ois niinkuin nyky helsinki polvistutaan terroristeille ja pahoitellaan että ollaan sivareita niinkuin Halla-aho,pelastaisiko kirkko-slaavin taito meidät?
Mitenkähän ois talvisodassa käyny jos
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persuihin ei ole luottamista kriisin hetkellä
- Anonyymi
Onko kirkko-slaavi joku uusi persu uskonto?
- Anonyymi
Talvisodassa miehetkin oli niin aliravittuja ja hinteliä että tuskin olisivat edes jaksaneet kantaakaan tulijoiden reppuja ja matkatavaroita.
Suomi "voitti" talvisodan koska stalin
teloitti kaikki "valkoiset" upseerit
jotka olivat tappion edetessä kääntyneet punaisten puolelle.
Kun venäjä aloitti talvisodan niin stalinilla ei ollut upseereita
jotka olisivat johtaneet sotaa koska niistä valtaosa oli
teloitettu?
Tuo yllä oleva kirjoitus on suomen sotahistoriaa.- Anonyymi
Isoisäni oli autisti. Siitä ei silloin paljon tiedetty. pidettiin vaan outona ja epäonnistuneena.
Eli hyvin ei hänellä mennyt toi juttu.
Ei sentään itsemurhaa tehnyt. Ei edes alkoholisoitunut. - Anonyymi
Olisikohan hallaahosta edes "koiraslotaksi"?
- Anonyymi
Kaveriako haet?
- Anonyymi
Halla-aho ei pelasta kirkkoslaavillaan kuin korkeintaan oman nahkannsa.
- Anonyymi
Jos perssuli jää kaikesta hyvistä häätöyrityksistä huolimatta notkumaan pihapiiriin niin milloin on hyvä hetki aloittaa perussianin talviruokinta? Käykö ihan yksinkertainen talviruokintakatos siihen tarkoitukseen? Ja mitä olette syöttäneet?
T:hiihtäjä 47 härmästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922