Taivaskokemukset

Anonyymi

Lahkolaiset usein kertovat tarinoita kun he kävivät taivaassa ja miltä siellä näytti.

Jeesus sanoi kuitenkin, että kukaan ihminen ei voi tulla hänen perässään taivaaseen katselemaan miltä siellä näyttää.

Joh. 7:34 "Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla."

Uskonkin, että lahkolaisten markkinoimat taivaskokemukset ovat antikristuksen heille tarjoamia valhenäkyjä ja ilmestyksiä, joiden tarkoitus on eksyttää, jos mahdollista valitutkin.

88

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Oikea usko on luottamista Jumalan sanaan, eikä ihmisten kokemuksiin.

      Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      • Anonyymi

        Jeesus viittasi näillä sanoilla Sananlaskujen kirjaan tarkoittaen, ettei hänen kuulijoista ole kukaan käynyt hakemassa sitä oppia, mitä hän antoi kuulijoilleen.

        Sananlaskut 30:
        4 Kuka on noussut taivaaseen ja palannut sieltä? Kuka on koonnut käsiinsä tuulen? Kuka viittansa sisään kietonut vedet? Kuka pannut paikoilleen maan ääret? Mikä on hänen nimensä, mikä hänen poikansa nimi? Sinä tiedät kyllä.

        Raamatussa on monta esimerkkiä, miten joku on mennyt taivaaseen ja tullut sieltä takaisin mm. Elia ja Jesaja.

        Petri Paavolalla on sellainen harhaoppi ja väärä opetus, ettei kukaan voi käydä taivaassa syntiin langenneessa ruumiissaan. Jesaja kuitenkin kävi ja hänen huulensa synnit puhdistettiin. Paavola oli väärässä, kuten olet sinäkin.

        Jes 6:
        1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
        2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
        3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
        4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
        5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
        6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
        7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus viittasi näillä sanoilla Sananlaskujen kirjaan tarkoittaen, ettei hänen kuulijoista ole kukaan käynyt hakemassa sitä oppia, mitä hän antoi kuulijoilleen.

        Sananlaskut 30:
        4 Kuka on noussut taivaaseen ja palannut sieltä? Kuka on koonnut käsiinsä tuulen? Kuka viittansa sisään kietonut vedet? Kuka pannut paikoilleen maan ääret? Mikä on hänen nimensä, mikä hänen poikansa nimi? Sinä tiedät kyllä.

        Raamatussa on monta esimerkkiä, miten joku on mennyt taivaaseen ja tullut sieltä takaisin mm. Elia ja Jesaja.

        Petri Paavolalla on sellainen harhaoppi ja väärä opetus, ettei kukaan voi käydä taivaassa syntiin langenneessa ruumiissaan. Jesaja kuitenkin kävi ja hänen huulensa synnit puhdistettiin. Paavola oli väärässä, kuten olet sinäkin.

        Jes 6:
        1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
        2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
        3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
        4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
        5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
        6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
        7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.

        Jesajat ja Eliat ei liity mitenkään helluntailaisten kaatotekniikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesajat ja Eliat ei liity mitenkään helluntailaisten kaatotekniikoihin.

        Budha hallelujaa liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesajat ja Eliat ei liity mitenkään helluntailaisten kaatotekniikoihin.

        Jesajat ja Eliat ei liity mitenkään helluntailaisten kaatotekniikoihin.

        No ei:)) Amerikkalainen paska lahko helluntai..Sama,kuin adeventistit sanovat uusi Kristillinenyhteys ..BUAHAA,BUAA....näillä on joku höpelö esikuvana,siis 1800 ihminen..


    • Anonyymi

      Paavali kertoo Raamatun lehdillä käyneensä kolmannessa taivaassa.

      • Anonyymi

        Myös Ilmestyskirjan kirjoittanut Johannes kävi taivaassa ja näki, mitä siellä on.

        Ilm 4:
        1 Sitten näin tämän: taivaan ovi oli auki, ja kuului sama ääni, jonka olin edellisellä kerralla kuullut -- kuin olisi torveen puhallettu. Se sanoi minulle: "Nouse tänne! Minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."
        2 Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku,
        3 joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde.


      • Anonyymi

        Jeesus ei kuoltuaan mennyt mihinkään kolmanteen taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei kuoltuaan mennyt mihinkään kolmanteen taivaaseen.

        Sinulla on tarkka tieto taivaan muodosta ja Jeesuksen huoneen korkeudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Ilmestyskirjan kirjoittanut Johannes kävi taivaassa ja näki, mitä siellä on.

        Ilm 4:
        1 Sitten näin tämän: taivaan ovi oli auki, ja kuului sama ääni, jonka olin edellisellä kerralla kuullut -- kuin olisi torveen puhallettu. Se sanoi minulle: "Nouse tänne! Minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."
        2 Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku,
        3 joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde.

        Eikä käyny kukaan vaan näki näyn .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei kuoltuaan mennyt mihinkään kolmanteen taivaaseen.

        No ei niin kun itse taivaaseen.


    • Anonyymi

      Paavali kertoi tuntemastaan henkilöstä, joka oli vieraillut taivaassa. Sellaisia siis on.

      2 Kor 12:
      2 Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
      3 Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
      4 Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

      • Anonyymi

        Room. 3:7 "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


    • Anonyymi

      Ruumiista irtaantumiset ja ns. taivaskokemukset on noitien touhuja. Ihmisiltä kiellettyjä asioita.
      Lue esim. lääkäri Rebekka Brownin kirjoja. Oli ennen uskoontuloaan Amerikan kuuluisin noita

      • Anonyymi

        Lahkolaisten puheita on taivaaseen nousemisen syntisen ihmisen muodossa.

        Jes. 14:13

        "Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. "


      • Anonyymi

        Luin joskus Rebekka Brownin kirjoja ja ahdistuin syvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin joskus Rebekka Brownin kirjoja ja ahdistuin syvästi.

        "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan".


      • Anonyymi

        Renkaat myös varastaa juutalaiset siis. Nimi on juutalainen . Noita. Kyllä juu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaisten puheita on taivaaseen nousemisen syntisen ihmisen muodossa.

        Jes. 14:13

        "Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. "

        Jesaja 53.


    • Anonyymi

      Ei Jeesus sanonut, ettei ketään haeta taivaaseen katselemaan mitä siellä on.
      Jeesus itse voi tulla uskovan luokse unessa tai näyssä tai fyysisesti ja konkreettisesti. Ja Hän tietysti voi käyttää uskovaa taivaassa, mikäli tahtoo.

      Lisäksi Raamattu todistaa, että monet uskovat ovat saaneet enkelivierailuja tietämättä, että kyseessä on Jumalan enkeli. Jos enkeli voi käydä ihmisen luona tavallisen ihmisen näköisenä, ja enkeli tulee taivaasta Jumalan luota, hän voi luonnollisestikin ottaa jonkun ihmisen mukaansa ja käyttää häntä taivaassa.
      Mutta silloin hän tekee sen vain Jumalan käskystä, ei ihmisen pyynnöstä eikä ihmisen toivomuksista.

      Olet siis epäraamatullisella todistuksella tehnyt tyhjäksi Jumalan mahdollisuuksia.
      Olet vääristellyt Jeesuksen ilmoitusta.

      • Anonyymi

        Jeesus on taivaassa eikä tule tänne maan päälle ennen aikojaan. Tulee näkyvällä tavalla takaisin Galilean vuorelle omien sanojensa mukaan.

        Kyllä ne siellä Saalemin penkissä nähdyt henkijeesukset on ihan jotain muuta.


      • Anonyymi

        Raamatussa on monta esimerkkiä, miten joku on mennyt taivaaseen ja tullut sieltä takaisin mm. Elia ja Jesaja. Elia meni taivaaseen omassa ruumissaan näkemättä kuolemaa.

        Petri Paavolalla on sellainen harhaoppi ja väärä opetus, ettei kukaan voi käydä taivaassa syntiin langenneessa ruumiissaan. Jesaja kuitenkin kävi ja hänen huulensa synnit puhdistettiin. Paavola oli väärässä, kuten olet sinäkin.

        Jes 6:
        1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
        2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
        3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
        4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
        5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
        6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
        7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on taivaassa eikä tule tänne maan päälle ennen aikojaan. Tulee näkyvällä tavalla takaisin Galilean vuorelle omien sanojensa mukaan.

        Kyllä ne siellä Saalemin penkissä nähdyt henkijeesukset on ihan jotain muuta.

        Vai ei Jeesus tullut takaisin maan päälle???
        Etkö usko Jeesuksen Sanoja?

        Joh 14:18 "En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne."
        Matt 28:20 "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman
        loppuun asti.""

        Matt 18:20 "Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun
        nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

        Luuk 24:15, 36 "Ja heidän keskustellessaan ja tutkistellessaan tapahtui,
        että Jeesus itse lähestyi heitä ja kulki heidän kanssansa. " 36 "Mutta heidän
        tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille:
        "Rauha teille!" Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat
        näkevänsä hengen. Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet,
        ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? Katsokaa minun
        käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua
        ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla
        olevan." Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa."

        Mark 16:20 "Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti
        heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei Jeesus tullut takaisin maan päälle???
        Etkö usko Jeesuksen Sanoja?

        Joh 14:18 "En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne."
        Matt 28:20 "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman
        loppuun asti.""

        Matt 18:20 "Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun
        nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

        Luuk 24:15, 36 "Ja heidän keskustellessaan ja tutkistellessaan tapahtui,
        että Jeesus itse lähestyi heitä ja kulki heidän kanssansa. " 36 "Mutta heidän
        tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille:
        "Rauha teille!" Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat
        näkevänsä hengen. Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet,
        ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? Katsokaa minun
        käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua
        ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla
        olevan." Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa."

        Mark 16:20 "Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti
        heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta."

        Apostolit eli kirkkoisät on jo kaikki kuolleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolit eli kirkkoisät on jo kaikki kuolleita.

        Jeesus on taivaassa toiseen tulemukseensa asti.

        Joh. 16:7 "Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on taivaassa eikä tule tänne maan päälle ennen aikojaan. Tulee näkyvällä tavalla takaisin Galilean vuorelle omien sanojensa mukaan.

        Kyllä ne siellä Saalemin penkissä nähdyt henkijeesukset on ihan jotain muuta.

        Sinä et siis usko Jeesusta kun Hän lupasi tulla takaisin, ei jättäisi omiaan isättömiksi
        vaan tulisi heidän luokseen ja pysyisi heidän luonaan ja kanssaan ikuisesti?
        Niinkö?

        Miten sitten Jeesus voi tehdä tekojaan täällä jos Hän ei ole täällä?
        Eikö Jeesus ole kuolemansa jälkeen tehnyt mitään täällä Telluksella?
        Kuinka sitten joku voi ottaa Jeesuksen vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen
        ja saada Jeesukselta synnit anteeksi ja vapauden jos Hän on vain taivaassa
        eikä täällä meidän keskellämme? Miten sitten Jeesuksen lupaus olla uskovien kanssa kun helähtevät evankeliumia Julistamaan? Entä Markuksen evankeliumin lopussa kun Marakus todistaa Herran Jeesuksen olleen heidän kanssaan ja vanvistaneen oman sanansa sitä seuraavilla ihmeillä ja merkeillä? Eikö Jeesus ollutkaan eikä ole täällä uskovissa ja heidän kanssaan?


    • Anonyymi

      "Kuka on noussut taivaaseen ja palannut sieltä? Kuka on koonnut käsiinsä tuulen? Kuka viittansa sisään kietonut vedet? Kuka pannut paikoilleen maan ääret? Mikä on hänen nimensä, mikä hänen poikansa nimi? Sinä tiedät kyllä."

    • Anonyymi

      Jumalan sana ei valehtele.

      Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      • Anonyymi

        Jeesus viittasi näillä sanoilla Sananlaskujen kirjaan tarkoittaen, ettei hänen kuulijoista ole kukaan käynyt hakemassa sitä oppia, mitä hän antoi kuulijoilleen.

        Sananlaskut 30:
        4 Kuka on noussut taivaaseen ja palannut sieltä? Kuka on koonnut käsiinsä tuulen? Kuka viittansa sisään kietonut vedet? Kuka pannut paikoilleen maan ääret? Mikä on hänen nimensä, mikä hänen poikansa nimi? Sinä tiedät kyllä.

        Mitä tulee siihen, että onko joku käynyt taivaassa ja tullut sieltä takaisin. Kyllä on. Esim. Elia meni omassa ruumiissaan taivaaseen ja tuli alas kirkastusvuorelle.


      • Anonyymi

        2 Kor 12:
        2 Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        3 Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
        4 Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.


    • Anonyymi

      En tiedä enkä luule. Heitä on jotka ovat olleet todistetusti kuolleena ovat saanet taivasnäkyjä. Elvytyksen tuloksena he ovat tulleet mielenmuutokseen omassa elmämässään. Onpa heitäkin jotka todistavat käyskenneellensä elävien joukossa hengessä. Henkiin palttuaan ovatkin huomanneet että asianomistajien mukaan he olivat tekemässä juuri sitä mistä henkiliikkuja todisti. Osa kokemuksista voi olla myöskin sammuvan tajunnan viimehetken tepposia kepposia.

    • Anonyymi

      Ystäväni kävi taivaan portilla, näki valon, josta ilmestyi enkeli kertoen; Sinun aikasi ei ole vielä. Ystävä melkein kuoli. En usko hänen valehtelevan. On luterileinen.

      • Anonyymi

        Eikös olekkin helpompaa uskoa luterilaiseen näkyyn kuin helluntailaisen!

        Mutta kun Paavali kirjoittaa mm " tunnen miehen, joka ...taivaassa.. nin kai t enyt ymmärrätte että hän puhuu itsestään !

        se kuuluu paavalilaiseen tapaan olla hiukan vaikeasti ymmärrettävä, mutta ei liian vaikeasti kuitenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös olekkin helpompaa uskoa luterilaiseen näkyyn kuin helluntailaisen!

        Mutta kun Paavali kirjoittaa mm " tunnen miehen, joka ...taivaassa.. nin kai t enyt ymmärrätte että hän puhuu itsestään !

        se kuuluu paavalilaiseen tapaan olla hiukan vaikeasti ymmärrettävä, mutta ei liian vaikeasti kuitenkaan!

        Ruumiista irtaantumiskokemukset on noitien touhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruumiista irtaantumiskokemukset on noitien touhuja.

        Luuk. 16:16 "Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin. "

        "armosta uskon kautta" =väkisin menoa taivaaseen

        Luuk. 16:17

        "Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää."

        usko ilman tekoja on kuollut


      • Anonyymi

        Kyseessä on ns. "pelkoharha".


    • Anonyymi

      Joh. 13:33

      Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: 'Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla', niin minä sanon nyt myös teille.

      • Anonyymi

        Raamatusta ei voi ottaa yksittäisiä jakeita irti asiayhteydestä. Jeesus ei tarkoita tässä sitä, etteikö ketään voisi vierailla taivaassa tai päästä sinne.

        Mitä tulee siihen, että onko joku käynyt taivaassa ja tullut sieltä takaisin. Kyllä on. Esim. Elia meni omassa ruumiissaan taivaaseen ja tuli alas kirkastusvuorelle. Jesaja kävi taivaassa syntiin langenneessa ruumissaan, vaikka Petri Paavolan opin mukaan, sellainen ei ole mahdollista. Paavolaa ei pidä uskoa, koska hän on eksyttäjä ja tässäkin asiassa väärässä. Jesaja kävi taivaassa.

        Jes 6:
        1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
        2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
        3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
        4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
        5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
        6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
        7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.


    • Anonyymi

      Elian tapauksella ei ole mitään tekemistä helluntailaisten käyttämien kaatotekniikoiden kanssa.

    • Anonyymi

      Langennut enkeli oli taivaan entinen ylienkeli, joten osaa kyllä valmistaa taivasta muistuttavia olotiloja eksyttääkseen, jos mahdollista myös valitut.

      Tämän maailman ruhtinas on kielitaitoinen, osaa kaikkia maailman kieliä ja enkelien kieliä. Kuljetti Jeesustakin pitkin maailman metropoleja ja toimi matkaoppaana.

      Varokaa lahkojen "henkijeesuksia" ja taivaskokemuksia.

      • Anonyymi

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi

        Luuk. 17:23

        "Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 17:23

        "Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä. "

        Jaak. 1:16

        Älkää eksykö, rakkaat veljeni.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


    • Anonyymi

      Kävin tänään lähes seitsemännessä taivaassa, kun harrastin seksiä uskovaisen naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Jeesus nousi taivaaseen valmistamaan asuntoja ja pysyy siellä siihen asti kun tulee näkyvässä muodossa uudestaan maan päälle Golgatalle. Ei hiippaile täällä maailmassa minään henkiolentoja ja valopatsaana.

      • Anonyymi

        Joh. 16:7

        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.


      • Anonyymi

        po.=Galilen vuorelle tulee takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        po.=Galilen vuorelle tulee takaisin

        Ainakin noissa Raamatussa lukee että varastaminen on syntiä ja että kun Jeesus tulee alkuaineet palaa kuumuudessa . Niin se on sitten se loppu .


    • Anonyymi

      Jeesus ei toimi vastoin omaa sanaansa eikä Jeesus valehtele. Kukaan ei voi nousta taivaaseen Jeesuksen luokse ennen aikojaan.

      Joh. 7:34

      Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla."

      • Anonyymi

        Raamatusta ei voi ottaa yksittäisiä jakeita irti asiayhteydestä. Jeesus ei tarkoita tässä sitä, etteikö ketään voisi vierailla taivaassa tai päästä sinne.

        Mitä tulee siihen, että onko joku käynyt taivaassa ja tullut sieltä takaisin. Kyllä on. Esim. Elia meni omassa ruumiissaan taivaaseen ja tuli alas kirkastusvuorelle. Jesaja kävi taivaassa syntiin langenneessa ruumissaan, vaikka Petri Paavolan opin mukaan, sellainen ei ole mahdollista. Paavolaa ei pidä uskoa, koska hän on eksyttäjä ja tässäkin asiassa väärässä. Jesaja kävi taivaassa.

        Jes 6:
        1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
        2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
        3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
        4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
        5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
        6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
        7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.


    • Anonyymi

      Tässä puhutaan kuolleitten ylösnousemuksesta viimeisenä päivänä, eikä mistään "uskoontulosta".

      Joh. 6:44 "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

      • Anonyymi

        Kundaliini käärmettä herätellään hinduhallelujaat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundaliini käärmettä herätellään hinduhallelujaat .

        Hindu-uskonnossa on kaatajavoimat, upotuskaste ja maassa kierittely.


    • Anonyymi

      Jos se onkin jokin odotusöaikka jossa uskivat ovat käyneet? 🤔
      Esikartano tms
      Koun kerran sellaisen jutub, että tunsin oloni hyvin kevyeksi ja lähdin ikään kuin ylöspäin imussa, jolloin oloni muuttui vapaaksi ja ke yeksi sekä raugalliseksi.
      Kohta olin paikassa, jossa oli kokonansa valkoista.
      Olo oli aivan ihana ja koun suurta kiitollisuutta ja onnea.
      Silloin näin tyttäreni ja hänen miehensä seisovan vierekkäin ja pyöritellen päätään ihnettelevästi missä olivat.
      Olin hetkessä heidän luonaan. Liikuin kuin ajatuksen voimasta.
      Kommunikoin ajatuksin.
      Hhe näyttivät yllätyneiltö, iloisilta, onnellisikta.
      Sanoin heilke, että äkkiä pokvilleen ja kiitetään Herraa.
      Meidän jaljamme eivät pitäneet vaan vaivuimme pokvillemme sen pyhyyden sekä autuaan onnellusen ja kiitollisen tunteen vuoksi.
      Aloumme ylistämään Jumalaa.
      Herran henki oli siellä je se lähestyi meitä kuntuo loppui mutta sen lähestyminen sai meidät putoamaan polvilleen.
      Siihen se loppui.
      Eihän noista varmaksi tiedä mitä ovat, mutta sen tiedän, että Jumala on ja Jeesus on.

      ST

      • Anonyymi

        Ja lisään että Jeesus Kristus on Vapahraja, joja kuoli syntiemme tähden, Hänessä on ylösnousemus ja elämä. Kuka Häneen uskoo, ei kuole vaan saa iänkaikkisen elämän.
        Jotka ovat pesseet pukunsa Karitsan verellä.

        ST


    • Anonyymi

      Aloittaja on tyypillinen luterilainen kusipää, joka ei ole uskossa mutta joka kuvittelee olevansa maailman paras teologi. Hänellä ei ole mitään taivaskokemuksia eikä voikaan olla mutta helvettikokemus hänellä ehkä on edessään.

    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä.

      Raamatussa on monta esimerkkiä, miten joku on mennyt taivaaseen ja tullut sieltä takaisin mm. Elia ja Jesaja.

      Petri Paavolalla on sellainen harhaoppi ja väärä opetus, ettei kukaan voi käydä taivaassa syntiin langenneessa ruumiissaan. Jesaja kuitenkin kävi ja hänen huulensa synnit puhdistettiin. Paavola oli väärässä, kuten on aloittajakin.

      Jes 6:
      1 Kuningas Ussian kuolinvuonna minä näin Herran: hän istui korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
      2 Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät.
      3 He huusivat toinen toiselleen: -- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Sebaot! Hänen kirkkautensa täyttää kaiken maan.
      4 Ovenpielet vapisivat äänten voimasta, ja huone tuli täyteen savua.
      5 Ja minä sanoin: -- Voi minua, minä hukun! Minulla on saastaiset huulet, ja saastaiset huulet on kansalla, jonka keskellä elän, ja nyt minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan, Herran Sebaotin.
      6 Silloin yksi serafeista lensi luokseni kädessään hehkuva hiili, jonka hän oli ottanut pihdeillä uhrialttarilta.
      7 Hän kosketti sillä minun huuliani ja sanoi: -- Katso, tämä on koskenut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu.

      Myös Ilmestyskirjan kirjoittanut Johannes kävi taivaassa ja näki, mitä siellä on.

      Ilm 4:
      1 Sitten näin tämän: taivaan ovi oli auki, ja kuului sama ääni, jonka olin edellisellä kerralla kuullut -- kuin olisi torveen puhallettu. Se sanoi minulle: "Nouse tänne! Minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."
      2 Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku,
      3 joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde.

      Paavali tiesi henkilöstä, joka oli hänen aikanaan vieraillut taivaassa. Taivaskokemukset ovat siis mahollisia.

      2 Kor 12:
      2 Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
      3 Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
      4 Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

    • Anonyymi

      Viimeisimpien tietojen mukaan Jesse ei aio laskeutua Galilean vuoristoon, vaan on valinnut laskeutumispaikakseen Korvatunturin koillispuolella olevan tasanteen, jossa kasvaa vain kitukasvuisia koivuja, ja on näin ollen sopiva hallittuun laskuun.

    • Anonyymi

      Luetetaan Jeesuksen omiin sanoihin tässä asiassa.

      Joh. 13:33

      Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: 'Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla', niin minä sanon nyt myös teille.

      • Anonyymi

        Kerean näin myös sellaisen, että antikristus pukeutuu valkeudeksi ja samassa näyssä näin kadotuksen.
        Lyhykäisyydessään koko näyn ilmoitus oli, mitä nyt ymmärrän niin se, että uskovia menee sankoin joukoin väärälle tielle ja kadotukseen, koska he eivät turvaa Jeesukseen.
        Valitut eivät eksy. Tuonkin näin siinä näyssä. Mutta valittuja tulee kuolemaan uskonsa tähden ja sen tähden kun eivät suostuneet kumartamaan petoa, joka esittäytyy valkeutena ja rauhantekijänä.

        ST


      • Anonyymi

        Sinulla ei järki nyt toimi. Sinä ymmärrät tuon tai olet ymmärtävänäsi väärin ja sitten sinä röyhkeästi vaadit, että muidenkin on ymmärrettävä se väärin. Tyypillinen luterilainen taktiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei järki nyt toimi. Sinä ymmärrät tuon tai olet ymmärtävänäsi väärin ja sitten sinä röyhkeästi vaadit, että muidenkin on ymmärrettävä se väärin. Tyypillinen luterilainen taktiikka.

        Sulla taitaa olla vieroitusoireita kun diileri joutui linnaan?


    • Anonyymi

      Saatana juuri pyrkii saamaan taivaallisia ilmestyksiä eksyttääkseen niillä, jos mahdollista valitutkin.

      Jes. 14:13

      Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.

    • Anonyymi

      Kävihän se 7veljeksen Timoteuskin "saapasnahkatornissa" tapaamassa paholaista.

      • Anonyymi

        Silloin hengen vaikutuksesta tiesin paljon, joka nyt on edessäni pimeää, ja olenpa jälleen sama ihmisraukka, sama syntinen, suuri syntinen. Ja pääni käy pyörään, sillä silmäni ovat nähneet itse Lusifeeruksen. Ai, ai, kuinka karvainen se oli!


    • Anonyymi

      "(...) näin Isonturkin nousevan ja kauheasti hävittävän kaikki; ja hänen jäljessään asteli se suuri sarvipää Mammona, ajellen ihmissukua maan-äärestä maan-ääreen kuin susi lammaslaumaa."

    • Anonyymi

      Helluntailaisten harhaoppien mukaan vanhempien synnit eivät vaikuta mitään lasten elämään.

      21 Laittakaa hänen lapsillensa verilöyly heidän isiensä pahain tekojen tähden, etteivät he nousisi ottamaan omaksensa maata ja täyttäisi maanpiiriä kaupungeilla."
      22 Minä nousen heitä vastaan, sanoo Herra Sebaot, ja hävitän Baabelilta nimen ja jäännöksen, suvun ja jälkeläiset, sanoo Herra.

      • Anonyymi

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


      • Anonyymi

        Lapset eivät ole vastuussa vanhempiensa synneistä. Perisyntiä ei ole olemassa.

        19 "Te kysytte: 'Miksi poikaa ei panna vastaamaan isänsä synneistä?' Siksi, että poika on tehnyt niin kuin oikein ja hyvin on! Hän on noudattanut kaikkia säädöksiäni, hän on ne pitänyt, ja siksi hän saa elää.
        20 Mutta sen, joka tekee syntiä, on kuoltava. Ei poikaa panna vastaamaan isänsä synneistä eikä isää poikansa synneistä. Vanhurskas saa vanhurskautensa mukaan, jumalaton jumalattomuutensa mukaan.
        - Hesekiel 18

        16 "Isää ei saa tuomita kuolemaan poikansa eikä poikaa isänsä rikoksesta, vaan kukin tuomittakoon vain omasta rikoksestaan.
        - 5 Mooseksen kirja 24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset eivät ole vastuussa vanhempiensa synneistä. Perisyntiä ei ole olemassa.

        19 "Te kysytte: 'Miksi poikaa ei panna vastaamaan isänsä synneistä?' Siksi, että poika on tehnyt niin kuin oikein ja hyvin on! Hän on noudattanut kaikkia säädöksiäni, hän on ne pitänyt, ja siksi hän saa elää.
        20 Mutta sen, joka tekee syntiä, on kuoltava. Ei poikaa panna vastaamaan isänsä synneistä eikä isää poikansa synneistä. Vanhurskas saa vanhurskautensa mukaan, jumalaton jumalattomuutensa mukaan.
        - Hesekiel 18

        16 "Isää ei saa tuomita kuolemaan poikansa eikä poikaa isänsä rikoksesta, vaan kukin tuomittakoon vain omasta rikoksestaan.
        - 5 Mooseksen kirja 24

        Sinäkö olet se jakeiden pätkijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olet se jakeiden pätkijä?

        Helluntailainen jakeiden pätkijä pitää lukijoita tyhminä hevosmiehinä.


    • Anonyymi

      2:28 Ja sitte pitää tapahtuman, että minä tahdon vuodattaa minun Henkeni kaiken lihan päälle; ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän.
      2:29 Ja myös niinä päivinä tahdon minä palveliain ja piikain päälle vuodattaa minun Henkeni.
      2:30 Ja tahdon antaa tapahtua tunnustähdet taivaassa ja maassa, veren, tulen ja savun suitsun.
      2:31 Auringon pitää muuttuman pimiäksi, ja kuun vereksi; ennenkuin se suuri ja hirmuinen Herran päivä tulee.
      2:32 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on.

    • Anonyymi

      Hiippailijat ja muut hihhulit eivät voi mennä vakoilemaan taivasta.

      1. Moos. 3:24

      Hän karkotti ihmisen ja asetti Eedenin puutarhan itäpuolelle kerubit ja salamoivan, leimuavan miekan vartioimaan elämän puulle vievää tietä. [Ilm. 22:14]

    • Anonyymi

      Uskovien kokemukset voivat olla ja yleensä ovat Jumalan antamia näkyjä, joissa kyseinenn näyn saaja on on itsekin mukana, osallisena.

      Siitä esimerkkinä esim. Paavalin todistus:

      2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää. ( 2Kor 12)

      Minäkin tunnen miehen, joka on saanut näkyjä ja ymmärtänyt jonkin näyn osalta vasta jopa vuosien jälkeen, että kysymyksessä oli näky, ei todellinen tapahtuma siihen liittyneine ilmiöineen.

      Ja ainahan ihmiset ovat väheksyneet ja vastustaneet hengellisiä tapahtumia ja alkaneet moittimaan Jumalan toimintaa haukkumalla Jumalan käyttämiä uskovia ja heitä vainonneet.

      15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
      16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
      17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
      ( Apt 2)

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Noilla tapahtumilla ei ole mitään tekemistä helluntailaisten käyttämien kaatotekniikoiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla tapahtumilla ei ole mitään tekemistä helluntailaisten käyttämien kaatotekniikoiden kanssa.

        Eihän tämän aloituksen aihe ole kaatotekniikat tai muutkaan tekniikat.

        Raamattu ilmoittaa Jumalan antavan palvelijoilleen näkyjä ja ilmestyksiä.

        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat. ( Apt 2)

        Ja tämähän Raamatun mukaan toteutui Pyhän Hengen vuodatuksen myötä n. 2000 vuotta sitten.

        Ja Raamattu myös ilmoittaa, että aina on ollut ja yhä on niitä, jotka pilkkaavat Jumalan tekoja, kuten nyt esim. näkyjen antamista.

        Mikä lienee itsekullakin se liikkeelle paneva voima, mikä saa aikaan nimittelyä ja panettulua yms., mikä ei selvästikään ole osoitus Pyhän Hengen hedelmästä?

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Eiköhän ne helluntailaisten ennustelut mene tähän ryhmään kuuluviksi.

      Jer. 23:16

      Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.

      • Anonyymi

        Valit. 2:14

        Profeettasi ovat sinulle nähneet petollisia, äiteliä näkyjä. Eivät he ole paljastaneet sinun syntiäsi, niin että olisivat kääntäneet sinun kohtalosi, vaan ovat nähneet sinulle petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valit. 2:14

        Profeettasi ovat sinulle nähneet petollisia, äiteliä näkyjä. Eivät he ole paljastaneet sinun syntiäsi, niin että olisivat kääntäneet sinun kohtalosi, vaan ovat nähneet sinulle petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia.

        Hes. 13:7

        Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hes. 13:7

        Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?

        Hes. 22:28

        Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hes. 22:28

        Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut.

        2. Aik. 18:21

        Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin


    • Anonyymi

      Jer. 7:4

      Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

    • Anonyymi

      Tähän palstaan väsyy, koska nämä ivan, katkeruuden, kateuden ja kyynisyyden henget tukahduttaa elävää uskoa ja sen tuomaa iloa Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

      ST

      • Anonyymi

        Juuri näin. Hyvin ja ytimekkäästi tiivistit, miten asian laita on.
        Pahuuteen on nähtävästi helpompi ryhtyä, kuin tehdä hyvää.
        Lyöminen on helpompaa, kuin rakastaminen, haavoittaminen on helpompaa, kuin haavojen sitominen, jne ..

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

      • Anonyymi

        1. Kun. 22:18

        Niin Israelin kuningas sanoi Joosafatille: "Enkö minä sanonut sinulle, ettei tämä koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa?"


    • >>Kuka pannut paikoilleen maan ääret? Mikä on hänen nimensä, mikä hänen poikansa nimi? Sinä tiedät kyllä.>>

      Maan ääret = Litteä Maa.

      Nämä seitsemän kolumbialaista nuorta olivat todennäköisesti katolilaisia, eivät lahkolaisia.

      divinerevelations.info/documents/7_jovenes/finnish_7_youths_heaven.htm

    • Anonyymi

      Oikean profeetan tuntomerkit:

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, Ap. t. 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3771
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      122
      2622
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      54
      2002
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1503
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1350
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1244
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1219
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1193
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1057
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      994
    Aihe