Tiedän poliisin rikkovan lakia, jota tietoa eliminoivat kaikin keinoin
poliisirikokset
8
<50
Vastaukset
Hormoneja myyvät toisilleen kuten nuuskaakin.
Hakkaavat putkiin porukalla ihmisiä jos ovat pahoittaneet mielensä.
Ja onhan noita vaikka kuinka.
Varsinaisia "sankareita". 🙄- Anonyymi
Organisoivat vainoja taviksille eri syistä. Se on valitettavaa. Luottamusaseman väärinkäyttöä.
- Anonyymi
KRP tekee yhteistyötä FSB:n kanssa. Vaihtavat tietoa jne. Toiminta huolestuttaa minua.
- Anonyymi
KRP tekee yhteistyötä FBI:n kanssa, joka huolestuttaa minua vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KRP tekee yhteistyötä FBI:n kanssa, joka huolestuttaa minua vähemmän.
Supo/SVR ja KRP/FSB yhteistyössä maalittavat ja tuhoavat tavallisia suomalaisia. Toiminta huolestuttaa minua. Tuottavia, veroatilittäviä ja yrityksiäpyörittäviä kansalaisia tuhotaan poliittisista syistä. Tai vain sen vuoksi, koska voivat?
Ongelmien painopiste pitäisi olla jossain aivan muualla. Jos valtion kannalta on tärkeää tuhota kaikki pienyrittäjät ja heidän työntekijät, kuka maksaa valtionhallinnon työntekijöiden palkat? Raha ei kasva puissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supo/SVR ja KRP/FSB yhteistyössä maalittavat ja tuhoavat tavallisia suomalaisia. Toiminta huolestuttaa minua. Tuottavia, veroatilittäviä ja yrityksiäpyörittäviä kansalaisia tuhotaan poliittisista syistä. Tai vain sen vuoksi, koska voivat?
Ongelmien painopiste pitäisi olla jossain aivan muualla. Jos valtion kannalta on tärkeää tuhota kaikki pienyrittäjät ja heidän työntekijät, kuka maksaa valtionhallinnon työntekijöiden palkat? Raha ei kasva puissa.Maa ollaan hiljaööeen laittamassa myyntikuntoon, kuin Nokia konsanaan. Ja kuten edellisestä kommentistani kävi jo ilmi, ostaja on jo selvillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa ollaan hiljaööeen laittamassa myyntikuntoon, kuin Nokia konsanaan. Ja kuten edellisestä kommentistani kävi jo ilmi, ostaja on jo selvillä.
Kyse on vain aikataulusta. Hinnasta ei tarvitse neuvotella, koska valtio on jo miinuksella, jos joku maksaa velat se riittää maanpettureille. Heidän intresseissä on tuhota koko isänmaallinen aines Suomesta ennen kauppoja.
- Anonyymi
Kytillä on työpaikka taattu hallitsi Suomea eduskunta tai duuma.
Heidän ei tarvitse puolustaa Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523