Lakeuden kone

Anonyymi

Onko pelkästään minulle tullut tunne, että kyseisessä liikkeessä palvelu heikkoa.

22

5112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todennäköisesti. Itse kuljin vuosikaudet Lapuan läpi työmatkani ja asioin kymmeniä kertoja sekä Lapualla että Kauhavalla sinä aikana. Ostin lähinnä pikkutavaraa mutta myös jotain kalliimpaa konetta joskus. Ikinä ei ollut ongelmia kummassakaan liikkeessä myös takuuhommat hoitui hienosti.

      Tuommoisen joutavan vihjailun voit käydä varmasti läpi yrityksessä suoraan, jos et sitä Lapualla pysty tehdä niin käy kääntymässä Kauhavan liikkeessä.

    • Anonyymi

      Aloitus on tyypillistä, lapualaista naljailua ja mustamaalaamista takanapäin, nimettömänä. Ollaan niin reiluja ja suoria pohjalaisia, omasta mielestä. Ja pyh, sanon.

      • Anonyymi

        Sehäön on kaikkien tiedossa että lapualle muualta päin tulleita ei katsota hyvällä paitsi urhelioita


    • Anonyymi

      Aloittaja meinaa että pitäisi myydä halpaa kiinalaista roinaa, kun sopuraha on liian kaukana.

      • Anonyymi

        Minä olen aina saanut tosi hyvää palvelua.
        Tulkoon vielä mainituksi, että olen synnynnäinen lapualainen ja asunut täällä koko ikäni.
        Turha arvailla mistä tämä aloittaja on. Se voi olla mistä tahansa.


      • Anonyymi

        Kyllä siellä myydään myös kiinalaista , mutta löytyy kyllä myös laatutavaraa . Nykyään lähes jokaisellta paikkakunnalta laatutavaraa jos vaan malttaa luopua rahoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina saanut tosi hyvää palvelua.
        Tulkoon vielä mainituksi, että olen synnynnäinen lapualainen ja asunut täällä koko ikäni.
        Turha arvailla mistä tämä aloittaja on. Se voi olla mistä tahansa.

        Ei voi olla muu kun perus lapualaanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla muu kun perus lapualaanen

        Perus lapualainen, prossaa ittiään. Uskonnollisuutta, raittiutta ja Lapuaa.
        Viinakaupas käy Kauhavalla. Diplomijääkäri ja kirkossa käyty, en muista. Mutta hautajaasis, kappelis joutuu käymään kun äitee kuali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina saanut tosi hyvää palvelua.
        Tulkoon vielä mainituksi, että olen synnynnäinen lapualainen ja asunut täällä koko ikäni.
        Turha arvailla mistä tämä aloittaja on. Se voi olla mistä tahansa.

        Kyllä siellä.palvelua saa, eipä juuri ruuhkaa. Hyviä tavaroita, toivotaan että pysyy pystys.
        Palveluun kannattaa satsata, jos nyt jotain petraamista.


    • Anonyymi

      Lapuan Hesburger on palvelultaan pohjanoteeraus, ikäasiakkaita kohdellaan tosi tylysti.

      • Anonyymi

        Kannattaa mennä keskusgrillille, siellä palvellaan hyvin.


    • Anonyymi

      Mä taas käyn ennemmin saarenpääs en mitenkään kateuttani mutta kokemusta on kymmeniltä vuasilta ja on tullu mitta täytehen

    • Anonyymi

      Hyvin näiren kloppien kaas päriää, vaikka ei mitään huuliveikkoja ookkaan, vaan aina ovat asialinjalla. Kukaan ei tyrkytä tai viisastele, jos jotakin kysyy.

    • Anonyymi

      En ole vielä missään saanut huonompaa asiakaspalvelua ja kyseessä vielä takuuseen kuuluvan asian kanssa. Sähköposteihin ei vastata ja lopulta kun vastaavat kolmanteen viestiin yhdellä lauseella ja lupaavat hoitaa asian, niin valehtelevat siinäkin eivätkä mitään hoida. Olen ennen pitänyt etelä-pohjalaisia vähäpuheisina, mutta suoraselkäisinä ja etenkin rehellisinä ihmisinä. Tuhansilla euroilla tavaraa heiltä ostanut ei näköjään ole heille tärkeä asiakas. No nämä ylimieliset ihmiset oppii yleensä aina vasta, kun tarpeeksi asiakkaita katoaa. Mainetta kun on vaikeaa palauttaa.

      • Anonyymi

        Joo, kommunikointi on putiikissa jäänyt ajasta jälkeen.
        Paikanpäällä saa asiakas kaivaa tietoja huollettavista tai myynnissä olevista laitteista. Sähköpostit ja tekstiviestit ei tahdo lähteä asiakkaan suuntaan.


    • Anonyymi

      Eivät vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin. Kun vastaavat niin keskustelu jää kesken. Kannattaa jättää suosiolla väliin jos tilaa jotain verkkokaupan puolelta. Pitää näemmä mennä paikan päälle jos haluaa edes jonkin näköstä palvelua...

    • Anonyymi

      Saarenpää on vaan parempi

    • Anonyymi

      Mä vaihdoin asioinnin muutama vuosi sitten Pitkis-Koneeseen Seinäjoelle,
      juuri tuon palvelun takia tai juuri sen puutteen takia.

    • Anonyymi

      Lakeuden koneessa saanut aina erinomaista palvelua . Kiitos.

      • Anonyymi

        Valitettavasti olet väärässä.


    • Anonyymi

      Minä ole saanut erinomausta palvelua Lakeuden Koneessa aina.

    • Anonyymi

      Kyllä olet oikeassa. Tylyä hidasta. Ei tietoa koska saa laitteen huollosta, kolmas viikko jo alkoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe