Toteutetaanko todella nuo kisat kuun vaihteessa?
Uskomatonta. Ei voi kilpaurheilu olla niin tärkeää, että pitää ottaa suuri riski koronan leviämisestä.
Sulaa hulluutta.
Nyt kannatta jättää kisat väliin. Ehtii kisailla kun ajat on paremmat.
Venäjältä kuljetaan muutenkin huvin vuoksi ees taas. Venäjällä on paljon koronaa ja kohta meilläkin.
Kisat korona aikana?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kisat toteutetaan ilman yleisöä. Yli 50 hengen yleisötilaisuudet kielletään huomenna Miun soten alueella.
T. Mie ite - Anonyymi
Sie se hyvän uutisen kerroit!
Nyt on järki palannut Kontiolahteen💕- Anonyymi
Mutta ei joensuuhun. Koko koronakööri joensuun hotelleissa, kaupoissa, ravintoloissa...
- Anonyymi
Ikävät seuraukset taitaa tulla.
Sairaanhoito on tiukilla aivan turhan takia.
Eikö voi millään pistää kotimatkalle nuo. Älytöntä.
Toivottavasti viimeisen kerran tarvitsee näin ällöttäviä uutisia lukea.- Anonyymi
Tämä asia ei tule jäämään tähän. Kupparikunta Kontiolahti ei paljon muiden neuvoja kaipaa kun järjestelee naapurikuntaan ongelmia. Ehkä jatkossa Kontiolahden päättäjät löytää tämän edestään. Kuntalaisethan on syyttömiä tähän hulluuteen ja siihen ei voi äänestämällä vaikuttaa kun hallintomuoto Kontiolahdella on diktatuuri. Mutta on ne boikotin ennenkin purreet diktaattoreihin niin eiköhän ne pure jatkossakin.
- Anonyymi
Mistä sinä puhut????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984