Tässä katsellessani tuota vanhaa koulua keskellä kylää niin mietin että
pitääkö tätä harmautta vaalia ja puolustaa??? Pitäis varmaan ymmärtää jos on käynyt kauppakoulut ja opistot että hörskä mätänee käsiin.
Olisko aika luopua jostain henkilöjumaloinnista ja sanoa suorat sanat kaikille jos ei itse ymmärrä tilaansa. Ei muutkaan kunnat menesty jos pitää elättää kaapin päällä olevia jumalia.
Olisko nyt tullut aika???
Anonyymi
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kylän suvakit säästävät mädäntyneen koulun
- Anonyymi
mitkä suvakit? Onko ne suvakit entisiä kommunistia ja sosialistia kristillisiä joista on koottu kihniölle tyhmyyden liitto??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865