Haluaisin kovasti avata ravintolan tampereelle. Sellainen missä tarjoillaan sellaista ruokaa joka ei ole einestä eikä pakastettuja sörsseleitä. Mutta aika on nyt tällainen niin pitää vähän miettiä, että kannattaako.
Meillä olisi myös käytäntö, että asiakkaan täytyy todistaa lääkärintodistuksella jos on allergia tai jotain muita vakavia allergioita. Asiakkaiden täytyy tietää mitä tilaa ja mitä syövät. "periaatteista en syö" jutut voi jättää tarina nurkkaukseen.
Miltä kuulostaisi?
Haluaisin yrittäjäksi.
Anonyymi
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea Tampereelta ei saa ruokaa mistään, sinulla olisi monopoli.
- Anonyymi
Perusta hernekeitto ravintola keskustaan.
- Anonyymi
Sossus soppajonossa riittää asiakkaita.
- Anonyymi
Valtion tukema 5€ eritepitsa...
- Anonyymi
Aloittajaa ei näemmä saakaan arvostella, sellaiset kommentit poistetaan.
- Anonyymi
En ole ilmiantanut mitään. Mutta näköjään kaikki vastaukset ovat provosointia ja trollaamista. Todella asiallista.
- Anonyymi
Yritä jotain muuta.
- Anonyymi
Mitäs pahaa tässä oli?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127