Miksi meiltä veronmaksajilta otetaan väkisin rahaa lopetettavaksi tulevaan, kaikkien inhoamaan ja koronapandemia riskiä lisäävään eläinrääkkäystä harjoittaville turkistarhaajille?
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007644843.html
Turkistarhauksen tukeminen - Veronmaksaja
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Me täällä pääkaupunkiseudulla teemme jo kahta työtä, emmekä pysty lähettämään lisää rahaa vaikka kuinka pyydätte.
- Anonyymi
Tutkimuksen mukaan 76% suomalaisista ei hyväksy turkistarhauksen tukemista. Siis lopettakaamme sellainen.
- Anonyymi
Nyt on jaettava rahaa yläluokalle minkä kerkiää. Voi olla ettei ihan heti toistu tällainen rahan lapiointi?
- Anonyymi
Vihreät eivät tee ulkotöitä, joten he eivät myöskään tarvitse turkiksia.
- Anonyymi
Ala työllistää n. 4 000 ihmistä ja viennin arvo on ollut keskimäärin 400-500 miljoonaa euroa vuodessa. Tee perästä!
Se on merkittävä summa, kun ottaa huomioon, että elinkeino joutuu pärjäämään täysin markkinoiden ehdoilla ilman yhteiskunnalta saatua tukea.
Siinnä jokseenkin käyttökelvotonta ainesta jalostetaan arvotuotteeksi. Kierrätystä siis parhaimmillaan!
Samoilla perusteilla kuin vastustetaan turkistarhausta täytyy vastustaa myös turkiseläimen (= koira) pitämistä luonnottomassa kaupunkiympäristössä. - Anonyymi
Käyttökelvottomat kepulaiset tulee jalostaa arvotuiotteiksi, ei minkkejä.
- Anonyymi
Kyllä tutkistarhaus on elinkeino siinä missä muukin. Keskustan kannattajat ei voi hyväksyä että ko. elinkeinoa vihervasut vastustaa ja eivät he uskalla sitä vastustaakaan. Hallitus on keskustan varassa ja se on vaan kieli asemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tutkistarhaus on elinkeino siinä missä muukin. Keskustan kannattajat ei voi hyväksyä että ko. elinkeinoa vihervasut vastustaa ja eivät he uskalla sitä vastustaakaan. Hallitus on keskustan varassa ja se on vaan kieli asemassa.
Oletko kuullut zonooseista koskaan mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kepulaiset ymmärtävät zonooseista enempää kuin sika Pohjantähdestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zoonoosia on covid myös . Elukoissa ihmisiin tarttuvaa . Kiinassa syödään myyriä / soopeleita jos sinne voisi mennä kertomaan että ne rääkkää myös elukoita .
- Anonyymi
Turkistarhausta ilman veronmaksajan tukia, miksi kaikki kepulaisten toiminta perustuu tukien nostoon, tämä MTK mafia on kaiken takana.
- Anonyymi
Juuri kepukunta Halsua oli esillä. Ovat laittaneet ihmiset kahteen maastamme nopeasti poistuvaan työhön: Turpeen nostoon ja turkistarhaukseen. Voi hyvä ihme tätä touhua Kepulandiassa! Tuskin kunnan hallinnosta Kokoomuksen ja Vihreitten edustajaa löytyy.
- Anonyymi
En minä inhoa, ja olen enemmistöä.
- Anonyymi
Hei keput. Lopettakaa eläinrääkkäys ja tautien levittäminen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203