Tempauksen pelko

Anonyymi

Nyt kun kaikki profetiat ovat toteutuneet ja tempaus on ihan hetken kuluttua niin minuun on iskenyt pelko että mitä jos ylöstempaus Karitsan häihin jossa jo ylkä odottaa tapahtuukin sopimattomalla hetkellä? Esimerkiksi juuri silloin kun istun pöntöllä ulostamassa ja joudun ylöstemmatuksi housut kintuissa ennättämättä edes pyyhkiä pahimpia ulosteita? Tai vaikka suihkusta jos temmattaan niin häpeäksi se kääntyy viimeistään kun joutuu alastomana seisomaan taivaallisen sotaväen edessä. Miten voin välttää temmatuksi tulemisen kesken nolon tilanteen?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et oo trolli, niin kaikilta ylöstempauksilt jää vain päällä olleet vaatteet läjään, niin kuin Jeesuksen haudalla.

      • Anonyymi

        Siististi viikattuna vierekkäin tai päällekkäin. Riippuu vaatemäärästä ja ylöstempaustilasta mihin ylösnousemus avustaja katsoo sopivan paikan jäljellejääneille vaatteilla.

        Vaatteiden puhtauteen ja haisemattomuuteen kiinnitän itse huomiota. Nyt on jokin tahra paidassa. Jos lähtö olisi nyt niin jälkeenjäänyt paidanlöytäjä ihmettelisi ja voisi sikana pitää. Alushousut mulla on ollut lähes viikon samat. Niitä tavallaan häpeää hieman kun tokmannin alushousut repaloituu nopeasti. Mutta eipähän kukaan näe minua enää ylöstemmattua ettei se paljon hävetä. Kyllä siinä on niin osaansa iloinen että ei kauaa mieti asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siististi viikattuna vierekkäin tai päällekkäin. Riippuu vaatemäärästä ja ylöstempaustilasta mihin ylösnousemus avustaja katsoo sopivan paikan jäljellejääneille vaatteilla.

        Vaatteiden puhtauteen ja haisemattomuuteen kiinnitän itse huomiota. Nyt on jokin tahra paidassa. Jos lähtö olisi nyt niin jälkeenjäänyt paidanlöytäjä ihmettelisi ja voisi sikana pitää. Alushousut mulla on ollut lähes viikon samat. Niitä tavallaan häpeää hieman kun tokmannin alushousut repaloituu nopeasti. Mutta eipähän kukaan näe minua enää ylöstemmattua ettei se paljon hävetä. Kyllä siinä on niin osaansa iloinen että ei kauaa mieti asiaa.

        Jääkö hammasproteesit ja käsi- ja jalkaproteesit?
        Entä miten käy nauloille, joita on mone uskovankin
        kropassa? Putoavatko nekin ihmisten ihmeteltäväksi
        ja pällisteltäväksi?

        Jos Jumala jättää ne kaikki, eikö Hän häpäise ihmisen?
        Raamattu kertoo Jumalan kutsuvan olemattomat
        esiin SANALLA, Sanomalla Sanan. Samalla Sanalla
        katoaa tämä maaplaneettakin kerran ja kaikki, mitä
        siinä on. Jumala luo sitten uuden maan ja uudet taivaat
        JUMALAN SANALLA JA SANAN HENGEN VOIMALLA!!!

        Ja sinun Jumalasi jättäisi ylöstempauksessa uskovansa
        tamineet, proteesit ja naulat???


      • Anonyymi

        Niin jää, tänne jää KAIKKI saasta! Kakatkaan ei tule mukaan Puhtaaseen, Pyhään Uuteen Elämään! Huolehdi vaan sisimpäsi puhtaudesta, niin että ajatuksesikin ovat Jumalan Sanan siivilässä Totta Rakkaudessa(joka on Jumala Itse).
        Tärkeää kai, että saisit olla levollisella mielellä ja varma Pelastuksestasi:)

        "Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet Iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata; sen asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja VÄHÄN JÄÄ IHMISIÄ JÄLJELLE."
        Näin kirjoitti profeetta Jesaja luvussa 24, (RK 1933)

        Kannattaa jo huutaa ja etsiä Jeesusta!?


    • Anonyymi

      Mitä sinä oikein kuvittelet taivaallisista hyvyyden voimista? Jos olet vessassa silloin, kun "Ihmisen poika lähettää enkelinsä kokoamaan valitut maan neljältä kulmalta". Niin luoksesi saapuva enkeli huomioi tilanteen jääden odottamaan tai hakee vaikka 1-2 valittua sillä välin ja palaa uudestaan luoksesi 10 minuutin päästä. Eli ilmestyy sinulle vasta kun olet valmis. Jos sen sijaan olet suihkussa, niin sama juttu. Lisäksi suihkussa ja vessassa käynti on normaaleja asioita, joita jokainen ihminen tekee. Ei tarvitse siis hävetä sitä, jos kiireessä on pyyhkimättä tai shampoota tukassa. Sitä paitsi, jos jonkun ylipäätään pitäisi hävetä siinä tilanteessa, niin niiden enkelien, jotka suoritti työn ilmeisen hätiköidysti ja epähienotunteisesti. Toisaalta Jumala valmentaa omiaan, jotta he lunastuksen päivään mennesssä olisivat "valmiita eikä vajaita miltään kohden". Täysin eheä ihminen elää tervemielistä ja hyvää elämää, joten toimii kunniallisesti 24/7. Vaikka joutuisikin tietyssä mielessä noloon tilanteeseen, hän psyykkisesti osaisi käsitellä sen. Mutta jos tämän tekstin luettuasi vielä huolettaa kesken nolon tilanteen tempaaminen, sen voi välttää niin, että rukouksessa kertoo siitä huolesta Isälle. Hän varmasti ottaa sen jotenkin huomioon. Muista, että Kristus ymmärtää sinua: Kristus oli ristillä alastomana ja reittä pitkin virtsanneena, pilkkaa kuunnellen ja ihmiset ajattelivat hänen olleen "Jumalan kiroama". Niin ja... silti hänellä on suuri fanijoukko!

      • Anonyymi

        Mitä jos jollain uskovalla naisella on tanppooni sisällään kun tulee ylöstempaus niin eikö siinä ole vaara että naru tarttuu vaikka puunoksaan jos nainen on metsässä juuri tempauksen alkaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos jollain uskovalla naisella on tanppooni sisällään kun tulee ylöstempaus niin eikö siinä ole vaara että naru tarttuu vaikka puunoksaan jos nainen on metsässä juuri tempauksen alkaessa?

        Aina kun kävelet ulkona on vaarana, että avaruudesta on tullut meteori, joka on palanut ilmakehässä ja nyrkinkokoinen kivimöhköle selviää siitä maanpinnalle asti - satut vaan sopivasta sen reitille ja se osuu sinua suurella voimalla päähän. Mitä jos murehtisit sitä tampoonien narun puuhun kiinnijäämisen sijasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos jollain uskovalla naisella on tanppooni sisällään kun tulee ylöstempaus niin eikö siinä ole vaara että naru tarttuu vaikka puunoksaan jos nainen on metsässä juuri tempauksen alkaessa?

        Uskova nainen ei sisäänsä työnnä pirun pumpulisormia!! Ne ovat tyydyttimiä!! Kuka tamppooniin laittaa niin sille tie helvettiin maittaa!!


    • Anonyymi

      Sillai ihminen täältä kuolee pois jokainen . Sellaisena vaan paskat housuissa lähtee jokainen samoin kuin syntyikin . Kun kuolet harvemmin päätät mitä sulla on päällä.

    • Anonyymi

      Luuk.14:24 Biblia (1776) Sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka kutsuttiin, pidä maistaman minun ehtoollistani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe