asiallisesti eikä asiattomasti, vaan taas syytellyt valehtelijaksi. Kuitenkin se ainoa järkevä ratkaisu sisältyy noihin kahteen edelliseen helposti ymmärrettävään kysymykseen.

        Haukkumaan sinäkin kykenet vaikka mitään älyllistä et itse saa aikaan, Kuka on Suomen Trumppi? En minä mutta jos katsotaan kuka julkisesti tuppaa pyrkimään Trumpin tavoin esiin ja julistamaan oikeaa uskoaan niin ensin tulee mieleen SS eli Sosialisti Sanna!

        Totuus ja faktat löytyvät minun kirjoituksistani, sinäkään et ole tässäkään valeuutisessasi yhtäkään kirjoittamaani totuutta muuksi muuttamaan, et yhtäkään eli saman määrän kuin muutkin Lyylit!

        Jos haluatte, mitä en usko teidän edes haluavan, asiallista keskustelua niin osallistukaa asiallisiin aloituksiini asiallisin vastauksin. Muutoinhan voin jatkaa kanssanne samaa linjaa, johon te aikoinaan minut olette kouluttaneet!

        Kirjoita vaikka esimerkkinä muille vastineesi tuolla alussa esittämiini tärkeisiin hallituksen toimintaan liittyviin kantoihin. Kerro mistä syystä ei noin voisi menetellä, mitä vahinkoa olisi jos työllisyys saadaan nousuun tai mitä te vasurit ja ay mafia hyödytte suurtyöttömyydestä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen alkanut asiallista keskustelua mm seuraavista tärkeisytä asioista:

        Mitä hallitus on tehnyt jotta uusien yritysten olisi helpompaa alkaa kun työpaikkojen tarve on satojatuhansia niiden hallitusohjelman kymmenien tuhansien sijaan? Yksikään teistä Lyyleistä ei ole uskaltanut minkään sortin kantaa ottaa asiallisesti. Sen sijaan kun tuon kirjoitan niin olen valehtelija!

        Mitä hallitus on tehnyt jotta saadaan työehtoja muotoon, jossa nyt laiduntava kansanosa satoinetuhansine jäsenineen voidaan työllistää tavalla, jossa he kykenevät ansaitsemaan palkkansa. Eipä ole asiallisia vastauksia kuulunut tähänkään!

        Miten hallitus aikoo saada verotulot kasvamaan nostamatta verotusta? Siihenkään ei ole kukaan vastannut ei asiallisesti eikä asiattomasti, vaan taas syytellyt valehtelijaksi. Kuitenkin se ainoa järkevä ratkaisu sisältyy noihin kahteen edelliseen helposti ymmärrettävään kysymykseen.

        Haukkumaan sinäkin kykenet vaikka mitään älyllistä et itse saa aikaan, Kuka on Suomen Trumppi? En minä mutta jos katsotaan kuka julkisesti tuppaa pyrkimään Trumpin tavoin esiin ja julistamaan oikeaa uskoaan niin ensin tulee mieleen SS eli Sosialisti Sanna!

        Totuus ja faktat löytyvät minun kirjoituksistani, sinäkään et ole tässäkään valeuutisessasi yhtäkään kirjoittamaani totuutta muuksi muuttamaan, et yhtäkään eli saman määrän kuin muutkin Lyylit!

        Jos haluatte, mitä en usko teidän edes haluavan, asiallista keskustelua niin osallistukaa asiallisiin aloituksiini asiallisin vastauksin. Muutoinhan voin jatkaa kanssanne samaa linjaa, johon te aikoinaan minut olette kouluttaneet!

        Kirjoita vaikka esimerkkinä muille vastineesi tuolla alussa esittämiini tärkeisiin hallituksen toimintaan liittyviin kantoihin. Kerro mistä syystä ei noin voisi menetellä, mitä vahinkoa olisi jos työllisyys saadaan nousuun tai mitä te vasurit ja ay mafia hyödytte suurtyöttömyydestä!

        Olet näköjään vieläkin jonkinlainen yrittäjä.

        Mutta aika tyhmää ja yksinkertaista porukkaa siellä trollitehtaassasi näyttää nyt vain olevan.

        Ja jatkuva valehtelu näyttää olevan siellä trollitehtaassasi ihan yleistä hommaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään vieläkin jonkinlainen yrittäjä.

        Mutta aika tyhmää ja yksinkertaista porukkaa siellä trollitehtaassasi näyttää nyt vain olevan.

        Ja jatkuva valehtelu näyttää olevan siellä trollitehtaassasi ihan yleistä hommaa.

        Sinä pyrit peittämään trollauksesi väittämällä muides syyllistyvän siihen.

        Mikä vastaamassasi oli mainitsemaasi tyhmää ja yksinkertaista? Laitappa perustellen viisaasti!

        Mitä siinä valehdeltiin? Voisitko kertoa niistä totuuden sillä minä en niissä näe valhetta tipan tippaa!

        Se trollaus lienee juuri sitä mitä sinä teet, kirjoittelet päättömiä ilman minkään sortin selvitystä missä olet moiseen asiaan törmännyt ja miten se olisi pitänyt kirjoittaa! Oliko se Moskovan vai Pietarin trollitehtaan kirjekurssi jonka suoritit ei minulle valkene mutta voit sen reilusti näin kahdenkesken kertoa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä pyrit peittämään trollauksesi väittämällä muides syyllistyvän siihen.

        Mikä vastaamassasi oli mainitsemaasi tyhmää ja yksinkertaista? Laitappa perustellen viisaasti!

        Mitä siinä valehdeltiin? Voisitko kertoa niistä totuuden sillä minä en niissä näe valhetta tipan tippaa!

        Se trollaus lienee juuri sitä mitä sinä teet, kirjoittelet päättömiä ilman minkään sortin selvitystä missä olet moiseen asiaan törmännyt ja miten se olisi pitänyt kirjoittaa! Oliko se Moskovan vai Pietarin trollitehtaan kirjekurssi jonka suoritit ei minulle valkene mutta voit sen reilusti näin kahdenkesken kertoa!

        HEH HEE !!

        Säälittävän palstahäirikön ja trollin kitinää ja itkua nyt vain näyttää sieltä suunnasta tulevan. TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        HEH HEE !!

        Säälittävän palstahäirikön ja trollin kitinää ja itkua nyt vain näyttää sieltä suunnasta tulevan. TSEMPPIÄ !!

        Et sitten Lyyli kertonut, Moskova vai Pietari?

        Onko Lyylin aivan mahdotonta kirjoittaa mitään asiallista? Onko se ihan kiellettyä rangaistuksen uhalla?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe