Jos pitää sanoa vain yksi elinkeino maaseudulle, niin ne ovat palvelut.
Edes maaseudulla maatalouden osuus työpaikoista ei ole keskimäärin kuin 20%.
Persut ovat oikeassa siinä, että maaseudun elinvoima ei tarkoita kepun maataloustukia vaan aitoa työn tekemistä olematta valtion torppari.
Antaa kepun nuolla sen 20% takapuolta, pesruille kelpaa hylätty 80%, joiden etua se ajaa.
Maaseutu ei ole maataloutta
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä oivallus, mutta Hallis huomasi sen ensin. Kepu ei vieläkään
- Anonyymi
Julkinen sektori työllistää maaseutua paljon ja sinne rahaa tulee uppoamaan lisää. Tuottamatonta työtä tehdään koko ajan resurssipulaa valitetaan mitään ei saada aikaan.
- Anonyymi
Juoppolaivat vaativat lisää tukirahaa valtiolta , korkeat miehistökulut syövät kannattavuutta. Rahdin kuljetus ei kannata ilman suurempaa tukea , korkeat merimiesten palkat vievät tuotot . Suomalaisen merimiehen hinta kaksinkertainen Kreikkalaiseen verrattuna.
Maatalous ja merenkulku tarvitsee verorahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057