Hullun maan pastorien lemmikit

Anonyymi

Jeesus käytti papeista nimitystä kyykäärmeen sikiöt.
Sopii myös advaripappeihin Amerikassa.
Tilanne nyt.
Pastorien lemmikit karanneet kirkoista ja muualtakin.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007642288.html

17

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän SDA kirkon pastori
      - älykäs
      - säyseä
      - sinnikäs
      - kestävä
      - vaikea torjua

      "Teiju on älykäs ja säyseä, mutta myös sinnikäs ja kestävä. Kun lisko on levinnyt jollekin alueelle, sitä on vaikea saada enää torjuttua."

    • Anonyymi

      Käärme on Vanhan ja myös Uuden Testamentin vertauskuva papeista.

      Jes 59:5 Myrkkyliskon munia he hautovat, hämähäkin verkkoja he kutovat; joka niitä munia syö, se kuolee, rikkipoljetusta puhkeaa kyykäärme.

      • Anonyymi

        Niin siis juutalaiset ja ismailit oli niitä käärmeitä lainrikkojia ja fariseukset . Ei puhunut mitään kristityistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis juutalaiset ja ismailit oli niitä käärmeitä lainrikkojia ja fariseukset . Ei puhunut mitään kristityistä .

        Jesajan kirja on juutalainen profeetta joka kertoi millaisia juutalaiset ovat ....kristitty on vasta kun Jeesus syntyi .


    • Kun jäseniä on pian 22 miljoonaa- 22-
      niin yksilöillä on tietenkin ihmisen yksilön ominaisuuksia kaikkine vikoineen.

      Organisaatiossa pitää olla ja asennoitua- Olen itsekin joskus kompastunut omien tunteiden/organisaation suhteeseen.

      En usko kuitenkaan että yksi maanosa ottaisi jotakin eriävää asiaa esim. palkkapappiskunnan keskuudessa.

      • Anonyymi

        Niin voimakas on sinussa "minä jag itse" ainoan oikean totuuden narsismi.
        Sinussa vaikuttaa adventismin ja ellenin henki joka ei ole lähtenyt pois vaikka erosit Adventtikirkosa 10 vuotta sitten.

        Narsismi on parantumaton sairaus. Kysy apua sielunhoitajaltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voimakas on sinussa "minä jag itse" ainoan oikean totuuden narsismi.
        Sinussa vaikuttaa adventismin ja ellenin henki joka ei ole lähtenyt pois vaikka erosit Adventtikirkosa 10 vuotta sitten.

        Narsismi on parantumaton sairaus. Kysy apua sielunhoitajaltasi.

        Jumala rankaisee Amerikkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voimakas on sinussa "minä jag itse" ainoan oikean totuuden narsismi.
        Sinussa vaikuttaa adventismin ja ellenin henki joka ei ole lähtenyt pois vaikka erosit Adventtikirkosa 10 vuotta sitten.

        Narsismi on parantumaton sairaus. Kysy apua sielunhoitajaltasi.

        Itse minä jag omassa persoonassani luen Raamattuni itse jag minä- ja olen jag itse minä etsinyt kaiken tiedon aina paininetuista kirjoituksista, ja olen minun itseni jag korkealatuista aivosolukkoani käyttänyt.

        Minun aivosolukollani on tehty 55- vuotiaana kokonainen yliopiston lukuvuosi (25- opintopistettä) nuorten kanssa keskiarvolla; "kiitettävä" 4, asteikolla 1-5. > 54-56 ikäisenä itse jag minä opiskelin yliopistokursseja 70 opintopistettä erinomaisilla 5, kiitettävillä 4, ja hyvillä 3 arvosanoilla.

        Jospa "sielunhoitajia" tulisi minun "vastaanotolleni." -heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala rankaisee Amerikkaa.

        Kaikista maailman maissa ihmisiä pelastuu ikuiseen elämään; Matt 28:18-20, ja Jumala rankaisee maista ja kansallisuuksista riippumatta sitten Ilm 20 mukaan.

        Yksilöinä paukkuu sitten maailman maista riippumatta, joko elämän- tai ikuisen "kadotuksen" -ikuisen kuoleman tuomioita yksilöille yksilöllisesti kielistä, ja kansallisuuksista riippumatta.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Itse minä jag omassa persoonassani luen Raamattuni itse jag minä- ja olen jag itse minä etsinyt kaiken tiedon aina paininetuista kirjoituksista, ja olen minun itseni jag korkealatuista aivosolukkoani käyttänyt.

        Minun aivosolukollani on tehty 55- vuotiaana kokonainen yliopiston lukuvuosi (25- opintopistettä) nuorten kanssa keskiarvolla; "kiitettävä" 4, asteikolla 1-5. > 54-56 ikäisenä itse jag minä opiskelin yliopistokursseja 70 opintopistettä erinomaisilla 5, kiitettävillä 4, ja hyvillä 3 arvosanoilla.

        Jospa "sielunhoitajia" tulisi minun "vastaanotolleni." -heh.

        Emme käy narsistien vastaanotolla.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Itse minä jag omassa persoonassani luen Raamattuni itse jag minä- ja olen jag itse minä etsinyt kaiken tiedon aina paininetuista kirjoituksista, ja olen minun itseni jag korkealatuista aivosolukkoani käyttänyt.

        Minun aivosolukollani on tehty 55- vuotiaana kokonainen yliopiston lukuvuosi (25- opintopistettä) nuorten kanssa keskiarvolla; "kiitettävä" 4, asteikolla 1-5. > 54-56 ikäisenä itse jag minä opiskelin yliopistokursseja 70 opintopistettä erinomaisilla 5, kiitettävillä 4, ja hyvillä 3 arvosanoilla.

        Jospa "sielunhoitajia" tulisi minun "vastaanotolleni." -heh.

        Kaikki älykkäät ei silti ole hyviä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme käy narsistien vastaanotolla.

        Pimpelipom- ihanaa että osaatte mennä sinne missä ihmiset Teille uhrautuvat.


    • Anonyymi

      Aloituksessa on kuoltu omaan lihaansa ja siinä vaikeroidaan omissa lihan kärsimyksissä. Kannattaisi antaa elämänsä Jeesukselle, niin Evankeliumin tuoma rakkaus pääsisi vaikuttamaan aivan mielen syvimpiin pimeyksiin asti.
      Loppuu tuo ellen sitä, ellen tätä sota, sekä kiven vaikutus mantra.
      Ymmärsitkö

      • Anonyymi

        "Adventistit ovat tunnettuja keskinäisestä rakkaudestaan."

        Voihan siihen mantraan joku uskoa täysin valoin kun kun karmea totuus paljastuu.
        Adventismista tulee jatkuvaa hyökkäystä, kännytysyritystä ja pedonmerkki ruoskaa kristittyjä kohtaan. Pastoreilla on kaksihaarainen kieli.
        Jehovaveljet saavat olla rauhassa adventisteilta.

        Kts. Pitcairn jolla saarella kaikki olivat adventisteja lähimmäisenrakkauden ja pedofilian hengessä yms. saastaa.


      • Anonyymi

        Miten pääsit Ellen uskosta ja ellensapatista eroon?


    • Anonyymi

      Tv 7 ja Hyvä elämä - ohjelma ei mennyt ihan putkeen 27. 11. Ei sitten lähellekään.
      Yleisö rupesi nauramaan ihan väärässä paikassa. Eikä nauru loppunutkaan ihan heti. Saarnaaja yritti jatkaa epätoivon vimmalla, mutta piru oli irti, hirnuminen vain kasvoi.
      Sitä kesti minuuttitolkulla. Henki oli kadonnur nuoren miehen julistuksesta.
      Enpä ole nähnyt ja kuullut erikoisempaa julistusta!
      Ja tästä pitäisi vielä maksaa.

    • Anonyymi

      Kuka veisi tämän aloittajan hoitoon? Sama vihanpito pyörii päivästä toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe