Toteutetaanko todella nuo kisat kuun vaihteessa?
Uskomatonta. Ei voi kilpaurheilu olla niin tärkeää, että pitää ottaa suuri riski koronan leviämisestä.
Sulaa hulluutta.
Nyt kannatta jättää kisat väliin. Ehtii kisailla kun ajat on paremmat.
Venäjältä kuljetaan muutenkin huvin vuoksi ees taas. Venäjällä on paljon koronaa ja kohta meilläkin.
Kisat korona aikana?
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan ei oteta riskiä, kaikki viimeisen päälle . Kisapaikka on todennäköisesti viikonloppuna Pohjois-Karjalan turvallisin ja tiukimmin vartioitu paikka eli sinne vain jos haluat turvaa, ulkoilmaan ja omalla autolla.
- Anonyymi
Ei taida vartiointi estää koronaa.
Katsomoonkin kun pääsee niin tehokkaasti pääsee korona leviämään.
Viidellä joukkueella ainakin tartunnan saaneita.- Anonyymi
Ulkoilma ja omalla autolla, maskit ja etäisyydet, ei pitäisi olla sinullekaan mahdotonta.
- Anonyymi
Tartunnan saaneet joukkueet eivät pääse stadionille.
- Anonyymi
No minä pääsen kyllä ulkoilemaan ilman väentungokseen ahtautumatta.
Maskia olen käyttänyt jo vaikka kuinka kauan. Ei todellakaan tuota vaikeuksia.
Toivon yllä ettei korona noitten turhanpäiväisten kisojen takia leviä.
Ruotsi antaa meille varmaan taloudellista apua koronan hoitoon, kun lykkäsi kisat tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446