Siinäpä se.
Naiset, ketkä olette siis oikeasti lihavia.
Itse 130kg.
Niin, varmasti omaatte myös hyvin pulleat häpyhuulet.
Miten teillä onnistuu satisfyerin vienti ja pitäminen oikealle kohdalle?
Mulla tuntuu, että kädet loppuu kesken eikä oikeaa kohtaa löydy.
Tuntuu kurjalta kun kaikki ylistää sitä ja itse en saa siitä mitään irti.
Satisfyer ja lihava nainen
11
1571
Vastaukset
- Anonyymi
Hhmm, haluaisitko apumiehen hoitamaan sua silloin tällöin? 😋
- Anonyymi
Toki sellanen aina joskus kelpaa 😉 Mutta kun ei onnistu oikein apumiehenkään kanssa toi satisfyerin käyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki sellanen aina joskus kelpaa 😉 Mutta kun ei onnistu oikein apumiehenkään kanssa toi satisfyerin käyttö
Hhmm, mistäpäin sä, olisin halukas koettamaan, kyllä se onnistuu 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, mistäpäin sä, olisin halukas koettamaan, kyllä se onnistuu 😋
Kotkasta. 43vee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotkasta. 43vee
Hhhmm, Vierailen siellä satunnaisesti, voidaan ensikerralla tavata. Kiihottaa ajatus pulleista huulistasi ja klitasta huuliasi välissä 😋
Nam. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhhmm, Vierailen siellä satunnaisesti, voidaan ensikerralla tavata. Kiihottaa ajatus pulleista huulistasi ja klitasta huuliasi välissä 😋
Nam.Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
Sulla muita leluja?
😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
Haluaisitko vaihdella ajatuksia s-postitse ennen tapaamistamme. Vältytään turhalta täällä olevalta häiriköinniltä.
😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko vaihdella ajatuksia s-postitse ennen tapaamistamme. Vältytään turhalta täällä olevalta häiriköinniltä.
😋Näinhän se olis varmasti tehtävä. Mutta mulla ei ole valitettavasti mitään osoitetta. Täytyy sellanen tehdä ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se olis varmasti tehtävä. Mutta mulla ei ole valitettavasti mitään osoitetta. Täytyy sellanen tehdä ensin.
Ok, odotan vastaustasi. Laita viestiä; [email protected]
Jatketaan siellä 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, odotan vastaustasi. Laita viestiä; [email protected]
Jatketaan siellä 😋Laitoin sulle postia tulemaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895