Epilepsiahälytin

Huolestunut isä

Onko kellään kokemuksia epilepsiahälyttimistä. 7 v. lapsi kyseessä joka saa kohtaukset öisin nukkuessa. Nyt on käytetty ihan tavallista itkuhälytintä, joka toimiikin ihan ok, mutta se ei periaatteessa "hälytä" vaan toimii puhelimena eikä siihen välttämättä itse herätä.

http://www.pikosystems.fi/docs/Epilepsiaratkaisut_tuote-esite_eBook_FI.pdf

4

3566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epileptikko itse

      Minulla ei ole kokemusta laitteesta, mutta kokeilisin mielelläni koska minulla on sama ongelma kuin tyttärellänne. Mieheni ei herää kohtauksiini ja olisi hyvä tietää kuinka monta kohtausta saan yössä, vaikka olisivat lieviäkin. Verkkoklinikan epilepsia-palstalla voisi lasten vanhemmilla olla kenties kokemusta, miksei aikuisillakin.

    • pms68

      ei hälytä ellei kohtauksen aikana kramppaa ainakin jostain päin sillä reagoi liikkeeseen. aika tyyriitäkin ovat, mutta saisiko lainaan esim terpparilta tai epiliitosta?

    • epileptikon äiti

      pojalleni on hankittu mainitunlainen hälytin.tietoja tästä laitteesta sain epilepsia liitosta.sen hinta on 500e,anoin tätä neurolokin ja omalääkärin kautta,mutta ei oleapuväline,eisaanut terveyskeskuksen apu väline puolelta.poikani on jo miehen iässä lastenkohdalla voi olla eriasia.kannattaa kysellä.pojallani on joskus öisin sellaisia kohtauksia hänlähtee ulos ihan vähissä vaatteissa,eikä muista missä on,nyt hälytin soi kun hän nousee vuoteesta,ja on noin metrin päässä.hänellä on aika usein rajuja kohtauksia,olen itse jo vuosimallia 34.nukahdan illalla lääkkeellä.mutta korvaamaton laite pitää heräämisestäni huolen.suosittelen lämpimästi, on hintansa väärti.

    • Anonyymi

      Nostan tämän tlös, koska mietin samoja asioita. Olen aikuinen, yksin asuva epileptikko. Kohtaukswt pääasiassa öisin, ovat tällä hetkellä tiheitä.

      Onko kellään kokemusta/tietoa myönnetäänkö epilepsian takia nuorelle esim noita turvarannekkeita julkiselta puolelta? Olen kohtausten jälkeen melko tööt, eli ranneke tms oisi kätevämpi kuin kännykkä avun hälyttämiseen.

      Kellään kokemusta asiasta, miten toimittu muiden kohdalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe