Turkistarhauksen tukeminen - Veronmaksaja

Anonyymi

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me täällä pääkaupunkiseudulla teemme jo kahta työtä, emmekä pysty lähettämään lisää rahaa vaikka kuinka pyydätte.

• Anonyymi

Tutkimuksen mukaan 76% suomalaisista ei hyväksy turkistarhauksen tukemista. Siis lopettakaamme sellainen.

• Anonyymi

Nyt on jaettava rahaa yläluokalle minkä kerkiää. Voi olla ettei ihan heti toistu tällainen rahan lapiointi?

• Anonyymi

Vihreät eivät tee ulkotöitä, joten he eivät myöskään tarvitse turkiksia.

• Anonyymi

Ala työllistää n. 4 000 ihmistä ja viennin arvo on ollut keskimäärin 400-500 miljoonaa euroa vuodessa. Tee perästä!

Se on merkittävä summa, kun ottaa huomioon, että elinkeino joutuu pärjäämään täysin markkinoiden ehdoilla ilman yhteiskunnalta saatua tukea.
      Siinnä jokseenkin käyttökelvotonta ainesta jalostetaan arvotuotteeksi. Kierrätystä siis parhaimmillaan!

Samoilla perusteilla kuin vastustetaan turkistarhausta täytyy vastustaa myös turkiseläimen (= koira) pitämistä luonnottomassa kaupunkiympäristössä.

• Anonyymi

Käyttökelvottomat kepulaiset tulee jalostaa arvotuiotteiksi, ei minkkejä.

• Anonyymi

Kyllä tutkistarhaus on elinkeino siinä missä muukin. Keskustan kannattajat ei voi hyväksyä että ko. elinkeinoa vihervasut vastustaa ja eivät he uskalla sitä vastustaakaan. Hallitus on keskustan varassa ja se on vaan kieli asemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tutkistarhaus on elinkeino siinä missä muukin. Keskustan kannattajat ei voi hyväksyä että ko. elinkeinoa vihervasut vastustaa ja eivät he uskalla sitä vastustaakaan. Hallitus on keskustan varassa ja se on vaan kieli asemassa.

Oletko kuullut zonooseista koskaan mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kepulaiset ymmärtävät zonooseista enempää kuin sika Pohjantähdestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zoonoosia on covid myös . Elukoissa ihmisiin tarttuvaa . Kiinassa syödään myyriä / soopeleita jos sinne voisi mennä kertomaan että ne rääkkää myös elukoita .

• Anonyymi

Turkistarhausta ilman veronmaksajan tukia, miksi kaikki kepulaisten toiminta perustuu tukien nostoon, tämä MTK mafia on kaiken takana.

• Anonyymi

Juuri kepukunta Halsua oli esillä. Ovat laittaneet ihmiset kahteen maastamme nopeasti poistuvaan työhön: Turpeen nostoon ja turkistarhaukseen. Voi hyvä ihme tätä touhua Kepulandiassa! Tuskin kunnan hallinnosta Kokoomuksen ja Vihreitten edustajaa löytyy.

• Anonyymi

En minä inhoa, ja olen enemmistöä.

• Anonyymi

Hei keput. Lopettakaa eläinrääkkäys ja tautien levittäminen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe