Patrik Tiainen

Anonyymi

Patrik Tiainen asuu nykyään meidän naapurissa ja on kaupungin hommissa...maaseudulla. Ehkä se tuli teitä suvaitsemattomia ihmisiä tänne pakoon.

115

2506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa kiva kuulla.On normaalissa työelämässä,elämä jatkuu.

      • Anonyymi

        Oikein virka-asuisena :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein virka-asuisena :)

        Onko koppalakki päässä ja nahkaunivormu yllä?


    • Anonyymi

      Naantalilaisia on nykyään juu. Palokunnan hommissa.

      • Anonyymi

        Kundaliini. YouTube tibetan Monk mucik. Naantali Piikkiö onkin kabbalistien luvattu maa . ..


    • Muistaakseni Pate ei aktiivijulistajana ollut mitenkään suvaitsevammasta päästä.

      • Anonyymi

        Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi ja eli itse suhteessa miehen kanssa. Avioliitto Marian kanssa oli pelekkää kulissia. Miksi Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi, jos hän kerta itse oli myös sellainen? Ehkä hän halusi tahallaan ohjata seurakuntaa harhaan. Oikeassa elämässä Patrik tiesi, ettei homosuhteessa eläminen ole syntiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi ja eli itse suhteessa miehen kanssa. Avioliitto Marian kanssa oli pelekkää kulissia. Miksi Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi, jos hän kerta itse oli myös sellainen? Ehkä hän halusi tahallaan ohjata seurakuntaa harhaan. Oikeassa elämässä Patrik tiesi, ettei homosuhteessa eläminen ole syntiä!

        Julisti siksi, koska kuvitteli Raamatun niin sanovan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi ja eli itse suhteessa miehen kanssa. Avioliitto Marian kanssa oli pelekkää kulissia. Miksi Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi, jos hän kerta itse oli myös sellainen? Ehkä hän halusi tahallaan ohjata seurakuntaa harhaan. Oikeassa elämässä Patrik tiesi, ettei homosuhteessa eläminen ole syntiä!

        Sen avustaja miehet keräsi rahaa ,ei niillä muuta mielessä ollut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi ja eli itse suhteessa miehen kanssa. Avioliitto Marian kanssa oli pelekkää kulissia. Miksi Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi, jos hän kerta itse oli myös sellainen? Ehkä hän halusi tahallaan ohjata seurakuntaa harhaan. Oikeassa elämässä Patrik tiesi, ettei homosuhteessa eläminen ole syntiä!

        Etsikää DoctorT;n kannanotto Tiaisten avioitumisen jälkeisiltä kuukausilta! Hän epäili siinä, että Maria taidettiin naittaa miehimykselle!

        DoctorT:llä on tarkka silmä ja terävä ymmärrys! Niin se vain totta oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi ja eli itse suhteessa miehen kanssa. Avioliitto Marian kanssa oli pelekkää kulissia. Miksi Pate julisti homoseksuaalisuuden synniksi, jos hän kerta itse oli myös sellainen? Ehkä hän halusi tahallaan ohjata seurakuntaa harhaan. Oikeassa elämässä Patrik tiesi, ettei homosuhteessa eläminen ole syntiä!

        Eihän se, ettei pysty vastustamaan syntiä tarkoita ettei sitä pitäisi syntinä.
        Tietääkseni Patrick on halunnut pitäytyä homosuhteista paljastumisensa jälkeen,
        mutta ei ole uudempaa tietoa, eikä kukaan ulkopuolinen voi tietää varmasti mitä suhteita on ollut. Pahinta oli asian salaaminen, opettaminen selkeästi toisin kuin itse elää ja ylipäätään aviorikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsikää DoctorT;n kannanotto Tiaisten avioitumisen jälkeisiltä kuukausilta! Hän epäili siinä, että Maria taidettiin naittaa miehimykselle!

        DoctorT:llä on tarkka silmä ja terävä ymmärrys! Niin se vain totta oli!

        >>DoctorT:llä on tarkka silmä ja terävä ymmärry<<

        Ylivainion asiassa DoctorT on väärässä samalla sielun voimalla kaatoivat ihmisiä rukousjonoissa Tiainen ja Ylivainio


    • Anonyymi

      Toivotaan että pysyykin siellä ilman koohotuksia.

      • Anonyymi

        Kyllä varmasti pysyy ja nauttii normaalista työelämästä,toisin kuin monet hellarit sekopäisine juttuineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti pysyy ja nauttii normaalista työelämästä,toisin kuin monet hellarit sekopäisine juttuineen.

        Kommentoijana olet itse siitä sekopäisimmästä päästä. Vieläkin ihannoit Patea, vaikka paljastunut huijariksi ja hengelliseksi puoskariksi ja pelleksi, mutta solvaat Jeesuksen todellisia seuraajia, jollainen itse et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoijana olet itse siitä sekopäisimmästä päästä. Vieläkin ihannoit Patea, vaikka paljastunut huijariksi ja hengelliseksi puoskariksi ja pelleksi, mutta solvaat Jeesuksen todellisia seuraajia, jollainen itse et ole.

        Heräsihän se norolammen assistenttikin,kun Patrickista puhutaan.Todelliset Jeesuksen seuraajat ovat ihan muualla,kuin siellä päässä.Patrick julkisesti paljastettiin,erotettiin,miten on muiden valhe pappien pimeät teot??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsihän se norolammen assistenttikin,kun Patrickista puhutaan.Todelliset Jeesuksen seuraajat ovat ihan muualla,kuin siellä päässä.Patrick julkisesti paljastettiin,erotettiin,miten on muiden valhe pappien pimeät teot??????

        Toisten ihmisten synnit ovat ilmeisempiä kuin toisten. Jumala kyllä tuomitsee aikanaan jokaisen tekojensa mukaan. Myös uskovat tuomitaan ns. palkkatuomiolla, mutta Jeesuksen veren suojaamina heillä/meillä ei ole kuitenkaan kadotustuomiota.
        Kestävätkö sinun herjaamisesi ja panettelusi viimeisellä tuomiolla? Selvästi näet rikan veljesi/sisaresi silmässä, mutta et klapia omassasi.
        Kunpa nöyrtyisit Jumalan edessä ja tekisit parannuksen katkeruudestasi ja julkeista herjauksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten ihmisten synnit ovat ilmeisempiä kuin toisten. Jumala kyllä tuomitsee aikanaan jokaisen tekojensa mukaan. Myös uskovat tuomitaan ns. palkkatuomiolla, mutta Jeesuksen veren suojaamina heillä/meillä ei ole kuitenkaan kadotustuomiota.
        Kestävätkö sinun herjaamisesi ja panettelusi viimeisellä tuomiolla? Selvästi näet rikan veljesi/sisaresi silmässä, mutta et klapia omassasi.
        Kunpa nöyrtyisit Jumalan edessä ja tekisit parannuksen katkeruudestasi ja julkeista herjauksistasi.

        Sinä se katkera olet,kun sinua ei palvota,minä en hyväksy Patrickin tekoja,mutta hän on myöntänyt kaiken,erotettu,julkisesti kaikki tuotu esille,miten on sinun salatut syntisi,katkeruutesi,ylpeytesi?


    • Anonyymi

      Mitä "monisukupuolta" Tintti nykyään edustaa?

      • Anonyymi

        Mitä se sinulle kuuluu,katso vain omaa syntielämää.Minä en hyväksynyt homoja,joten Jumala opetti minua,jouduin sairaalaan ja kuka minua hoiti rakkaudella oli juuri homo,kun lähdin sairaalasta ja hyvästelimme,molemmat liikutuimme kyyneliin.En ole koskaan saanut hellareissa tällaista,vilpitöntä rakkautta minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu,katso vain omaa syntielämää.Minä en hyväksynyt homoja,joten Jumala opetti minua,jouduin sairaalaan ja kuka minua hoiti rakkaudella oli juuri homo,kun lähdin sairaalasta ja hyvästelimme,molemmat liikutuimme kyyneliin.En ole koskaan saanut hellareissa tällaista,vilpitöntä rakkautta minua kohtaan.

        No katsos kun hellareissa ei taida olla homoja. Tuo auttaja katsoi sinua varmaan sillä silmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos kun hellareissa ei taida olla homoja. Tuo auttaja katsoi sinua varmaan sillä silmällä.

        Hellareissa niitä on,varsinkin lesbot ovat edustettuna,oikeita saastapesiä.Minä kun olenkin nainen ja voin sanoa,että suorastaan oksettaa sinunkaltaisesi farisealaisuus.Puhdasta,Jumalan mielenmukaista rakkautta ei löydy hellareista.Niin,olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hellareissa niitä on,varsinkin lesbot ovat edustettuna,oikeita saastapesiä.Minä kun olenkin nainen ja voin sanoa,että suorastaan oksettaa sinunkaltaisesi farisealaisuus.Puhdasta,Jumalan mielenmukaista rakkautta ei löydy hellareista.Niin,olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa.

        Pesän puhtaanapito on lesbon kunnia-asia, joten pidä pienempää ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos kun hellareissa ei taida olla homoja. Tuo auttaja katsoi sinua varmaan sillä silmällä.

        Heh. Kyllä siellä oli homoja jo 60-luvulla.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos kun hellareissa ei taida olla homoja. Tuo auttaja katsoi sinua varmaan sillä silmällä.

        Tynkkynen ....


      • Anonyymi

        Varmaan Naantalin venäläisten yhteydessä syömässä avustusruokia.


    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää sentään !

      " Ehkä se tuli teitä suvaitsemattomia ihmisiä tänne pakoon. "

      Patrik oli täys huijari monella tasolla ja tavalla, joka jäi kiinni verekseltään !

      Mutta vika ei olekkaan huijarissa, vaan niissä, jotka eivät hyväksy valhetta ja huijaamista !

      Aivan käsittämätön ajattelutapa !

      • Anonyymi

        Toki se pitää tapaus Tiaisesta lisätä, että ovat nyky uskovat todella sokeita !

        Siis eivät erottaneet selvää hujaria, vaikka kaikki oli nähtävissä selvästi !

        Siis itselleni pisti heti silmään "uskoontulo", jossa hän sanoi, että "resonoi" !

        Lisäksi hän selvästi esitti "kielilläpuhumista", eli eräässäkin videossa hän hoki muistaakseni sanaa "lupiini", mutta kun tajusi itse sen, niin havahtui ja muutti glossaaliaan !

        Siis jos kielillä puhutaan, niin siinä pitää olla selvä sanoma sillä kielellä, mutta eihän se mikään sanoma ole kenellekkään, että hoetaan jotain "lupiini" sanaa vain !

        Lisäksi olivat ne "juopumiset", eli värään hengen vaikutukset !

        Mutta monista näistä ja muista selvistä merkeistä huolimatta Tieinen meni läpi, kuin väärä raha !

        Joten kyllä ovat uskovat nykyään sokeita, eikä ole kykyä erottaa edes selvääkään huijaria aidosta uskovasta !

        Todella heikko homma siis !


      • Anonyymi

        Mikä oli aloittajan tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se pitää tapaus Tiaisesta lisätä, että ovat nyky uskovat todella sokeita !

        Siis eivät erottaneet selvää hujaria, vaikka kaikki oli nähtävissä selvästi !

        Siis itselleni pisti heti silmään "uskoontulo", jossa hän sanoi, että "resonoi" !

        Lisäksi hän selvästi esitti "kielilläpuhumista", eli eräässäkin videossa hän hoki muistaakseni sanaa "lupiini", mutta kun tajusi itse sen, niin havahtui ja muutti glossaaliaan !

        Siis jos kielillä puhutaan, niin siinä pitää olla selvä sanoma sillä kielellä, mutta eihän se mikään sanoma ole kenellekkään, että hoetaan jotain "lupiini" sanaa vain !

        Lisäksi olivat ne "juopumiset", eli värään hengen vaikutukset !

        Mutta monista näistä ja muista selvistä merkeistä huolimatta Tieinen meni läpi, kuin väärä raha !

        Joten kyllä ovat uskovat nykyään sokeita, eikä ole kykyä erottaa edes selvääkään huijaria aidosta uskovasta !

        Todella heikko homma siis !

        Niinkuin menee edelleen läpi,kaikki sairas toiminta.Hellareissa ei Jumalan henki ole,eikä vaikuta,täysin saatanan henki.Niin oksettavaa esitystä pitävät Kallionpää Närhi,ym. teeskentelijät.Tällaiset velhot saavat edelleen toimia,olette heidän lumouksissa.Tiainen on paljastettu julkisesti,hän on vetäytynyt pois,nyt on aika paljastua muut esiintyjät ja teeskentelijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin menee edelleen läpi,kaikki sairas toiminta.Hellareissa ei Jumalan henki ole,eikä vaikuta,täysin saatanan henki.Niin oksettavaa esitystä pitävät Kallionpää Närhi,ym. teeskentelijät.Tällaiset velhot saavat edelleen toimia,olette heidän lumouksissa.Tiainen on paljastettu julkisesti,hän on vetäytynyt pois,nyt on aika paljastua muut esiintyjät ja teeskentelijät.

        Sehän se ongelma juuri on, kun ei nähdä, vaan ollaan umpisokeita eikä kyetä edes selviä huijareita paljastamaan, vaan kaikki huijarit ja eksytykset otetaan avosylin vastaan SUVAITSEVAISUUDEN nimissä !

        Siis se sama suvaitsevaisuus, joka on ketjun aloittajallakin !

        Eli ketään ei saa arvioida eikä tuomita mukamas, vaikka Raamattu vartavasten kehoittaa koettelemaan kaikki !

        1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        1. Kor. 5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

        Ja lisäksi Sana sanoo, että erotkaa heistä !

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Mutta nykyään siis kaikki tämä terve arvostelu ja koettelu ja tumitseminenkin kielletään juurikin sen "SUVAITSEVAISUUDEN" nimissä !!!

        Tälläkin foorumilla törmää kaiken aikaa niihin, jotka kieltävät kaiken tämän edellä luetun, ja sanovat, että ketään ei saa tuomita !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se ongelma juuri on, kun ei nähdä, vaan ollaan umpisokeita eikä kyetä edes selviä huijareita paljastamaan, vaan kaikki huijarit ja eksytykset otetaan avosylin vastaan SUVAITSEVAISUUDEN nimissä !

        Siis se sama suvaitsevaisuus, joka on ketjun aloittajallakin !

        Eli ketään ei saa arvioida eikä tuomita mukamas, vaikka Raamattu vartavasten kehoittaa koettelemaan kaikki !

        1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        1. Kor. 5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

        Ja lisäksi Sana sanoo, että erotkaa heistä !

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Mutta nykyään siis kaikki tämä terve arvostelu ja koettelu ja tumitseminenkin kielletään juurikin sen "SUVAITSEVAISUUDEN" nimissä !!!

        Tälläkin foorumilla törmää kaiken aikaa niihin, jotka kieltävät kaiken tämän edellä luetun, ja sanovat, että ketään ei saa tuomita !!!

        Minusta on todella naurettavaa ulkokultaista,jatkuvasti ruotia Tiaista,tehdä hänestä suurin syntipukki.Patrick tunnusti,pyysi anteeksi,vetäytyi pois,mikään ei teille riitä.Miten on muiden petollisten paimenten laita,he saavat toimia,koskaan heitä ei halutakkaan paljastaa,hyväksytään kaikki,niinkuin he olisivat jumalia.Aloittaja ehkä myöskin tarkoittaa sitä,että ette koskaan anna Patrickille anteeksi.On niin ihkua heitellä kiviä,oma liha saa paisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on todella naurettavaa ulkokultaista,jatkuvasti ruotia Tiaista,tehdä hänestä suurin syntipukki.Patrick tunnusti,pyysi anteeksi,vetäytyi pois,mikään ei teille riitä.Miten on muiden petollisten paimenten laita,he saavat toimia,koskaan heitä ei halutakkaan paljastaa,hyväksytään kaikki,niinkuin he olisivat jumalia.Aloittaja ehkä myöskin tarkoittaa sitä,että ette koskaan anna Patrickille anteeksi.On niin ihkua heitellä kiviä,oma liha saa paisua.

        Mitä ihmettä sinä sekoilet ?

        Aloittaja itse toi tämän asian tänne, syyttäen niitä, jotka aikoinaan kertoivat asioista Patrikista totuuden !

        Ketjun aloittajahan tämän nosti TAAS esille, eikä hänen muinoiset paljastajansa !

        Itse otin kantaa vain siihen, että miten nämä tälläiset eksyttäjät menivät ja yhä vain menevät läpi uskovaksi itseään nimittäville !!!???

        Nyt siis olisi jo korkein aika oppia, uskoien piireissä, tunnistamaan eksyttäjät ja eksytykset !

        Eikä niitä opi tunnistamaan kuin käsittelemällä aiemmat virheet, joita kukin itse on tehnyt !

        Nuo anteeksipyytämiset ja antamiset ovat sitten oma lukunsa kokonaan, niihin en viitsi edes puuttua, niin epäselviä nykyuskoville jopa nekin asiat ovat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä sekoilet ?

        Aloittaja itse toi tämän asian tänne, syyttäen niitä, jotka aikoinaan kertoivat asioista Patrikista totuuden !

        Ketjun aloittajahan tämän nosti TAAS esille, eikä hänen muinoiset paljastajansa !

        Itse otin kantaa vain siihen, että miten nämä tälläiset eksyttäjät menivät ja yhä vain menevät läpi uskovaksi itseään nimittäville !!!???

        Nyt siis olisi jo korkein aika oppia, uskoien piireissä, tunnistamaan eksyttäjät ja eksytykset !

        Eikä niitä opi tunnistamaan kuin käsittelemällä aiemmat virheet, joita kukin itse on tehnyt !

        Nuo anteeksipyytämiset ja antamiset ovat sitten oma lukunsa kokonaan, niihin en viitsi edes puuttua, niin epäselviä nykyuskoville jopa nekin asiat ovat !

        Aloittaja toi esille,enkä sekoile,sinun "kasvaneena"kristittynä olisi pitänyt olla hiljaa,aloittaja nimenomaan toi oikein asian esille,juurikin tuo teidän anteeksiantamattomuutenne,raivokas oman lihan paisuneisuus,on kauhistuttavaa.


      • Anonyymi

        "Patrik oli täys huijari monella tasolla ja tavalla, joka jäi kiinni verekseltään !"

        Olen eri mieltä. Patrick ei mahda mitään sille millaiseksi on syntynyt. Syytän niitä, jotka valehtelivat hänelle, että uskoon tulo tekee hänestä heteron. Nuori poika uskoi ja tässä ollaan. Lopettakaa hänen elämänsä repostelu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli aloittajan tarkoitus?

        Tyypillinen palstan juoru-ukko/akka!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se ongelma juuri on, kun ei nähdä, vaan ollaan umpisokeita eikä kyetä edes selviä huijareita paljastamaan, vaan kaikki huijarit ja eksytykset otetaan avosylin vastaan SUVAITSEVAISUUDEN nimissä !

        Siis se sama suvaitsevaisuus, joka on ketjun aloittajallakin !

        Eli ketään ei saa arvioida eikä tuomita mukamas, vaikka Raamattu vartavasten kehoittaa koettelemaan kaikki !

        1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        1. Kor. 5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

        Ja lisäksi Sana sanoo, että erotkaa heistä !

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Mutta nykyään siis kaikki tämä terve arvostelu ja koettelu ja tumitseminenkin kielletään juurikin sen "SUVAITSEVAISUUDEN" nimissä !!!

        Tälläkin foorumilla törmää kaiken aikaa niihin, jotka kieltävät kaiken tämän edellä luetun, ja sanovat, että ketään ei saa tuomita !!!

        Ongelma on teidän tekopyhyydessänne. Ette kykene kohtaamaan ihmistä sellaisena kuin hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja toi esille,enkä sekoile,sinun "kasvaneena"kristittynä olisi pitänyt olla hiljaa,aloittaja nimenomaan toi oikein asian esille,juurikin tuo teidän anteeksiantamattomuutenne,raivokas oman lihan paisuneisuus,on kauhistuttavaa.

        Siinäpä se. Mikään ei näille fariseuksille riitä, pitää piiskata kuollutta hevostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja toi esille,enkä sekoile,sinun "kasvaneena"kristittynä olisi pitänyt olla hiljaa,aloittaja nimenomaan toi oikein asian esille,juurikin tuo teidän anteeksiantamattomuutenne,raivokas oman lihan paisuneisuus,on kauhistuttavaa.

        Siis sinä suvakki haluat minun lakaisevan kaiken maton alle ???

        Siihenkö Raamattu sinua opettaa ?

        Ilman mitään asioiden käsittelyä, jotta OMISTA virheistä opittaisiin, kuten edellä kirjoitin !!!

        Minulle Jumala on opettanut tärkeimmät opetukset juurikin ns. "kantapään kautta", eli Herra on laittanut minut tutkimaan sitä, että missä kompastuin tai kaaduin, tai eksyin itse Totuudesta, jotta en lankeaisi enää samaan !!!

        Mutta sinulla kai on aivan toisin ???

        Sinäkö jätät kaiken käsittelemättä, etkä tarvitse opetusta OMISTA virheistäsi ???

        Anteeksiantamisesta ja anteeksi antamattomuudestakaan sinä et näköjään ymmärrä mitään !

        Se ei ole mitään anteeksiantamattomuutta, että pyrkii jonkun esimerkkitapauksen kautta avaamaan eksytettyjen silmät näkemään, jotta he eivät uudestaan eksyisi samankaltaisiin eksytyksiin ja eksyttäjien vietäväksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se pitää tapaus Tiaisesta lisätä, että ovat nyky uskovat todella sokeita !

        Siis eivät erottaneet selvää hujaria, vaikka kaikki oli nähtävissä selvästi !

        Siis itselleni pisti heti silmään "uskoontulo", jossa hän sanoi, että "resonoi" !

        Lisäksi hän selvästi esitti "kielilläpuhumista", eli eräässäkin videossa hän hoki muistaakseni sanaa "lupiini", mutta kun tajusi itse sen, niin havahtui ja muutti glossaaliaan !

        Siis jos kielillä puhutaan, niin siinä pitää olla selvä sanoma sillä kielellä, mutta eihän se mikään sanoma ole kenellekkään, että hoetaan jotain "lupiini" sanaa vain !

        Lisäksi olivat ne "juopumiset", eli värään hengen vaikutukset !

        Mutta monista näistä ja muista selvistä merkeistä huolimatta Tieinen meni läpi, kuin väärä raha !

        Joten kyllä ovat uskovat nykyään sokeita, eikä ole kykyä erottaa edes selvääkään huijaria aidosta uskovasta !

        Todella heikko homma siis !

        Patrick monesti myös purskahti nauruun, kun näki, kuinka kuulijat olivat vedätettävissä vaikka mihin. Välillä Tiainen pilkkasi Jumalaa ja ympäriltä vain kuului aamenta ja hallelyyjaa. Kerran yksi minun vierellä tosin totesi, että onko tuo Patrick huumeissaan, ku puhuu niin sekoja. Vessassa kuulin Patrickin sanovan puhelimeen että voi vittu. Kuulin sen jopa kahdesti. Kerroin seurakunnan vanhimmille tästä, mutta he eivät uskoneet. He sanoivat, että Patrick on pyhää henkeä täynnänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä suvakki haluat minun lakaisevan kaiken maton alle ???

        Siihenkö Raamattu sinua opettaa ?

        Ilman mitään asioiden käsittelyä, jotta OMISTA virheistä opittaisiin, kuten edellä kirjoitin !!!

        Minulle Jumala on opettanut tärkeimmät opetukset juurikin ns. "kantapään kautta", eli Herra on laittanut minut tutkimaan sitä, että missä kompastuin tai kaaduin, tai eksyin itse Totuudesta, jotta en lankeaisi enää samaan !!!

        Mutta sinulla kai on aivan toisin ???

        Sinäkö jätät kaiken käsittelemättä, etkä tarvitse opetusta OMISTA virheistäsi ???

        Anteeksiantamisesta ja anteeksi antamattomuudestakaan sinä et näköjään ymmärrä mitään !

        Se ei ole mitään anteeksiantamattomuutta, että pyrkii jonkun esimerkkitapauksen kautta avaamaan eksytettyjen silmät näkemään, jotta he eivät uudestaan eksyisi samankaltaisiin eksytyksiin ja eksyttäjien vietäväksi !

        Millä oikeudella nimittelet minut suvakiksi.Oikein näkyy sinun raivosi ja paisuneisuutesi!!!Eiköhän näitä esimerkkejä löydy muistakin,Kallionpää,Närhi,Finnilä.Hartikainen.........ym. valehtelijoita,lihallista,pimeydestä tullutta magiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oikeudella nimittelet minut suvakiksi.Oikein näkyy sinun raivosi ja paisuneisuutesi!!!Eiköhän näitä esimerkkejä löydy muistakin,Kallionpää,Närhi,Finnilä.Hartikainen.........ym. valehtelijoita,lihallista,pimeydestä tullutta magiaa.

        No, suvakkihan sinä olet, kun haluat suvaita kaikkea, eikä esim. Patrikia ja Patrikin toimintaa saa muka arvioida eikä arvostella !

        Näihän sinä ITSE kirjoitit !

        " "kasvaneena"kristittynä olisi pitänyt olla hiljaa,aloittaja nimenomaan toi oikein asian esille,juurikin tuo teidän anteeksiantamattomuutenne "

        Eli sanomasi oli siis "olkaa hiljaa, ketään ei saa tuomita, olette anteeksiantamattomia" !

        Silkkaa suvakin touhua ja sanomaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, suvakkihan sinä olet, kun haluat suvaita kaikkea, eikä esim. Patrikia ja Patrikin toimintaa saa muka arvioida eikä arvostella !

        Näihän sinä ITSE kirjoitit !

        " "kasvaneena"kristittynä olisi pitänyt olla hiljaa,aloittaja nimenomaan toi oikein asian esille,juurikin tuo teidän anteeksiantamattomuutenne "

        Eli sanomasi oli siis "olkaa hiljaa, ketään ei saa tuomita, olette anteeksiantamattomia" !

        Silkkaa suvakin touhua ja sanomaa !

        Siis,oletko ihan kunnossa,hänethän tuomittiin,erotettiin,julkisesti tuotiin esiin hänen kaikki väärät tekonsa,hän myönsi ja pyysi anteeksi ja on varmasti Jumalan edessä tehnyt samoin,miten olen suvakki,päänkö pitäisi katkaista,niinkuin islamissa???Etkö näe omaa tilaasi,onko ylpeys sokaissut sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se pitää tapaus Tiaisesta lisätä, että ovat nyky uskovat todella sokeita !

        Siis eivät erottaneet selvää hujaria, vaikka kaikki oli nähtävissä selvästi !

        Siis itselleni pisti heti silmään "uskoontulo", jossa hän sanoi, että "resonoi" !

        Lisäksi hän selvästi esitti "kielilläpuhumista", eli eräässäkin videossa hän hoki muistaakseni sanaa "lupiini", mutta kun tajusi itse sen, niin havahtui ja muutti glossaaliaan !

        Siis jos kielillä puhutaan, niin siinä pitää olla selvä sanoma sillä kielellä, mutta eihän se mikään sanoma ole kenellekkään, että hoetaan jotain "lupiini" sanaa vain !

        Lisäksi olivat ne "juopumiset", eli värään hengen vaikutukset !

        Mutta monista näistä ja muista selvistä merkeistä huolimatta Tieinen meni läpi, kuin väärä raha !

        Joten kyllä ovat uskovat nykyään sokeita, eikä ole kykyä erottaa edes selvääkään huijaria aidosta uskovasta !

        Todella heikko homma siis !

        Totta puhut. Se on juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on todella naurettavaa ulkokultaista,jatkuvasti ruotia Tiaista,tehdä hänestä suurin syntipukki.Patrick tunnusti,pyysi anteeksi,vetäytyi pois,mikään ei teille riitä.Miten on muiden petollisten paimenten laita,he saavat toimia,koskaan heitä ei halutakkaan paljastaa,hyväksytään kaikki,niinkuin he olisivat jumalia.Aloittaja ehkä myöskin tarkoittaa sitä,että ette koskaan anna Patrickille anteeksi.On niin ihkua heitellä kiviä,oma liha saa paisua.

        Tiaisen toiminta ja puheet olivat pelkkää valhetta valheiden perään. Vasta kiinni jäätyään, hänen oli pakko myöntää totuus. Joten Patrickin "tunnustamisella" ja "katumisella" ei ole mitään painoarvoa.
        Ja mitä tulee kivien heittelemiseen, siinä olet itse kunnostautunut varsin tehokkaasti. Katkeruutesi uskovia kohtaan on sairaalloista.
        Valitettavasti olet oikeassa siinä, että Jeesuksen seurakunnassa on paljon pahoja paimenia, jotka eivät toimi laumansa kaitsemisessa Jeesuksen esimerkin mukaan, vaan päästävät susia lammastarhaan ja syövät itse lampaiden lihat ja rasvan, ja heittävät loput petojen kitaan. Tästä syystä Patrickin pääsi sisään eksyttävine harhaoppeineen, kun paimenet eivät valvoneet.
        Patrick ei tule koskaan saamaan anteeksiantoa sen enempää ihmisiltä kuin Jumalaltakaan, ennen kuin hän tekee parannuksen synneistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiaisen toiminta ja puheet olivat pelkkää valhetta valheiden perään. Vasta kiinni jäätyään, hänen oli pakko myöntää totuus. Joten Patrickin "tunnustamisella" ja "katumisella" ei ole mitään painoarvoa.
        Ja mitä tulee kivien heittelemiseen, siinä olet itse kunnostautunut varsin tehokkaasti. Katkeruutesi uskovia kohtaan on sairaalloista.
        Valitettavasti olet oikeassa siinä, että Jeesuksen seurakunnassa on paljon pahoja paimenia, jotka eivät toimi laumansa kaitsemisessa Jeesuksen esimerkin mukaan, vaan päästävät susia lammastarhaan ja syövät itse lampaiden lihat ja rasvan, ja heittävät loput petojen kitaan. Tästä syystä Patrickin pääsi sisään eksyttävine harhaoppeineen, kun paimenet eivät valvoneet.
        Patrick ei tule koskaan saamaan anteeksiantoa sen enempää ihmisiltä kuin Jumalaltakaan, ennen kuin hän tekee parannuksen synneistään.

        Siinä varsinainen fanaattinen islam uskoinen,ei ole ihme,että monet pakenevat hellareista,heissä on murhan henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli aloittajan tarkoitus?

        No joo, tarkoitus on asua täällä Naantalissa Tiaisestakin huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä sekoilet ?

        Aloittaja itse toi tämän asian tänne, syyttäen niitä, jotka aikoinaan kertoivat asioista Patrikista totuuden !

        Ketjun aloittajahan tämän nosti TAAS esille, eikä hänen muinoiset paljastajansa !

        Itse otin kantaa vain siihen, että miten nämä tälläiset eksyttäjät menivät ja yhä vain menevät läpi uskovaksi itseään nimittäville !!!???

        Nyt siis olisi jo korkein aika oppia, uskoien piireissä, tunnistamaan eksyttäjät ja eksytykset !

        Eikä niitä opi tunnistamaan kuin käsittelemällä aiemmat virheet, joita kukin itse on tehnyt !

        Nuo anteeksipyytämiset ja antamiset ovat sitten oma lukunsa kokonaan, niihin en viitsi edes puuttua, niin epäselviä nykyuskoville jopa nekin asiat ovat !

        "syyttäen niitä, jotka aikoinaan kertoivat asioista Patrikista totuuden !"

        Höpöhöpö. Minä en syyttänyt juuri niitä enkä itseasiassa ketään mutta tämä ketju on täynnä niitä, jotka aloitus mainitsee. Minulla ei ole mitään Tiaista vastaan. Eikä homojakaan. Yksi ystävistäni on naispuolinen homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen palstan juoru-ukko/akka!!

        Mitä ihmettä?!! Minä olin innoissanin kun kuulin Tiaisen muuttaneen tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä varsinainen fanaattinen islam uskoinen,ei ole ihme,että monet pakenevat hellareista,heissä on murhan henki.

        Sano se Raamatun kohta, jossa kerrotaan, että ihminen voi pelastua, tekemättä parannusta synneistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano se Raamatun kohta, jossa kerrotaan, että ihminen voi pelastua, tekemättä parannusta synneistään.

        Sinäkö se jumala olet,joka tiedät,kuka on tehnyt parannuksen ja kuka ei.Aikamoista hulluutta,paetkaa näitä petoja,he tuhoavat ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on todella naurettavaa ulkokultaista,jatkuvasti ruotia Tiaista,tehdä hänestä suurin syntipukki.Patrick tunnusti,pyysi anteeksi,vetäytyi pois,mikään ei teille riitä.Miten on muiden petollisten paimenten laita,he saavat toimia,koskaan heitä ei halutakkaan paljastaa,hyväksytään kaikki,niinkuin he olisivat jumalia.Aloittaja ehkä myöskin tarkoittaa sitä,että ette koskaan anna Patrickille anteeksi.On niin ihkua heitellä kiviä,oma liha saa paisua.

        Koivisto oli hellareissa vapareissa cityseurakunnissa ja homo tuli . Hellareita on sleyssä .....varastelevat vaan myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Patrik oli täys huijari monella tasolla ja tavalla, joka jäi kiinni verekseltään !"

        Olen eri mieltä. Patrick ei mahda mitään sille millaiseksi on syntynyt. Syytän niitä, jotka valehtelivat hänelle, että uskoon tulo tekee hänestä heteron. Nuori poika uskoi ja tässä ollaan. Lopettakaa hänen elämänsä repostelu!!!

        Huijareita rahankerääjiä eikä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patrick monesti myös purskahti nauruun, kun näki, kuinka kuulijat olivat vedätettävissä vaikka mihin. Välillä Tiainen pilkkasi Jumalaa ja ympäriltä vain kuului aamenta ja hallelyyjaa. Kerran yksi minun vierellä tosin totesi, että onko tuo Patrick huumeissaan, ku puhuu niin sekoja. Vessassa kuulin Patrickin sanovan puhelimeen että voi vittu. Kuulin sen jopa kahdesti. Kerroin seurakunnan vanhimmille tästä, mutta he eivät uskoneet. He sanoivat, että Patrick on pyhää henkeä täynnänsä!

        Juutalaiset huutaa hallelujaata mutta kieltää ristin. Pilkkaavat tosi satanistisesti. Pentagrammittaa. Naantalissa on kabbalisteja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä?!! Minä olin innoissanin kun kuulin Tiaisen muuttaneen tänne.

        Kabbalistit noita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Patrik oli täys huijari monella tasolla ja tavalla, joka jäi kiinni verekseltään !"

        Olen eri mieltä. Patrick ei mahda mitään sille millaiseksi on syntynyt. Syytän niitä, jotka valehtelivat hänelle, että uskoon tulo tekee hänestä heteron. Nuori poika uskoi ja tässä ollaan. Lopettakaa hänen elämänsä repostelu!!!

        Niin ne on kaikki . Muuttaisi lähi itään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Patrik oli täys huijari monella tasolla ja tavalla, joka jäi kiinni verekseltään !"

        Olen eri mieltä. Patrick ei mahda mitään sille millaiseksi on syntynyt. Syytän niitä, jotka valehtelivat hänelle, että uskoon tulo tekee hänestä heteron. Nuori poika uskoi ja tässä ollaan. Lopettakaa hänen elämänsä repostelu!!!

        Syntynyt homoksi! Siitä tutkijat eivät ole yksimielisiä. Monet katsovat, että kasvuympäristöllä on ratkaiseva vaikutus seksuaaliseen suuntaukseen.


    • Anonyymi

      Olen aina tykännyt Tiaisesta, hän oli hyvä Hengen mies. Sittemmin paljastui kaikenlaista. Se ei muuta mitenkään sitä, että hän oli Hengen mies. Tulisieluiset on hyviä, jos he joskus lankeavat, se ei muuta sitä että he olivat hyviä. Sama kuin sanoisi jostain elokuvanäyttelijästä, jonka työnjäljestä on aina pitänyt, ja hänen sittemmin paljastuttua vaikkapa juuri homoseksuaaliksi, että no niin, en minä hänen elokuvistaan koskaan pitänytkään.

      • Anonyymi

        Minä todellakin voin sanoa,kun veljeni kuoleman jälkeen,menin mäkkäriin ja sain kohdata Patrickin,hän rukoili puolestani,sai tiedon sanat elämäni taisteluun,oli erittäin aito,en ole sellaista rauhaa koskaan kokenut muiden hellari pappien kautta.


      • Anonyymi

        Tätä se juuri on mistä jo edellä kirjoitin !

        " Olen aina tykännyt Tiaisesta, hän oli hyvä Hengen mies. Sittemmin paljastui kaikenlaista. Se ei muuta mitenkään sitä, että hän oli Hengen mies "

        Kysymys kuuluukin siis että: Minkä hengen ???

        Ei hän uudestisyntynyt ollut, vaan vain "resonoi" maailman kanssa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se juuri on mistä jo edellä kirjoitin !

        " Olen aina tykännyt Tiaisesta, hän oli hyvä Hengen mies. Sittemmin paljastui kaikenlaista. Se ei muuta mitenkään sitä, että hän oli Hengen mies "

        Kysymys kuuluukin siis että: Minkä hengen ???

        Ei hän uudestisyntynyt ollut, vaan vain "resonoi" maailman kanssa !

        Siis onhan "pyhiä" miehiä, vaikkapa joku buddhalainen munkki !

        Mutta eivät sellaiset "hengen miehet" mitään Hengen miehiä ole !


      • Anonyymi

        Voi myös kysyä olisiko langennut, jos olisi saanut olla rehellisesti mikä on? Ja häntä olisi sen sijaan tuettu uskonelämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös kysyä olisiko langennut, jos olisi saanut olla rehellisesti mikä on? Ja häntä olisi sen sijaan tuettu uskonelämässä.

        Eiköhän nyt panna jo oikeat rikolliset vastuuseen.Olen itse ollut tuon sairaan hellarilahkon henkivallan alla.Tulipahan sekoiltua,saastaiset papit siunasivat ja täytyin ties milkä voimalla.Tänä päivänä en noihin sekoiluihin mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös kysyä olisiko langennut, jos olisi saanut olla rehellisesti mikä on? Ja häntä olisi sen sijaan tuettu uskonelämässä.

        Missä ihmeen uskonelämässä ?

        Eihän hän oikeasti ollut uudestisyntynyt edes !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen uskonelämässä ?

        Eihän hän oikeasti ollut uudestisyntynyt edes !

        Yksikään hellari ei ole uudestisyntynyt,he ovat saatanan lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään hellari ei ole uudestisyntynyt,he ovat saatanan lapsia.

        Juurikin näin,he ovat todella voimakkaissa henkivalloissa.Ystäväni,joka sieltä pääsi irti,on niin kauhuissaan siitä vihan ja ralkaudettomuuden hengestä,mitä sai kokea.


      • Anonyymi

        Hengen mies, joka ainakin välillä unohti kuunnella Jumalaa, kun omat kuviot oli kiinnostavampia kuin Jumalan suunnitelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengen mies, joka ainakin välillä unohti kuunnella Jumalaa, kun omat kuviot oli kiinnostavampia kuin Jumalan suunnitelmat.

        Eiköhän se ole jokaisen hellaripapin ongelma,ei kysytä Jumalan tahtoa,lihan nautinnot ovat tärkeimmät,oma ego,raha,saada olla palvonnan kohde.On se ihme,että vain Tiaisen lankeemus saa näin raivoon,muiden teot halutaan lakaista maton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä todellakin voin sanoa,kun veljeni kuoleman jälkeen,menin mäkkäriin ja sain kohdata Patrickin,hän rukoili puolestani,sai tiedon sanat elämäni taisteluun,oli erittäin aito,en ole sellaista rauhaa koskaan kokenut muiden hellari pappien kautta.

        Ei se kokemasi rauha näy kuitenkaan rakkautena, vaan vihana, joten olet tullut huomaamattasi eksytetyksi. Palvot luotua, etkä luojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös kysyä olisiko langennut, jos olisi saanut olla rehellisesti mikä on? Ja häntä olisi sen sijaan tuettu uskonelämässä.

        Ei hän olisi langennut, koska oli jo lankeemuksen tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kokemasi rauha näy kuitenkaan rakkautena, vaan vihana, joten olet tullut huomaamattasi eksytetyksi. Palvot luotua, etkä luojaa.

        Sinäkö sen tiedät,olet jo itsesi jumalaksi koroittanyt,mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä.


    • Anonyymi

      Patric Tiainen on luterilainen, tuli uskoon luterilaisella rippileirillä ja piti kokouksia myös luterilaisissa seurakunnissa.

    • Anonyymi

      Vieläkö Patrikki on naimisissa sen kauniin tytön kanssa? Siinä on tyttö minun makuuni. T. Uskovainen sinkkumies vm 63

    • Anonyymi

      En ymmärrä, miksi keskustelu piti viedä homouteen. Minusta on hienoa, että Tiainen asuu maaseudulla ja on kunnon töissä. Eikä homoudessa ole mitään vikaa. Jos homoudesta pitää ruveta oikein saarnaamaan, on omien korvien välissä ongelmia. Kenties heitteillejättöä, itsetunto-ongelmia tai muuta.

      • Anonyymi

        Tämän maailman ruhtinaan mielestä homoudessa ei olekaan mitään vikaa, koska se takuuvarmasta saa harjoittajansa niin kuin kaikki muutkin synnintekijät paholaisen saaliiksi pois Jumalan iankaikkisesta yhteydestä.


      • Anonyymi

        Niinpä,täällä on niin katkeria,vihaa uhkuvia,muka Jeesusta rakastavia,joille ei rauhaa tule Patrickista.He eivät anna anteeksi,mutta Jeesus antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän maailman ruhtinaan mielestä homoudessa ei olekaan mitään vikaa, koska se takuuvarmasta saa harjoittajansa niin kuin kaikki muutkin synnintekijät paholaisen saaliiksi pois Jumalan iankaikkisesta yhteydestä.

        Mitä se sinulle kuuluu? Eihän se ole sinun asiasi, jos joku homoilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu? Eihän se ole sinun asiasi, jos joku homoilee?

        Minulle on yhdentekevää, mutta homojen tulee tietää, mitä sen harjoittamisesta seuraa, jotta tekisivät siitä parannuksen. Sen verran välitän kuitenkin homoista, että toivon heidänkin pelastuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on yhdentekevää, mutta homojen tulee tietää, mitä sen harjoittamisesta seuraa, jotta tekisivät siitä parannuksen. Sen verran välitän kuitenkin homoista, että toivon heidänkin pelastuvan.

        Homous on synti siinä kuin sekin, ettet päivittäin rakastasta lähimmäistäsi. Teiltä molemmilta tietoista toimintaa. Ja näidenkin syntien puolesta Jeesus on kuollut.


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti: "Ja lisäksi Sana sanoo, että erotkaa heistä !"

      Siksiköhän niin monet eroavat kirkosta, kun näkevät sen tekopyhyyden mikä siellä vallitsee?

    • Anonyymi

      Valehtelet koko ajan helluntailaisuudessasi.

      • Anonyymi

        Nyt sanoit totuuden,juurikin valehtelijoita ovat hellarit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sanoit totuuden,juurikin valehtelijoita ovat hellarit!

        Ei pitäisi puhua suulla suuremmalla omia mutujaan, en ole päässyt käsittämään mitä hellarit valehtelevat, kerro yksi esimerkki katsotaan miltä se näyttää !


      • Anonyymi

        Täh?
        Ekö ole seurannut "eroa kirkosta" palstaa??

        Se ei valehtele, vaan kertoo kylmän totuuden kirkosta eroamisista. Yritätkö valehtelemalla saada eroamisen vähenemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sanoit totuuden,juurikin valehtelijoita ovat hellarit!

        Onks Tintti vielä hintti vai onko vaihtanut sukupuolta.
        Oli aikoinaan helluntailaisten palvoma "väärä messias".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh?
        Ekö ole seurannut "eroa kirkosta" palstaa??

        Se ei valehtele, vaan kertoo kylmän totuuden kirkosta eroamisista. Yritätkö valehtelemalla saada eroamisen vähenemään?

        Joo väkeä lähtee kirkostaan ovet paukkuen, ainakin kolmetuhatta on lähtenyt kuukaudessa, se ei kirkkolaisia ihmetytä eikä se merkkaa heille mitään.

        paljon tärkeämpää on saako kaksmetrisen seinäteeveen puolella toista tonnilla vaiko satasen alle.

        pitäähän bb nähdä luonollisessa koossaan.


    • Anonyymi

      Huutelijat ja keskustelijat ovat kaksi eri ihmisryhmää!

      Keskustelu vaatii aikuista olemusta, huutelijaksi käy kuka luuseri tahansa.

    • Anonyymi

      Jos tiedätte hänen yhteystoejonaan, niin laittakaa tänne. Monet haluaisimme laittaa hänelle rohkaisevaa viestiä, että hän saa uudistua uskossa ja ottaa vaimonsa takaisin.

      • Anonyymi

        Miten niin sinun pitäisi tukea häntä ottamaan vaimonsa takaisin? Eikö vaimolla ole mitään sanavaltaa?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sinun pitäisi tukea häntä ottamaan vaimonsa takaisin? Eikö vaimolla ole mitään sanavaltaa?!!

        vaimo on mennyt uudelleen naimisiin.


    • Jos tiedätte hänen yhteystoejonaan, niin laittakaa tänne. Monet haluaisimme laittaa hänelle rohkaisevaa viestiä, ja päästä mukaan leikkimään junaa.

      • Anonyymi

        Kyllä on todistettu,kuinka ala-arvoista porukkaa ovat hellarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on todistettu,kuinka ala-arvoista porukkaa ovat hellarit.

        miten se toditautuminen mahtoi toteutua tässä, kerro ihmeessä, pääsemme samalle energiatasolle selvänäköisyytesi kanssa kiitos½!


      • Anonyymi

        Olisikohan se os Perätuupparit.fi


      • Anonyymi

        Tiaiselle on hyvin helppoa laittaa yksityisviesti facebookin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on todistettu,kuinka ala-arvoista porukkaa ovat hellarit.

        Sinä itse olet pohjanoteeraus katkeruudessasi. Eivät kaikki helluntailaiset ole sellaisia, kuin väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet pohjanoteeraus katkeruudessasi. Eivät kaikki helluntailaiset ole sellaisia, kuin väität.

        En ole katkera,vaan herännyt todellisuuteen,mistä saatanansynagoogasta olen päässyt irti.Irrottautuminen ei ole ollut helppo,kun on kasvanut lapsesta asti lahkossa.Eläköön vapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katkera,vaan herännyt todellisuuteen,mistä saatanansynagoogasta olen päässyt irti.Irrottautuminen ei ole ollut helppo,kun on kasvanut lapsesta asti lahkossa.Eläköön vapaus.

        Hellareilla ei ole muuta asetta,kuin syyttää katkeruudesta uhreja,jotka tuovat esiin kipuaan ja ahdistustaan.


    • Anonyymi

      Erosivatko Patrik ja hänen vaimonsa?

      • Anonyymi

        No totta kai....kuka heteronainen perspillinsoittajaa sietäisi!!

        Ja petollinen aikeineen jo siinä vaiheessa kun Marian nai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kai....kuka heteronainen perspillinsoittajaa sietäisi!!

        Ja petollinen aikeineen jo siinä vaiheessa kun Marian nai!

        Pystyi siis kuitenkin naimaan naista? Eli ei ollut täysin miehimyshalujen vallassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kai....kuka heteronainen perspillinsoittajaa sietäisi!!

        Ja petollinen aikeineen jo siinä vaiheessa kun Marian nai!

        Mielestäni Pate oli Jumalan käytössä ja totuuden tekijä. Häntä vainottiin ja paine oli suuri eikä hän jaksanut taistella homouden syntiä vastaan?
        Yhtä pahaa kuin homous on moniavioisuus eli myös eronneeen avioliitto tai avioliiton ulkopuolinen suhde ym. haureus ja aviorikos, jos niitä ei tunnusteta ja tehdä parannusta. Kaiken kaikkiaan kaikki ovat syntiä tehneet ja syyllisiä Jumalan edessä ilman parannusta. Jeesus kantoi syntisen luontomme ristillä ja jos omatunto syyttää meita ja tunnustamme syntimme niin Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä ja olemme syyttömiä eli synnittömiä Jumalan silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni Pate oli Jumalan käytössä ja totuuden tekijä. Häntä vainottiin ja paine oli suuri eikä hän jaksanut taistella homouden syntiä vastaan?
        Yhtä pahaa kuin homous on moniavioisuus eli myös eronneeen avioliitto tai avioliiton ulkopuolinen suhde ym. haureus ja aviorikos, jos niitä ei tunnusteta ja tehdä parannusta. Kaiken kaikkiaan kaikki ovat syntiä tehneet ja syyllisiä Jumalan edessä ilman parannusta. Jeesus kantoi syntisen luontomme ristillä ja jos omatunto syyttää meita ja tunnustamme syntimme niin Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä ja olemme syyttömiä eli synnittömiä Jumalan silmissä.

        Moniavioisuus on Raamatun mukaan ihan OK. Vanhassa testamentissa se sopi Jumalalle mainiosti eikä Uusi testamentti sitä kiellä.


      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Patrik ei ollut hellari vaan uskonanalainen.

      • Anonyymi

        Mikä on uskonananalainen?


    • Anonyymi

      Kabbalistit hindubudha hallelujaata . Guruja.

    • Anonyymi

      Nythän Pate onkin elementissään, kun on päässyt oikein viralliseksi kielilläpuhujien vakinaiseksi tulkiksi.

    • Anonyymi

      Luopumine onki kovvoo hommoo loppuu kohen.

    • Anonyymi

      Lähde helvettiin?

      • Anonyymi

        Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös saa niittää!


    • Anonyymi

      Eikö tommonen synnistä puhuminen ole todella vanhan aikaista mitä se kenellekään kuuluu kenen kaa harrastat seksiä tämmönen hakkaaja sitä vastoin sähkö tuoliin ja kun vielä tapahtu tallinassa niin miksi ei kerrota tekijästä enemmän

    • Anonyymi

      Espanjalainen valtio sopisi.

      • Anonyymi

        Kyllä Naantalikin riittää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe