Olen kohta kolme tuntia shoppaillut Ideaparkissa. Väentungos on valtaisa, ihmiset ovat ottaneet black fridayn kirjaimellisesti, klo 24 oli valtaisa jono odottamassa ovien avautumista. Tarjoukset ovat niin kovia, että sulovilenit ovat liikkeellä, kuten tässä itsekin.
Nyt on auto täynnä ja kukkaro tyhjä. Itseäni väsyttää, mutta olo on onnellinen.
Mukavaa päivää teille. Tulkaahan ostoksille. Tänne jäi vielä paljon ostettavaa. 😁
Yöparkki :)
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teitä työttömiä sitten piisaa
- Anonyymi
Ei keskellä viikkua pirä nuan lujasti ottaa. Oot päivistä sekaasi. Raukka.
- Anonyymi
Onko lapualla ideaparkki .Emmoo tiänykkään
- Anonyymi
On on! Se o vähä viälä kesken. Käpyjä molin keräämäs. Rahaa mullei ollu lähtieskää.
- Anonyymi
Korona kolkuttaa ovella...
- Anonyymi
Ai lapuan ideaparkin ovella
- Anonyymi
MIKSI pitää jonotta jossain oven takana? voi saada jopa koronan.
Itse ostin netin kautta bf tarjouksesta sen mitä tarvitsin (kotoa käsin)
ps. ei ole tarvinnut vielä käydä kertaakaan ideaparkissa.
bensa, luonto,ilmasto, ym säästyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813