Siinäpä se.
Naiset, ketkä olette siis oikeasti lihavia.
Itse 130kg.
Niin, varmasti omaatte myös hyvin pulleat häpyhuulet.
Miten teillä onnistuu satisfyerin vienti ja pitäminen oikealle kohdalle?
Mulla tuntuu, että kädet loppuu kesken eikä oikeaa kohtaa löydy.
Tuntuu kurjalta kun kaikki ylistää sitä ja itse en saa siitä mitään irti.
Satisfyer ja lihava nainen
11
1498
Vastaukset
- Anonyymi
Hhmm, haluaisitko apumiehen hoitamaan sua silloin tällöin? 😋
- Anonyymi
Toki sellanen aina joskus kelpaa 😉 Mutta kun ei onnistu oikein apumiehenkään kanssa toi satisfyerin käyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki sellanen aina joskus kelpaa 😉 Mutta kun ei onnistu oikein apumiehenkään kanssa toi satisfyerin käyttö
Hhmm, mistäpäin sä, olisin halukas koettamaan, kyllä se onnistuu 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, mistäpäin sä, olisin halukas koettamaan, kyllä se onnistuu 😋
Kotkasta. 43vee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotkasta. 43vee
Hhhmm, Vierailen siellä satunnaisesti, voidaan ensikerralla tavata. Kiihottaa ajatus pulleista huulistasi ja klitasta huuliasi välissä 😋
Nam. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhhmm, Vierailen siellä satunnaisesti, voidaan ensikerralla tavata. Kiihottaa ajatus pulleista huulistasi ja klitasta huuliasi välissä 😋
Nam.Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
Sulla muita leluja?
😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä 😊😉
Haluaisitko vaihdella ajatuksia s-postitse ennen tapaamistamme. Vältytään turhalta täällä olevalta häiriköinniltä.
😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko vaihdella ajatuksia s-postitse ennen tapaamistamme. Vältytään turhalta täällä olevalta häiriköinniltä.
😋Näinhän se olis varmasti tehtävä. Mutta mulla ei ole valitettavasti mitään osoitetta. Täytyy sellanen tehdä ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se olis varmasti tehtävä. Mutta mulla ei ole valitettavasti mitään osoitetta. Täytyy sellanen tehdä ensin.
Ok, odotan vastaustasi. Laita viestiä; [email protected]
Jatketaan siellä 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, odotan vastaustasi. Laita viestiä; [email protected]
Jatketaan siellä 😋Laitoin sulle postia tulemaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725