että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla;
mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
Matteuksen evankeliumi: 18:6-7, Kirkko Raamattu 1933/-38 tuottaa varmasti monelle entiselle kirkon leipäpapille päänvaivaa.
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi,
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi: 19:7-11
Juutalaiset vastasivat hänelle:
"Meillä on laki,
ja lain mukaan hänen pitää kuoleman,
koska hän on tehnyt itsensä Jumalan Pojaksi."
Kun nyt Pilatus kuuli tämän sanan,
pelkäsi hän vielä enemmän
ja meni taas sisälle palatsiin
ja sanoi Jeesukselle:
"Mistä sinä olet?"
Mutta Jeesus ei hänelle vastannut.
Niin Pilatus sanoi hänelle:
"Etkö puhu minulle?
Etkö tiedä,
että minulla on valta sinut päästää
ja minulla on valta sinut ristiinnaulita?"
Jeesus vastasi:
"Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun,
ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä.
Sentähden on sen synti suurempi,
joka jätti minut sinun käsiisi."- Anonyymi
Jumala on Pyhä eikä salli syntlä. Taivaassa on vain Jumalan pyhiä.
- Anonyymi
Apt 4:25-33 Sinä, joka Pyhän Hengen kautta, isämme Daavidin, sinun palvelijasi, suun kautta, olet puhunut:
'Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
Maan kuninkaat nousevat,
ja ruhtinaat kokoontuvat yhteen Herraa
ja hänen Voideltuansa vastaan.'
Sillä totisesti,
tässä kaupungissa kokoontuivat sinun pyhää Poikaasi Jeesusta vastaan,
jonka sinä olet voidellut,
sekä Herodes
että Pontius Pilatus pakanain
ja Israelin sukukuntain kanssa,
tekemään kaiken, minkä sinun kätesi
ja päätöksesi oli edeltämäärännyt tapahtuvaksi.
Ja nyt, Herra,
katso heidän uhkauksiansa
ja anna palvelijaisi kaikella rohkeudella puhua sinun sanaasi;
ja ojenna kätesi,
niin että sairaat parantuvat
ja tunnustekoja
ja ihmeitä tapahtuu sinun pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta."
Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti.
Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla.
- Anonyymi
Jeesus on JEESUS ja sillä selvä !!!!!!!!
- Anonyymi
Minä en retardien pennuista välitä, heistä on tulevaisuudessa vain harmia.
- Anonyymi
Mitä??? Hylkäsitkö sinä omat lapsesi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä??? Hylkäsitkö sinä omat lapsesi???
Minä hylkäisin omat lapseni, jos he olisivat vajaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä hylkäisin omat lapseni, jos he olisivat vajaita.
Yhteiskunta saisi heistä vielä nostetta, sillä yhteiskunnan taso on tosi alhaalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346